{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda CB600F PC41 Hornet [Tidl. motorcykel] 2007

8.075 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Honda CB600F PC41 Hornet

Årgang:
2007
Motor:
4-cyl vandkølet rækkemotor, 2 overliggende knaster.
Boring: 67 mm. Slaglængde: 42,5 mm. 599 ccm. Kompressionsforhold: 12:1.
PGM-FI indsprøjtning

Den deler motor med cbr600rr pc40 (2007) der er bare nogle mindre ændringer som stempel, plejlstænger, krumtap, ventilfjedre og knaster for at give mere moment i bunden og mere gadevenlig kørsel...
Hestekræfter
Fabriksoplyninger:

Maks. effekt: 102 hk / 76 kW ved 12000 RPM

Maks. moment: 63,5 Nm ved 10500 RPM

Nu: 95hk på hjulet.
Fælge
For: Enkei, 3,5" x 17" Alu
Bremser 2 stk. 296 mm skiver med flydende ophæng. 3 stemplede flydende calipere

Bag: Enkei 5,5"x 17" Alu
Bremser: 220 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende ophængt caliper
Dæk
Standart:
For: 120/70-17 Michelin Pilot Power
Bag: 180/55-17 Michelin Pilot Power

Bag: skiftet til 180/55-17 Bridgestone BT016r efter 8733km...

2010:
For: 120/70-17 Bridgestone BT016 3component
Bag: 180/55-17 Bridgestone BT016 5 component
Topfart
235 km/t. fabrikstal. ( kan ikke trække helt ud i 6gear. )
235 km/t. m/ 16-45 gearing. ( kan næsten trække helt ud i 6gear. )
224km/t. m/ 16-48 gearing. ( Trækker i begrænseren )

Den kan vise 244km/t når den tager begrænseren i 6gear. Prøvet efter ændring af gearing,
Tuning
Powercommander 3usb.
K&N filter.
Arrow forrør (uden kat)
Arrow Pro Racing, slip on. ( Billeder kommer)

Det er mere optimering end tuning. Kørt ind af Bislev Mc service, men med den gamle potte. Den skal til bislev og trimmes ind igen til foråret 2011.
Styling
2008:
Sædeskal------------------- Honda original udstyr
Hugger---------------------- Honda original udstyr
Tankpad--------------------- HRC
Tankdæksel afdækning--- HRC
Xenon 6000k. ( pt afmonteret)
Styr ------------------------- Lucas (sort)
Styrender------------------ Lucas (Rød)
Stickers-------------------- Den Røde Baron, på sædeskallen
2010:
Undertray------------------- Barracuda moto m/ LED lygte...
Nrpladebeslag-------------- Baracuda moto
Blink------------------------- Oxford mini (sort)
Spejle----------------------- Mapam agressive (sort)
Håndtag-------------------- Pro grip, dual density (sort/rød - styrender fjernet)
Arrow forrør (uden kat)
Arrow Pro Racing, slip-on (billeder kommer)
2011:
Rimstickers--------------- PUIG (rød/sort)
Ekstraudstyr
Speedohealer
Powercommander 3usb
K&N filter.
16-45 gearing. ( standart 16-43, 525)
Xenon 6000k. (pt afmonteret)
2010:
16-48 gearing. 520 mod. ( standart 16-43, 525)
Bemærkninger
Den Røde Baron

Totallængde: 2090 mm. Akselafstand: 1435 mm Sædehøjde: 800 mm. Frihøjde: 135 mm. Kronrørsvinkel: 64°. Tankkapacitet/reserve: 19,0/3,0 liter. Totalvægt( køreklar m/ fuld tank ): 205 kg.

Efter udskiftning af udstødning, som sparede mig for ca 9,5kg, og div andre modifikationer vil jeg gætte på vægten er kommet ned på ca 190kg fuld tanket og køreklar. Jeg skal have fundet en måde at veje den på, for at have den præcise vægt.

Den er kun kommet til DK i den røde farve i 2007 og derfor er der ikke så mange af dem i rød.

Købt d 26.06.08
Indregistreret i september 2008.

Den køre kanon godt og er rigtig nem at smide rundt...

Stor tak til Preben K aka Banditten, for de fede billeder... Og alle de fede ture vi har kørt og skal køre...
Kommentér på:
Honda CB600F PC41 Hornet
Annonce