Suzuki GSX-R 250 (SOLGT)
Stem på min MC!Suzuki GSX-R 250 [Solgt]
Eller min
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1990
Årgang:
1989
Motor:
4 cylindret rækkemotor DOHC 248ccm, 16 ventiler. 2 dobbelte Mikuni karburatorer.
Egenvægt: 138kg, ca. 150kg med væsker.
Maximallast: 190Kg.
Vægt TOTAL: 340Kg.
Motor:
248 ccm rækkemotor
4 cylindre, 16 ventiler
Rødt felt: 17.000 rpm
O begrænser: 17.500 rpm
Hestekræfter:
Opgivet til 45HK, RPM begrænser v. 17.500 RPM.
Hestekræfter:
45 HK ved 14.500 rpm
Fælge:
Standard Suzuki, hvide.
Fælge:
Standard 17" hvide.
Dæk:
Fordæk: Pirelli MT75 100/80/17
Bagdæk: Michelin M39 130/70/17
Dæktryk:
Forhjul: 26 PSI
Baghjul: 29 PSI
Dæk:
Michelin Pilot Power
For: 110/70-17
Bag: 130/70-17
Topfart:
Har været lige over 170km/t på speedo.
Topfart:
Har haft den på 182 km/t ifg. speedometer
Tuning:
Nææ, kan vidst ikke betale sig, men en anden udstødning kunne da være guf!
Tuning:
Nej
Styling:
Nix..
Styling:
Blåtonet kåbeglas.
Ekstraudstyr:
Af sikkerhedsudstyr bruger jeg:
Bukser: Saftety 1st, model "Motegi"
Jakke: Saftety 1st, model "Italy"
Støvler: Falco Evo
Handsker: Saftety1st, model "RIO Race EVO II"
Hjelm: Nitro N500-V
Ekstraudstyr:
Hjemmelavet udstødning i rustfri stål (lavet af den tidligere ejer).
Bemærkninger:
Min første maskine, købt brugt Fredag d. 6 Maj 2005!
Sjov lille racer! Ret økonomisk også, omkring 20km literen. Det er vidst meget pænt.
Den første jeg skal have gjort til næste sæsson, er at få justeret alt i motoren, karburatorer, ventiler, få skiftet olie & filter, og måske membraner.
Så kommer der forhåbentlig lidt mere skub i den.
Bemærkninger:
Det var min første MC. Havde den fra april 05 til august 06. En sjov maskine som jeg både fik lært at køre og skrue på :-)