Suzuki Intruder VS 700 [Tidl. motorcykel] 1986
5.018 visninger
|
Oprettet:
Suzuki Intruder VS 700
Årgang:
1986
Motor:
700 cm2, 45 graders 4-takts V2.
2x1 overlæggende knastaksler med 4 ventiler pr. cylinder.
2 mikuni 34mm karburatorer.
Kompresion: 10.0:1
Boring x slaglængde: 80.0 x 74.4 mm (3.1 x 2.9 inches)
Vandkølet.
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Totalgearing: 5.03:1. El-start.
El-system: 12 volt. Vekselstrømsgenerator. Elektronisk tænding.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Rundt stålrør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 56,0 grader. Efterløb: 143 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleksopgaffel. Ø 37 mm gaffelben. 130 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Svinggaffel med 2 fjedre. 5-trins justerber fjederforspænding. 90 mm fjedervandring.
Bremse For: 270 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Bremse Bag: 180 mm mekanisk tromlebremse.
Mål og vægt: Totallængde: 222,5 cm. Akselafstand: 154,5 cm. Sædehøjde: 68 cm. Frihøjde: 12,5 cm. Tankkapacitet: 12 L. Egenvægt: 186 kg
2x1 overlæggende knastaksler med 4 ventiler pr. cylinder.
2 mikuni 34mm karburatorer.
Kompresion: 10.0:1
Boring x slaglængde: 80.0 x 74.4 mm (3.1 x 2.9 inches)
Vandkølet.
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Totalgearing: 5.03:1. El-start.
El-system: 12 volt. Vekselstrømsgenerator. Elektronisk tænding.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Rundt stålrør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 56,0 grader. Efterløb: 143 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleksopgaffel. Ø 37 mm gaffelben. 130 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Svinggaffel med 2 fjedre. 5-trins justerber fjederforspænding. 90 mm fjedervandring.
Bremse For: 270 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Bremse Bag: 180 mm mekanisk tromlebremse.
Mål og vægt: Totallængde: 222,5 cm. Akselafstand: 154,5 cm. Sædehøjde: 68 cm. Frihøjde: 12,5 cm. Tankkapacitet: 12 L. Egenvægt: 186 kg
Hestekræfter
Ydelse: 55 hk (40,5 kw) ved 7500 o/m
Moment: 60,3 Nm ved 5000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 3,38 kg pr hk.
Moment: 60,3 Nm ved 5000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 3,38 kg pr hk.
Fælge
15" x 3" bag eger alufælge.
19" x 2,15" for eger alufælge.
19" x 2,15" for eger alufælge.
Dæk
150/90/15 Avon Venom bag (størst mulige montage uden ændringer af svinggaffel)
100/90/19 Avon Venom for
100/90/19 Avon Venom for
Topfart
Tophastighed: 170 km/h
Acceleration (0 - 100): 7,0 sek
Brænstof forbrug: 18,5 km/lit
Acceleration (0 - 100): 7,0 sek
Brænstof forbrug: 18,5 km/lit
Tuning
Modificerede lyddæmpere i udstødningen, crossover fjernet. Giver en dejlig dyb lyd.
Styling
Styr: Wide flyer bar 1" på 4" risers m. forkromede håndtag.
Fodhvilere i krom m. gummi.
Forkromet øjenlåg på forlygte.
Lille krom motorbøjle med ekstra fodhvilere.
Fodhvilere i krom m. gummi.
Forkromet øjenlåg på forlygte.
Lille krom motorbøjle med ekstra fodhvilere.
Ekstraudstyr
Sidetasker i okseskind (Virginia).
Værktøjstaske/rulle under forlygte.
Bandana i cyklens farve.
Værktøjstaske/rulle under forlygte.
Bandana i cyklens farve.
Bemærkninger
Importeret fra USA i 2007 Speedometer viser godt 19000 miles
Farven er Royal Maroon (vinrød metal)
Hvad Pressen skrev:
Èn eller anden hos Suzuki fattede, hvad chopper-ideen går ud på: At inddampe en
stor, brutal motorcykel til der kun er enkel, elementær to-hjuler tilbage - blottet for alt
overflødigt. En Suzuki VS 700 Gl Intruder. Den kommer uinviteret, men
motorcyklisterne vil byde den velkommen. De vil elske den dybe brummen fra Vmotoren,
læne sig tilbage og skue ud over det flade drag-styr. Motoren yder 55 hk
og rummer af Suzuki`s moderne teknik inklusive kardantræk. Og så må choppefans
for øvrigt håbe på, at den kommer til landet i 1986. .
KILDE: MC-REVYEN 1986
Farven er Royal Maroon (vinrød metal)
Hvad Pressen skrev:
Èn eller anden hos Suzuki fattede, hvad chopper-ideen går ud på: At inddampe en
stor, brutal motorcykel til der kun er enkel, elementær to-hjuler tilbage - blottet for alt
overflødigt. En Suzuki VS 700 Gl Intruder. Den kommer uinviteret, men
motorcyklisterne vil byde den velkommen. De vil elske den dybe brummen fra Vmotoren,
læne sig tilbage og skue ud over det flade drag-styr. Motoren yder 55 hk
og rummer af Suzuki`s moderne teknik inklusive kardantræk. Og så må choppefans
for øvrigt håbe på, at den kommer til landet i 1986. .
KILDE: MC-REVYEN 1986
Suzuki Intruder VS 700
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
Du bør overveje at flytte din rullepølse ned, for ik at ridse skærmen. Det er min erfaring.
Fremflyttersæt er super godt at køre med, kan varmt anbefales www.tg-tech.dk har det til en fornuftig og i tysk kvalitet!
aug 2007
Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 50
Flot cykel du har der....
Du skulle få monteret et fremflyttersæt det gi'r en hek anden køreglæde...
mvh
Claus
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
det ser jo helt bekendt ud.
Flot cykel.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 9 Svar: 16
Ja det må da give en extra høj med så velholdt en Intruder :o)
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 54
Fin VS 700 du har.
apr 2004
Følger: 33 Følgere: 35 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
herfra fin intruder du får lige en høj med på vejen