{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 1000 >*1. Baneged*< 2006

12.144 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Racing4fun.es .
Mand | 54 år | Oprettet: 20. dec 2007


Suzuki GSXR 1000 >*1. Baneged*<

Årgang:
2006
Motor:
Sådan en har den vist også

Der var 2 komplete Yoshimura motore til den.
Nu ingen ekstra : http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7987
Hestekræfter
Jaaa.... ca 120 for lidt.
Fælge
Der er lavet hurtig skift på alle fælge, alle afstandsstykker sider fast i fælge og et fælge skift. Eks fra regn til tør, kan lavet på ca 3 min.
- 2 sæt 16,5" Dymag (1 sæt med Slick, 1 sæt med regndæk)
- 1 Sæt 17" med Slick
Dæk
Dem er der nok af
Topfart
220-300 alt efter gearing
Tuning
Motoren kan kun køre på højoktan benzin (Min Oktan 104)
Der er stor set lavet alt hvad der kan laves, prisen for tuning af motoren ligger på ca 70.000,-
Rent effekt messing ligger den nok ikke ret meget mindre end standart.
- Poleret og lettet krumtap
- Poleret og lettet titan plejlstænger
- Poleret og lettet motorblok (For bedre olie afløb)
- Portet topstykke
- Yoshimura knaster (Stage 3)
- Yoshimura racing toppakning
- JE stempler
- Kit gearkasse
- Spjældhuse og tragte er lavet om
- Micron udstødning 4-1 eller Yoshimura 4-2-1
- Yoshimura EMPro motorstyring med:
- Fuld justerbar Fuel og tænding
- 2 Maps, Tør/regn
- Justerbar motorbremse
- Justerbar omdregningsbegrænser
- Hastighedsbegrænser til Pit-kørsel

-Bazzazperformance Traction Control
Traction Control er fuld justerbar, det giver lige et par 1/10 sek.. Inden bagenden slipper og når man gasser hen over et bump køre cyklen meget mere stabil.. Det nok en af de bedste ting jeg pt har investeret i. Helt sikker alle pengene vær

Styling
Standart race....

Udsene er ikke vi går mest op i.... Det er jo bare en Gugi
Ekstraudstyr
En del:
Bremser:
- 1 Stk: 19x18 Hovedebremsecylinder
- 2 Stk: 19x20 Hovedebremsecylinder
- For: Brembo redial calibere monteret type P3236 med Titan stempler
- Bag: Brembo Goldline
- Brembo støbejerns skiver (4 Sæt)
- Motormaster skiver (1 sæt)
Desvære er bremsecaliberen ikke Monoblock, men stempel Ø er den sammen som Monoblock (32 og 36mm). Så der skulle være grundlag for at bremse RIGTIG sent !!

Affjedring:
Standart Öhlins SuperBike affjedring og nej det er IKKE en Road/Track gaffel. Ny pris for affjedring ligger omkring små 100.000,-
Der skal laves eftersyn på forgaflen for hver 10 timer og bagdæmper 20 timer. Dette er noget af det bedste, inden for affjedring. Og det giver en lækker feedback, men blærerøv værdigen er sku nok heller ikke let at komme uden om.
- Öhlins 46mm Superbike forgaffel
- Öhlins Superbike bagdæmper S46PR1C2LS
- Öhlins Styrdæmper

AIM MXL Pista datalogger
Fuld datalogning på:
-RMP
-TPS
-Temp vand, Olie, indsugningsluft
-Gear
-Ladespænding
-Bremsetryk
-Affjedring (logger 500 gang pr sek)
-G Sensor
-Gyro (nedlægning)
-Fuld GPS optegning af banen
-Hjulslip
-Tryk i luftfilterkassen og mængten af luft der går mellem motoren
-Hk/Nm der bliver lagt i asfalten (Hjulslip vil IKKE komme som effekt)
-Hastighed i hver gear ved 13.500 Rpm (Bruges til at vælge gearring)
og en masse mere PT logger jeg 32 ting...der kommer 8Mb data ud af 47 min kørsel + 1.8 Gb fra camaret
Læs mere om Pistaen:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5747
Nååå jaaa, den kan vist også vise omgangstider og split-tider

Div:
- Harris justerbar gaffelbroer (Efterbøbet
- Harris Clip-on
- Harris Kåbestativ
- Samt en del mere
Bemærkninger
Ex BSB Superbike

Denne cykel har helt sikker haft et hårdt liv, da den blev bygget. Blev den brugt i Britisk SuperBike. Nok en af de hårdeste klasser i verden.
Det er har kostet ca 35.000,- pund at bygge den (Efter hvad den tidliger ejer siger)

Selv om cyklen har været brugt i prof racer er den, i utrolig god stand. Af en racer at være. Det er den første bruge racer jeg har haft, hvor der ikke være grund til at bruge penge på klargøring.

Selv om den er temlig tunet, så har den et utrolig. Rolig effektforløb og ligger meget tæt på en standart motor. UNDER 9000 Rmp.. Der efter er man ikke i tvivl om, hvad den er bygget til.

En af de ting der rigtig, er fedt ved den. Er hvor hurtig man kan skifte fælge...
Når først stikakslen er taget ud, tager det bestem ikke lang tid af skifte.

***************************************************************************

Til jer der er vilde med RR så meld jer til RoadRacing gruppen:
www.motorcykelgalleri.dk/grupper/roadracing
Kommentér på:
Suzuki GSXR 1000 >*1. Baneged*<
Annonce