475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kørekort, hvor?? Kørekort, hvor??

Jeg er i den herlige situation at min arbejdskiver vil give mig en julegave i form af et MC kort. Er der nogen af jer der er bekendte med en god køreskole der kan erhverves kørekort ved på dene tid af året og gerne i nærheden af Holbæk, så høre jeg gerne fra jer.

På forhånd tak
Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort, hvor??
  • #1   12. dec 2005 vinter tidspunktet er et rimelig dumt tidspunkt at tage mc kort i. der er nogel få mcister der kører året rundt og det er kun folk der har stor erfaring med at kører mc. da det er pissefarligt at kører om vinteren og kræver du har nogel gode kører tekniker. så jeg vil sige at vent til det bliver sommer. så er det også sjovere at kører på mc

• #2   12. dec 2005 Ja, vent til foråret. Men du skal nok være tidligt ude, hvis du vil nå at få glæde af kortet - det tager jo lidt tid at få det i hus. Især når der er ventetid på teori- og køreprøve.

Og enig med MotoDegn - cool arbejdsgiver smiley

• #3   12. dec 2005 Ja jeg klager ikke :o). Jeg har rimligt styr på teorien (har taget C og CE inden for det sidste 1 1/2 år. Jeg kan jo ikke påstå at jeg har specielt gode forusætninger da mine erfaringer på to hjul alle er på alm. cykel. Men vejret pt er jo ret mildt. Og jeg håber på at kunne køre på træf med min kæreste, hun har haft MC i mange år her fra foråret, var med et par gange i år bla. Aars (himmerland) det var fedt.

• #6   12. dec 2005 du kan tage det som lynkursus tror jeg nok så vare det kun nolge weekender

• #7   12. dec 2005 Jonas: Nogle kørelærere mener at deres problemer, også er elevernes problemer - især når det drejer sig om salt smiley

• #9   12. dec 2005 Morten - Ja, Torbens Køreskole i Holbæk! Det var der jeg tog mit...og al teoriundervisning foregår på computer. Var rigtig godt tilfreds, også fordi vi planlagde alle køretimerne på forhånd, så vi ikke skulle aftale ny tid hver gang...så jeg sparede en masse tid!

• #10   13. dec 2005 Tak Vale, jeg ringer til ham i dag, fine cykler du har.

Mvh Morten

Kommentér på:
Kørekort, hvor??

Annonce