{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

CZ 180

Mit Støv VS dit solskin

Kawasaki zx6r

2 Pæne maskiner :)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2000
Årgang:
2009
Motor:
176ccm 4 Gear
Motor:
Motor type: Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four CCM: 599 cm³ Boring & Slaglængde: 67.0 x 42.5 mm Kompressionsforhold:13.3:1 Ventilsystem:DOHC, 16 valves Benzinsystem:Fuel injection: ø38 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles, dual injection Tænding:Digital Starter:Electric Smøring:Forced lubrication, wet sump
Hestekræfter:
13HK ved 6000 Rpm 0,1016 HK/kg
Hestekræfter:
128 HK
Fælge:
stål med eger
Fælge:
For: 17'' standart Bag: 17'' standart
Dæk:
Dæk:
Fordæk: 120/70ZR 17 - Dunlop Bagdæk:180/55ZR17 - Dunlop
Topfart:
130 Km/t
Topfart:
275 km/t
Tuning:
snart
Tuning:
Arrow udstødning
Styling:
ca 7mm jævnt støvtæppe og fugle klatter af div art
Styling:
Ninja tankpad Grønne stafferinger rundt i fælgene.
Ekstraudstyr:
snart
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
et fund, ca 33 Km/L, Vægt: 130 Kg, Type: Naked Bike, sædehøjde: 780mm, emission: 7,0 CO2 g/Km 27/07-11: så er 2-taks blander blindet af og karburatoren er indstillet. nu skal jeg bare finde ud af hvorfor den dør når jeg stiller om til skarpt eller positions lys. 4/8-11: den kom hurtigt tilbage på tegnebrættet. afmonteret stor grim kasse til luftfilter og batteri. næste stop er stumpmarked for at finde styr, bagskærm, tank, singel sæde, for og baglygte, blink lys og hva jeg ellers lige falder for. vil lytte til et råd og finde et mindre fortandhjul pga fejl gearing fra frabrikant, nok ik på stump marked 6/8-11: var vist ligt for ivrig med skrue trækkeren. så nu bliver den samlet så tilpas meget her i weekenden at den kan køre og blive synet. derefter kommer ombygningen. 14/10-18 det er med tungt hjerte. men den har fundet et bedre egnet hjem hvor den sikkert vil komme til rette. SOLGT.
Bemærkninger:
Har den rigtige Kawasaki farve og bare en skønhed i sig selv.
Annonce