{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda CBR 1100 XX

kawa vs honda

Kawasaki ZX7R Cup Edition -SOLGT-

Var stiv da jeg opfordrede!!! :) Men here we go!
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1998
Årgang:
2000
Motor:
1137cc 4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder.. 4 stk. 42 mm Keihin CV - kaburatorer. Boring / Slaglængde: 79,0 / 58,0 mm. Kompressionsforhold: 11,0 : 1. 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk. Tørvægt 223 kg.
Motor:
4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder 748ccm Andre knaster og en smule andet, hvilket jeg ikke kan huske hvad hed :) (ikke mig som har lavet det men forige ejer) Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad
Hestekræfter:
164 hk (121,0 kw) ved 10000 o/m 124 Nm ved 7250 o/m 1,36 kg pr hk. Målt ved Probike d. 28/5-09 til 149 hk på hjulet
Hestekræfter:
Standard 126.00 HP (92.0 kW)) @ 11800 RPM NM 80.00 Nm @ 9300 RPM nu cirka 135 (er dog ikke målt endnu, venter til træf på toppen til dette) NM Vides stadig ikke Tørvægt 203.0 kg (447.5 pounds) Standard Vægt / Kraft 0.620 hk per kilo Nuværende Vægt / Kraft 0.665 hk per kilo
Fælge:
Støbt alufælg, men poleret kanter.
Fælge:
Orginale, 17" tror jeg de er :)
Dæk:
For : Michelin Pilot Road 2 (120-70-17) Bag : Michelin Pilot Road 2 (180-55-17)
Dæk:
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50\" fælg. Hjul Bag: 180/55 x 17 på 6.00\" fælg. Bridgestone
Topfart:
Omkring de 300 men har ikke afprøvet det endnu
Topfart:
Forrige ejer har haft den på 280 på klokken, og der var stadig lidt fortalte han ;) Men mon ikke der er en del fejlvisning :) hehe
Tuning:
4 i 2 Devil KN filter
Tuning:
Knaster, andet filter og en herlig Gforce potte (det er hvad jeg ved der er blevet gjort)
Styling:
Kædeskærm i alu MRA double kåbeglas Klare blink for og bag Klar baglygte Frameplugs
Styling:
Mini blink. Wave skive (bag) Samt det er en CUP edition :)
Ekstraudstyr:
Topboks og side tasker i GIVI, samt SW motech beslag
Ekstraudstyr:
Da det er en cup edition er den lidt anderledes. Carbon ved indsugning. Wilbergs støddæmpere. En større racerkøler Passagersædet er "malet" så det ser ud som om der er skal på På ydersiden af fælgene er der et tyndt carbon look klistermærke. Skulle efter sigende være orginalt ved denne cup edition (2000) udgave. Herlige klistermærker hehe :) (de har carbon look) (specielt på Cup Edition 2000)
Bemærkninger:
Lige Serviceret d. 28/5-09 til den store guldmedalje hos Probike, hold da op hvor den kører godt nu.
Bemærkninger:
Dette er min første cykel. D. 27 okt 2007. Hentede den idag Har kørt cirka 50 km på den indtil nu, da der ingen afgift er betalt endnu. D. 19 nov 2007. Så er den blevet stillet helt i vinterhi, nåede vel at rulle små 400km på den. kan slet ikke vente! Damn jeg glæder mig til sommer!!!! D. 12 dec 2007 Er lige pludselig kommet til at synes julen ikke er så sjov samt vinter hehe. D. 14 Januar 2008 Fik toldsynet / regsynet min ninja idag, mega nice, dejligt vejr at køre i. Lavede så også lige min første powerslide.... hvilket BESTEMT ikke var meningen men holdt hovdet koldt og holdt på gassen til den var på rette køl :) D.19 marts. Fik plader på den idag... YES SIR! fik kørt 210 km inden snen om... gå væk dumme hvide lorte sne!!! :( D.17 April Sætter min kawa til salg, hvis nogle er intra så skriv gerne.
Annonce