Suzuki GSXR 1000 >*1. Baneged*< 2006
12.129 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSXR 1000 >*1. Baneged*<
Årgang:
2006
Motor:
Sådan en har den vist også
Der var 2 komplete Yoshimura motore til den.
Nu ingen ekstra : http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7987
Der var 2 komplete Yoshimura motore til den.
Nu ingen ekstra : http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7987
Hestekræfter
Jaaa.... ca 120 for lidt.
Fælge
Der er lavet hurtig skift på alle fælge, alle afstandsstykker sider fast i fælge og et fælge skift. Eks fra regn til tør, kan lavet på ca 3 min.
- 2 sæt 16,5" Dymag (1 sæt med Slick, 1 sæt med regndæk)
- 1 Sæt 17" med Slick
- 2 sæt 16,5" Dymag (1 sæt med Slick, 1 sæt med regndæk)
- 1 Sæt 17" med Slick
Dæk
Dem er der nok af
Topfart
220-300 alt efter gearing
Tuning
Motoren kan kun køre på højoktan benzin (Min Oktan 104)
Der er stor set lavet alt hvad der kan laves, prisen for tuning af motoren ligger på ca 70.000,-
Rent effekt messing ligger den nok ikke ret meget mindre end standart.
- Poleret og lettet krumtap
- Poleret og lettet titan plejlstænger
- Poleret og lettet motorblok (For bedre olie afløb)
- Portet topstykke
- Yoshimura knaster (Stage 3)
- Yoshimura racing toppakning
- JE stempler
- Kit gearkasse
- Spjældhuse og tragte er lavet om
- Micron udstødning 4-1 eller Yoshimura 4-2-1
- Yoshimura EMPro motorstyring med:
- Fuld justerbar Fuel og tænding
- 2 Maps, Tør/regn
- Justerbar motorbremse
- Justerbar omdregningsbegrænser
- Hastighedsbegrænser til Pit-kørsel
-Bazzazperformance Traction Control
Traction Control er fuld justerbar, det giver lige et par 1/10 sek.. Inden bagenden slipper og når man gasser hen over et bump køre cyklen meget mere stabil.. Det nok en af de bedste ting jeg pt har investeret i. Helt sikker alle pengene vær
Der er stor set lavet alt hvad der kan laves, prisen for tuning af motoren ligger på ca 70.000,-
Rent effekt messing ligger den nok ikke ret meget mindre end standart.
- Poleret og lettet krumtap
- Poleret og lettet titan plejlstænger
- Poleret og lettet motorblok (For bedre olie afløb)
- Portet topstykke
- Yoshimura knaster (Stage 3)
- Yoshimura racing toppakning
- JE stempler
- Kit gearkasse
- Spjældhuse og tragte er lavet om
- Micron udstødning 4-1 eller Yoshimura 4-2-1
- Yoshimura EMPro motorstyring med:
- Fuld justerbar Fuel og tænding
- 2 Maps, Tør/regn
- Justerbar motorbremse
- Justerbar omdregningsbegrænser
- Hastighedsbegrænser til Pit-kørsel
-Bazzazperformance Traction Control
Traction Control er fuld justerbar, det giver lige et par 1/10 sek.. Inden bagenden slipper og når man gasser hen over et bump køre cyklen meget mere stabil.. Det nok en af de bedste ting jeg pt har investeret i. Helt sikker alle pengene vær
Styling
Standart race....
Udsene er ikke vi går mest op i.... Det er jo bare en Gugi
Udsene er ikke vi går mest op i.... Det er jo bare en Gugi
Ekstraudstyr
En del:
Bremser:
- 1 Stk: 19x18 Hovedebremsecylinder
- 2 Stk: 19x20 Hovedebremsecylinder
- For: Brembo redial calibere monteret type P3236 med Titan stempler
- Bag: Brembo Goldline
- Brembo støbejerns skiver (4 Sæt)
- Motormaster skiver (1 sæt)
Desvære er bremsecaliberen ikke Monoblock, men stempel Ø er den sammen som Monoblock (32 og 36mm). Så der skulle være grundlag for at bremse RIGTIG sent !!
Affjedring:
Standart Öhlins SuperBike affjedring og nej det er IKKE en Road/Track gaffel. Ny pris for affjedring ligger omkring små 100.000,-
Der skal laves eftersyn på forgaflen for hver 10 timer og bagdæmper 20 timer. Dette er noget af det bedste, inden for affjedring. Og det giver en lækker feedback, men blærerøv værdigen er sku nok heller ikke let at komme uden om.
