{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki DL 650K4 V-Strom 2004

7.466 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Peter N
Mand | 60 år | Oprettet: 14. okt 2005


Suzuki DL 650K4 V-Strom

Årgang:
2004
Motor:
4T, vand+oliekølet, 90 grader V-twin, DOHC, 8-ventiler, 645 ccm. Elektronisk styret sprøjt og tænding. Katalysator.
Hestekræfter
67 Hk
Fælge
For: 19" x 2,5" alu (std)
Bag: 17" x 4" alu (std)
Dæk
For: 110/80R19 Michelin Pilot Road
Bag 150/70R17 Michelin Pilot Road
Topfart
ca 180 km/t
Tuning
Nix.
Styling
Vibra-lys (virker fint, billisterne synes i hvert fald det er skide irriterende!).
Madstad bracket til vindskærm, røgfarvet minivindskærm. Dette fjerner bulderet når man kører lidt frisk til, og den ser noget fixere ud end standard.
EMGO cross styr (alu). Monteret på 20 mm "styr-forhøjere" - ellers rammer det tanken.
LED baglygte.
LED nr pladelys.
Rustfri covers til vand- og oliekøler.
Ekstraudstyr
Saito varmehåndtag (Ahh!).
Originale håndbeskyttere.
SW Motech væltebøjler.
SW Motech bundskjold.
Olietermometer.
SHAD 42 liter Topboks.
Nyt sæde: 40 mm højere end std. (!!)
Fender Extender (dvs hjemmelavet sort plastflap som "forlænger" forskærm)
Wirth progressive fjedre i forgaffel.
Spacer monteret i bagdæmper, så man kan spænde fjederen lidt hårdere når der er læs på.
Loobman halvautomatisk kædesmører.
Gearing ændret (16t for i stedet for 15t).
KN filter.
BOS potte
Stålarmerede bremseslanger og Sinterklodser (de halvslatne standard bremser er nu noget mere kontante).
Lucas Wave skiver foran.
Bemærkninger
Købt brugt efterår 2005.
Jeg er stadig superglad for den, har kørt ca 43000 på den nu og skal til alperne igen i år.
Kommentér på:
Suzuki DL 650K4 V-Strom
Annonce