{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 750X 1999

10.211 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GSX-R 750X

Årgang:
1999
Motor:
R4, DOHC, 16 ventiler.
Slagvolumen: 749 cm3
Slaglængde: 46,0 mm.
Boring: 72,0 mm.
Kompressionsforhold: 11,8:1
Benzintilførsel: FI med 46 mm. spjældhuse.
Transmission: 6-trins gearkasse, flerpladet kobling i oliebad, kædetræk.
Hestekræfter
Opgivet:
Maks effekt: 135 HK (100 kW) ved 12.300 o/m. ('98 motor)
Maks moment: 85 Nm ved 9500 o/m.

Målt (på hjulet)::
Maks effekt: 120,46 HK
Maks moment: 74,60 Nm

Cykel er målt og justeret hos FV Motor.
Fælge
Std. Suzuki Enkei helstøbte stjernefælge i aluminium.
Dæk
For: 120/70ZR17 (Michelin Pilot Sport)
Bag: 190/50ZR17 (Michelin Pilot Sport)
Topfart
265 km/t ifl. MC-revyen fra 1999.
Tuning
- Yoshimura TRS fuldsystem med titanpotte. (00-03 model)
- K&N filter
- PC3 USB
- On/off TRE-mod

- Supersprox 15/45 kædekit (RK kæde)
- HEL armerede bremseslanger (rustfri)
- Braking wave skiver og SBS klodser
Styling
- Diodeblink foran og bagtil (integreret i fodhvilerne)
- Powerbronze carbon forskærm
- GSXR-tankpad fra carpimoto
- Pyramid carbon hugger
- Pyramid undertail m. diodebaglygte
- Alu. nrpladeholder
- Rimstripes
- Bagende hævet (stel ændret)
- Titanium møtrik til bagaksel
- Blå-anodiseret alu. klodser til kædejustering - hertil titanium bolt/møtrik.
- Blå-anodiseret titanium møtrikker til bagtandhjul.
Ekstraudstyr
- Passagersæde.
- HELD åndbar og varmefast MC-garage.
- Haynes manual.
- Baghjuls-/kronrørsløfter.

Hjelm: Shoei XR1000 i sort med tilhørende mørkt visir og whisper kit.
Dragt: Alpinestars RC-1
Rygskjold: Dainese Wave
Støvler: Aplinestars GP3 Waterproof
Handsker: Alpinestars SP2
Bemærkninger
Sæson 09:
Så kom der anden udstødning, et filter og en powercommander på. Ikke så meget mere power, men en meget mere jævn motorgang og mere følsom gasrespons. Og en troværdig måling.. ;) FV kan sit kram!

Hen over vinter skulle det helst blive til ny bagdæmper, en styrdæmper og lidt vælteklodser mv, så den er klar til lidt bane næste år. :)
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 750X
Annonce