- Öhlins 46mm Superbike forgaffel
- Öhlins Superbike bagdæmper S46PR1C2LS
- Öhlins Styrdæmper
AIM MXL Pista datalogger
Fuld datalogning på:
-RMP
-TPS
-Temp vand, Olie, indsugningsluft
-Gear
-Ladespænding
-Bremsetryk
-Affjedring (logger 500 gang pr sek)
-G Sensor
-Gyro (nedlægning)
-Fuld GPS optegning af banen
-Hjulslip
-Tryk i luftfilterkassen og mængten af luft der går mellem motoren
-Hk/Nm der bliver lagt i asfalten (Hjulslip vil IKKE komme som effekt)
-Hastighed i hver gear ved 13.500 Rpm (Bruges til at vælge gearring)
og en masse mere PT logger jeg 32 ting...der kommer 8Mb data ud af 47 min kørsel + 1.8 Gb fra camaret
Læs mere om Pistaen:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5747
Nååå jaaa, den kan vist også vise omgangstider og split-tider
Div:
- Harris justerbar gaffelbroer (Efterbøbet
- Harris Clip-on
- Harris Kåbestativ
- Samt en del mere
Bremser:
- 1 Stk: 19x18 Hovedebremsecylinder
- 2 Stk: 19x20 Hovedebremsecylinder
- For: Brembo redial calibere monteret type P3236 med Titan stempler
- Bag: Brembo Goldline
- Brembo støbejerns skiver (4 Sæt)
- Motormaster skiver (1 sæt)
Desvære er bremsecaliberen ikke Monoblock, men stempel Ø er den sammen som Monoblock (32 og 36mm). Så der skulle være grundlag for at bremse RIGTIG sent !!
Affjedring:
Standart Öhlins SuperBike affjedring og nej det er IKKE en Road/Track gaffel. Ny pris for affjedring ligger omkring små 100.000,-
Der skal laves eftersyn på forgaflen for hver 10 timer og bagdæmper 20 timer. Dette er noget af det bedste, inden for affjedring. Og det giver en lækker feedback, men blærerøv værdigen er sku nok heller ikke let at komme uden om.
- Öhlins 46mm Superbike forgaffel
- Öhlins Superbike bagdæmper S46PR1C2LS
- Öhlins Styrdæmper
AIM MXL Pista datalogger
Fuld datalogning på:
-RMP
-TPS
-Temp vand, Olie, indsugningsluft
-Gear
-Ladespænding
-Bremsetryk
-Affjedring (logger 500 gang pr sek)
-G Sensor
-Gyro (nedlægning)
-Fuld GPS optegning af banen
-Hjulslip
-Tryk i luftfilterkassen og mængten af luft der går mellem motoren
-Hk/Nm der bliver lagt i asfalten (Hjulslip vil IKKE komme som effekt)
-Hastighed i hver gear ved 13.500 Rpm (Bruges til at vælge gearring)
og en masse mere PT logger jeg 32 ting...der kommer 8Mb data ud af 47 min kørsel + 1.8 Gb fra camaret
Læs mere om Pistaen:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5747
Nååå jaaa, den kan vist også vise omgangstider og split-tider
Div:
- Harris justerbar gaffelbroer (Efterbøbet
- Harris Clip-on
- Harris Kåbestativ
- Samt en del mere
Bemærkninger
Ex BSB Superbike
Denne cykel har helt sikker haft et hårdt liv, da den blev bygget. Blev den brugt i Britisk SuperBike. Nok en af de hårdeste klasser i verden.
Det er har kostet ca 35.000,- pund at bygge den (Efter hvad den tidliger ejer siger)
Selv om cyklen har været brugt i prof racer er den, i utrolig god stand. Af en racer at være. Det er den første bruge racer jeg har haft, hvor der ikke være grund til at bruge penge på klargøring.
Selv om den er temlig tunet, så har den et utrolig. Rolig effektforløb og ligger meget tæt på en standart motor. UNDER 9000 Rmp.. Der efter er man ikke i tvivl om, hvad den er bygget til.
En af de ting der rigtig, er fedt ved den. Er hvor hurtig man kan skifte fælge...
Når først stikakslen er taget ud, tager det bestem ikke lang tid af skifte.
***************************************************************************
Til jer der er vilde med RR så meld jer til RoadRacing gruppen:
www.motorcykelgalleri.dk/grupper/roadracing
Denne cykel har helt sikker haft et hårdt liv, da den blev bygget. Blev den brugt i Britisk SuperBike. Nok en af de hårdeste klasser i verden.
