Suzuki TL1000R (Solgt)
Stem på min MC!Suzuki SV1000S (SOLGT)
Min føste udfordring.... Kiggede selv på en TL'er da jeg skulle have ny MC - meeeen med alt det nye lir der er på en SV'er var valget ikke svært ;-)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1998
Årgang:
2005
Motor:
996cc,
4 takts
væske kølet,
90 gtrader 2 cylindret V-twin,
Bore & Stroke: 98.0 x 66.0mm
Compression Ratio: 11.7:1
Carburetor: Mikuni/Denso Fuel Injection
Lubrication: Wet Sump
Ignition: Digital/transistorized
Starter: Electric
Transmission: 6-speed
TL1000R Final Drive: 530 chain
DOHC,
8-ventiler. (Standard)
Motor:
2 cylindret. 4-takts, 996cc, 90° V-Twin motor med 2 overliggende knastaksler, vandkølet. eletronisk benzin indsprøjtning.
Hestekræfter:
135 Motor Standard
123 på hjulet, målt på rullefelt.
106 Nm/ 7.500 rpm. (Det fedeste bundtræk)
Tørvægt: 195kg.
Hestekræfter:
125Hk på krumtappen - 112Hk på hjulet - rullet hos Mr. Dyno
Fælge:
Standard som er guld malede.
Fælge:
Standard 17" sølvfarvede - Skal renses ofte for kædeolie osv. *SUK*
Dæk:
For : 120/70-ZR-17 Michelin Pilot Power 2CT.
Bag: 190/50 ZR-17 Michelin Pilot Power 2CT.
Dæk:
Michelin Power Pilot - For: 120 Bag: 180
Topfart:
270-280 km/t
Acceleration: 0-100 km/t på 2.9 sek...Har prøvet:)
Topfart:
260 km/t
Tuning:
Mivv Titanium potter...FED LYD!!!
Power Commander lll USB med custom maps.
KN Luftfilter.
Time Retard Eliminator (TRE Mod).
Stålarmerede bremseslanger for & bag.
Tuning:
PowerCommander USB III (dobbelt-map af Mr. Dyno himself), Laser DuoTech full system (rustfrit stål), Pipercross Stage 2 luftfilter, NGK Iridium tændrør
Styling:
Mini blinklys (Hvide) for og bag,
Hvid baglygte
Blank-polerede titanium knopper for enden af begge håndtag
Guldfarvet hugger
Guldfarvede fælge
Sort tonet kåbeglas
Blåt baggrundslys i instrumentbræt
Ja og så selvfølgelig hele lakeringen i sig selv.
Styling:
Fabbri DB Kåbeglas, Org. SV1000 tank-pad og forgaffelbro-beskytter, SB Fiberdesign Carbon Hugger (billeder på vej)
Ekstraudstyr:
Et stks. glad kæreste bagpå.
NB. Se også under tuning
Ekstraudstyr:
HyperPro Progressive forgaffelfjedre, Spyball Alarm, Kryptonite Skivelås og ABUS Kædelås
Sommerprojekter: Carbon-greb, Crash Pads, Blinklys og Nummerpladeholder... Kåbe?
Bemærkninger:
Cyklen kører som en drøm og har et rigtig råt bundtræk. En sand fornøjelse, at man ikke behøver skifte gear hele tiden, og responsen kommer resolut, når der drejes på hanen:)
Så er den lille tl'er gået i hi i garagen og klargjort med smøring osv. til at overvintre:)
Bemærkninger:
K3 model købt og indregistreret første gang i 2005. Kører som en drøm - er utroligt glad for de Power Pilot dæk der sidder på den. Havde en GS500F før og må konstatere at der er en verden til forskel når den sammenlignes med KiloSVinet! Har aldrig fortrudt købet... Kører sammen med vennerne i KBH og ses ofte på Linien...
Kører med fuldt Frank Thomas Titanium Strike 2 sæt, Spidi Superbike støvler og Shoei XR-1000 TC5 Badge hjelm med Org. spejlvisir og Team10 rygbeskytter
TIL SALG - 85.000kr: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=10996.0