{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha XTZ750 Super Ténéré [Tidl. motorcykel] 1993

6.364 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Majland
Mand | 53 år | Oprettet: 16. jun 2005


Yamaha XTZ750 Super Ténéré

Årgang:
1993
Motor:
std: 2 cylindret vandkølet rækkemotor
Hestekræfter
std: 69 ved 7500rpm
Fælge
std: 21" & 17"
Dæk
Startede på Michelin Anakee, Så to sæt Continental TKC80 efterfulgt af Michelin T63. I øjeblikket kører jeg på andet sæt Heidenau K60 da jeg for sjældent kommer uden for asfalten, men stadig vil have lidt bid når det sker.

Topfart
Opgivet til 190, men vigtigere den har rigeligt med krafter ved touring ved 100-140km/t
Tuning
Den var monteret med råberør da jeg købte den, der hurtigt blev erstattet af en org. der så blev byttet til en sebring og senere til rustfri GPR tri oval
KN filtre og et dynojet stage 2 kit

Styling
LED kørelys i kåben: http://majland.org/blog/?p=27
Stålarmerede bremseslanger fra slangespecialisten.dk
Bagstar tank cover - med Bagstar Dzeta Adventure Tank Bag
Glasfiber "Rally" front
Puig højt kåbeglas
Ekstraudstyr
Hepco+Becker bagagebærer + Junior 20+40liter tasker
African Queens styrtbøjle
McCoi kædesmører
Varmehåndtag
Garmin GPSMAP 60SCx med fast strøm
Hydralisk bremselyskontakt til bagbremsen
Bemærkninger
- 16km/l
- Tankkapacitet: 30 liter (modificeret tank)

Italiener importeret i 2002, solgt videre i 2004 og købt af mig i 2006 (ved 34000km). Har kørt ~65000km på den.
Kommentér på:
Yamaha XTZ750 Super Ténéré
  •   15. aug 2013 så blev det tid til:
    Bremseskive bag skiftet til MX-tec
    Bagerste bremsekaliber rengjort/renset og gummi skiftet.
    Lucas sinter bremseklodser
    Nye forehjulslejer
    Heidenau K60 Scout dæk
    LED mini blinklys bag (der ikke sidder i vejen for udstødningsgasserne) også købt til foran men ikke skiftet.
    Styringen til varmehåndtagene skiftet fra hjemmebyg til kommerciel model.
    Også skiftet speedo kabel da det knækkede.


  •   2. maj 2013 Overvejer om det er i år jeg skal have noget andet... Så seriøst interesseret i at købe den så giv lyd.

    Lige lavet service med frisk olie og filter her ved 96000km

    Rally front kåbe (Org medfølger)
    Højt mørktonenet kåbeglas (Org medfølger)
    Ombygget med forlygte fra DT125R med to H4 pærer (xenon muligt) (Org medfølger)
    LED kørelys i kåbe
    Varmehåndtag med trinløs styring fra Enduro Stamtisch
    30 liter tank (mod'et åndehul)
    Bagster tank cover + Bagster Dzeta 20l tanktaske
    Kedo massive styrmonteringsklodser istedet for org gummi (nye org gummi medfølger)
    Højere styr
    Acerbis håndeskyttere
    African Queens Crashbar - tank/kåbe beskytter

    Dynojet stage 2
    NGK IRIDIUM Tændrør (2013)
    KN filtre (rengjort 2013)
    Ventiler justeret ved 70000km (2009)
    Ny DID knastkæde ved 70000km (2009)
    Stålarmerede bremseslanger fra http://slangespecialisten.dk/
    MXtex bremseskiver foran (2012)(ny til bag medfølger) http://www.mx-tec.eu/
    Forreste bremsekalibre nyligt renoveret med stempler, gummi, pins etc (full caliper rebuild kit til bagkaliber medfølger) (2012)
    DID 525ZVM Gold kæde med alu bagtandhjul (ved at være slidt ned)
    Motad forrør i rustfril stål (2009)
    GPR oval udstødning i rustfri stål (streetlegal) (2012)

    Heidenau K60 Scout - stadig 5mm mønster


    //// Service stumper

    4 par bremseklodser
    DID 520VX2 Gold kæde
    46T bagtandhjul
    16T fortandhjul
    Nye 21"+18" Heidenau K60 Scout


    //// Reservedele
    Hjulsæt incl skiver (pænere end de monterede) [2000]
    Extra tank plus matchende kåbeplastik. [3000]
    Centralstøttefod
    Extra sæde
    Extra bagagebærer

    Hepco+becker Junior 30+40 liter kufferter
    Hepco+becker topboks


  •   29. maj 2006 fed cykel
    savner sku min gamle fra 95 og den havde sku også den samme fave ikke så tit man ser dem ! ! ! smiley så du får lige en høj her fra........


Annonce