{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 600 SRAD

Personlig cykel vs. Standard cykel

Honda CBR F3 *SOLGT*

Honda vs. Suzuki
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1997
Årgang:
1997
Motor:
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takst rækkemotor med 2 overligende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Slagvolumen: 599 ccm. Kompressionsforhold: 12,0:1. 4 stk 36 mm keihin CV-karburatorer med flad spjæld.
Hestekræfter:
Rigeligt ;-)
Hestekræfter:
Maks. effekt: 105 Hk (77KW) ved 12.000 o/m. Maks. moment 66Nm ved 10.500o/m
Fælge:
Standard 600 bagfælg 5,5" Yamaha R1 forfælg + bremser
Fælge:
For: 3,50" alufælg Bag: 5,00" alufælg
Dæk:
Det veksler lidt lige pt: For: Metzeler Racetec (soft) 120/70 Bag: Metzeler Racetec (medium) 180/55 ellers: For: Micehlin PIlot Power 120/70 Bag: Micehlin PIlot Power 180/55
Dæk:
For: 120/60-17 Brigdestone Bag: 160/60-17 Bridgestone
Topfart:
Rigeligt ;-)
Topfart:
Topfart: 245 Km/t 0-100: 3,5 (fabrikkens opgivelser)
Tuning:
Fuldt Akrapovic Evolution system (titanium) - K&N filter
Tuning:
Styling:
Ombygget med komplet bagende fra K3 600, Top kåbe fra SRAD 600 '98, Matsort pulverlakeret stel +diverse dele, Fuldspartlede og sortlakerede fælge, Sort Undertray med LED lygter, MRA racing kåbeglas, Tank pad, LED små blinkere for og bag. Plasma skive på omdr. tæller, Hvide Rim stripes
Styling:
Mivv rustfri potte DB Kåbeglas Tankpad fra Motografix Blinklys for udsk med Watsen Design Spejle m. carbon-look
Ekstraudstyr:
Yamaha R1 USD gaffel, R1 bremser, 750'er bagsvinger, Hyperpro Fjedre, Crash pads, 1/5 turn gas (R6 gasrulle), org Brembo master fra R6 '07, Titax greb, sorte Venhill armerede saml selv bremseslanger
Ekstraudstyr:
2 sidetasker og én toptaske fra Louis Tanktaske ABUS skivelås Trunkkit (købt i USA)
Bemærkninger:
En god blanding af det hele ;-) med masser af power
Bemærkninger:
MC-Revyen 97: Endnu en gang forbedret, så den på ny ligger forrest i 600-feltet. Endnu en gang forfinet, så køreglæden stimuleres. Endnu en gang vinder på point foran de tre andre - selvom CBR 600 som mainstream-produkt stadig nøjes med stål-stel. Det er næsten utroligt, så mange CBR 600´ere verden har konsumeret, siden modellen i sin urform blev presenteret for 10 år siden. Honda ramte publikum fra starten og har siden stået distancen ved systematisk opdatering. Her er det tankevækkende at tælle, hvor mange zig-zag-modelskift konkurrenterne har budt på. Siden år 1987 har Kawasaki haft 4-5, Suzuki 3-4 og Yamaha 4 repræsentanter i selv samme 600 supersport-klasse. Her slutter debatten! Årets CBR 600 er tilført en mere aerodynamisk bagklædning og ny forskærm. Motoren er lettet og tunet med bl. a. ny tænding med separate chips til de ydre og indre cylindre. Affjedring, cockpit og bremser har også fået en tur. (Fik den hjem d. 22/5-08)
Annonce