Det er har kostet ca 35.000,- pund at bygge den (Efter hvad den tidliger ejer siger)
Selv om cyklen har været brugt i prof racer er den, i utrolig god stand. Af en racer at være. Det er den første bruge racer jeg har haft, hvor der ikke være grund til at bruge penge på klargøring.
Selv om den er temlig tunet, så har den et utrolig. Rolig effektforløb og ligger meget tæt på en standart motor. UNDER 9000 Rmp.. Der efter er man ikke i tvivl om, hvad den er bygget til.
En af de ting der rigtig, er fedt ved den. Er hvor hurtig man kan skifte fælge...
Når først stikakslen er taget ud, tager det bestem ikke lang tid af skifte.
***************************************************************************
Til jer der er vilde med RR så meld jer til RoadRacing gruppen:
www.motorcykelgalleri.dk/grupper/roadracing
Suzuki GSXR 1000 >*1. Baneged*<
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
ja selv tak...
Jeg er ikke sikker på du får en ny banerekort *GG*
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 73
Tak for sidst!!!! Fed opblevelse. Må sige at der køres
"småstærkt". Satser/ved ikke om det hjælper, på banerekordt til Sep/Oktober.
Bum Bumme-lum... ?? He he d;0)
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
den har det meste man kan ønske sig...
Ja går stærk ud fra vi ses til April.
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 73
Jeg er sku' næsten100% sikker på jeg skal op i 6 Gear for at gå uden om den, på min lille Jet-jager. Din Mc. har jo alt hvad man kan ønske sig.... Og så lidt til!!
Incl.Masser af rimeligt godt vejr. Nå vi ses vel til April.
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
I er sku et par kaphatter *LOL*
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 44 MC-er: 2 Svar: 368
giver nu R A S S ret. (ikke riss ret :))
Kunne man evt få lidt info om de dæk der? haha
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.984
Nydelig knallert...
Meen hvad med lidt mere tekst..?!? Jeg syntes personligt, at du er liiige fettet nok med detaljerne...
/Rass c",)
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 6 Svar: 7
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 16 Svar: 93
Sku da den villeste ged jeg har set !
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 165
thumps up.... lader til du nyder livet fuldt ud
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
jeg køre en del løb på den, jeg pt bosat i Spanien og kan køre stort set hver dag... Sååå den bliver brugt en del
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 98
den er fed! Der er jo bare lavet alt ved den... Deltager du i race med den, eller er det kun til sjov og ballade?
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
De 16.5" kore jeg ikke ret meget paa.. efter min mening bliver cyklen noget mere levende. men nogle paastaar man kan ligge ca 10-15 hk mere i jorden pga profilen.
Min regn dak er 16.5" og de staar rimlig god fast.
Traction Control
Bazzart Traction Control kore UDEN hjul foler og benytter derfor Rmp signalet og stiger Rmp unormal vil det koble til..
Det er bare fedt i regn .-)
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 53 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 965
Traction Control
har lige et spørgsmål om det da jeg har haft en mindre snak med min kammerat om det, han mener jo forde man har det kan man bare give fuld gas ud af svingene selv i vådt veje, hvorimod jeg mener det bare lige hjælper vis hjulet slipper at den så kutter fra, man ingen af os ved entlig precis hvordan det rigtigt virker
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 53 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 965
hvorfor køre man 16,5 tommer på mange top cykler, styre det bedre, og hvordan med dæk er de til at få fat i til ordenlige penge
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 12
Lækker cykel du har dig!
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 44 MC-er: 2 Svar: 368
Jeg opgav at læse det hele. Det er da lidt af en drømmecykel det der, er du rigtig klog den er vild, fedt.........
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 53 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 965
du må da hvide hvad den smider af efekt, er jeg da noget lund på at hør
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 659
knallert du har der :o)
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Det er jo bare en Gugi.. Men den trækker nu meget godt.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 8
det må jo være ren ondskab på to hjul... en ekstra høj herfra.
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 7 Emner: 10 Svar: 74
Fuck den e fed den racer, hvad har den af heste hvis man må spørge?
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
HØJ
jul 2007
Følger: 48 Følgere: 46 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 127
Det kan jo ikke blive bedre.. Ekstra høj til dig
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
den er sku fed den få sku en høj
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
joooo der er da lavet det der skal til for at den virker.
Det mest imponere er dog dataloggeren, der ´kan man se ALT hvad der foregår på en omgang
dec 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 338
en super fed bane ged. Høj herfra
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 4 Svar: 11
sender dig lige en høj
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
har jeg brugt i +15år, så det kan du ik gøre krav på
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
ryger af hurtist muligt.
kåben har kørt og stellet har kørt BSB med nr 69
den får #49 på ligesom mine andre cykler har haft
ja styr egenskaberne skulle være noget bedre i den her end i de andre japser
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
er os mange penge i min verden
okay, en 929'er. det er sgu heller ik nogen dårlig mc
men du tager fejl Henning. hvad der er hendes er hendes. og hvad der er dit, er jeres ;-))
er du foresten blivet gift?
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
Kun hvis du gir?? ;-))
tror det ville blive lidt for dyrt for mig.
håber på at komme en tur til Assen i år:-)
hvad er det for en blade du har købt?
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
Jeg har nu aldrig prøvet på at køre lige op med Heidi. har faktisk aldrig kørt i samme klasse som hende!! og så var det en gadecykel jeg røg på røven med, på knutten ( dagen inden i kom derop! ) pga. for lidt olie i forgaflen.
men har nu heller aldrig kørt så hurtige tider på bladen, som jeg gjorde på min gamle R 6'er
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Jeg husker MEGET tydlig en vis gammel fireblade på Knutstorp, der havde store problemer med at blive på banen.
Kan det passe du skulle spille smart og forsøgte at sætte bedre tider end Heidi *GGG*
HVILKET SÅ IKKE LYKKES *GGGG*
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 285
Til "CH M"... Tror du tager fejl mht. anden kåbe og motor.. Min er ikke en SPS, men en SP3 og den er med en 916ccm motor og ikke en 996ccm som på SPS modellen som også har 134hk i stedet for de 131hk som min har..... Kåben er også den den er født med!!!!
Ved ikke lige hvad forskellen er på de bremseskiver der fornyligt er blevet sat på den, og de originale, tror faktisk ikke der ER den store forskel!!!! De gamle var bare tyndslidte og skulle skiftes......
Tjek min profil og se billederne fra Mc-revyen. Der kan du se foreskellene på de to...... Øhhhh jeg kan ikke se nogen foreskel på kåberne....?
Mvh. Christian.
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
Takker.
Øh hvad mener du med letter at holde på banen end den gamle??
Ronni
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Nej man skal sku godt nok være over sådan en gaffel for at kunne bruge den til gadebrug..
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Jeg så den godt, det var sgu en lækkerbidsken.
Har lige solgt en SB Öhlins forgaffel til Kim Phillip, til at af hans racer projekter. Den er for fed, men jeg ville bruge den på gaden, og det er den ikke bygget til.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 7
da kæft!
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Ja den er købt på Ebay... vi var selv i Irland for at hente den..
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Købt på Ebay i England...
Hvordan fik du den hjem, var du ovre og hente den?
Tillykke med den
/Lars
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 470
jan 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 139
hmmm normalt siger racere mig mindre end en gammel rusten fiat.. meen okay.. den her holder fanme maks respekt for det lækre håndværk der er lagt i motoren / cyklen
en høj herfra.
mvh jacob
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Den har sikker ikke tabt ret meget mere end 20 Hk efter sådan en omgang *GG*
Motoren ligger ret tæt på en VM motor, såå mon ikke den ligger et par hypper.
Normal køre vi SuperBiker Under Art-Motor og Jura-Racing.. De fleste løb bliver kørt langt nede syd på..
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 880
Skal du bruge den til race eller bare trackdays ?
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
Hvor mange HK smider den efter sådan en stor omgang?
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Nej det er nu ikke den fedeste gaffel, så skal det være en gasgaffel.. Men mon ikke den her kan bruges i første omgang.
jul 2004
Følger: 50 Følgere: 40 MC-er: 12 Emner: 39 Svar: 193
nemlig...men ingen tvili om det er den fedeste gaffel man kan få
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
nice baneged du har dig der smider lige en høj i nakken af dig...
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Ja det er en WSB Gaffel.. Det er nu ikke det store problem at holde dem tætte. Bare man ved hvordan
Men det kræver den del arbejde at holde sådan en gaffel kørenden. Men det er helt sikker arbejdet være !!
jul 2004
Følger: 50 Følgere: 40 MC-er: 12 Emner: 39 Svar: 193
er det WSB forgaffel der sidder på..? kender en der har en duc med den på til gadebrug ikke smart da den bliver utæt konstant der havde han ikke lige tænkt sig om
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.891
maskine en høj er sendt på vej til dig.. velkommen..
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
Rigtig nice cykel - Tilykke med den.