{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki SV1000 K4 Nøgen

May the best bike win...!

Suzuki GSX-R 750 TIL SALG

suzuki køre godt
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2004
Årgang:
2007
Motor:
Vandkølet 996ccm, 2-cylindret V-Twin i 90° med 2 x dobbelte overliggende knaster og 8 ventiler. 6-trins gearkasse - letløbende.
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl på 750 ccm 4 stk. 42 mm spjældhuse
Hestekræfter:
Et sted mellem 0,8 og 29,332 milliarder HK. Jeg er ikke en dyno queen, så det er totalt uvæsentligt. De plejer at ligge omkring 110hk på dækket.
Hestekræfter:
Maks. effekt: 150 hk (110kW) ved 13,2000 omdr/min. Maks. moment:86,3 Nm ved 11,700 omdr/min. målt til 121 hk / 75 nm Træf på Toppen 2007 målt til 123 hk ¨på FYNS MC FESTIVAL 2007¨ efter den er tunte måil til 127 hk hos KJ Motorcykler og Fuelmapping d. 26/3-08 nålt til 135.5 hos sigma / med Bikkini Vask d. 31/5-08 måil til 130 hk hos KJ Motorcykler og Fuelmapping d. 11-07-08 målt til 125,77 Træf på Toppen 2008
Fælge:
For: Enkei standard fælg 3,5 x 17" Bag: Enkei standard fælg 5,5 x 17" Begge sorte da de er fra en K7.
Fælge:
For: 3,50" alufælg. Bag: 5,5" alufælg
Dæk:
For: 120/70-17 Pilot Power - justeret på rullefelt. Bag: 180/55-17 Metzeler Roadtec M3 - justeret på rullefelt.
Dæk:
for: 120/70x17 bridgestone bt 014 bag: 180/55x17
Topfart:
225-230 ægte km/t.
Topfart:
acc 0-100 km/t på 2,8 acc 0-200 Km/t på 8,8 sek Topfart 280 Km/t siger fabrikken på felt 281 km/t 260 indtil vidre
Tuning:
Ikke tuning men optimering: Powercommander 3 USB indkørt hos Mr Dyno. O² Elimiminator kit. KN Filter i org boksen. Filterstuds fjernet. Luftfilterkasse let modificeret. Hjemmebygget 2i1 forrør med enkelt Akrapovic potte.
Tuning:
Yoshimura TRI-OVAL RACING TITANIUM (fuldsystem) power commander PiperCross luftfilter Oxygen Sensor
Styling:
Rizoma spejle / styr / mushrooms. Hugger + plov. Pazzo 2-finger greb i rød/sort. Lucas fodhvilersæt.
Styling:
Advarsels Klistermærker fjernet! Nr.plade holder. Tankpad PAZZO greb Yoshimura udstøning
Ekstraudstyr:
Alarm og god V2 lyd. Saito Heissgriffe. (I må sgu selv gætte hvad det er).. :o) Kagizume Wave skiver foran og bagved.
Ekstraudstyr:
cigarettænder und bag sæde
Bemærkninger:
Maskinen købt 29. oktober 2006 : Kilometerstand 9.143 Sæsonstart 2007 : Kilometerstand 10.155 16. Oktober 2008 : Kilometerstand 62.606 11. Marts 2009 : Kilometerstand 64.500 23. Maj 2009 : Kilometerstand 71.301 1. Juni 2010 : Kilometerstand 79.877 Sæsonstart 2011 : Kilometerstand 85.100 13. Juni 2011 : Kilometerstand 90.023 21. November 2011 : Kilometerstand 96.500 6. Maj 2012 : Kilometerstand 99.100 - K4 motor byttet ud med K7 motor : Kilometerstand 13.500 20. August 2012 : Kilometerstand 17.900 Skal vi lige blive enige om hvad en streetfighter er - for det er ihvertfald IKKE en naked bike med lidt rizoma gejl på... Suzuki GSXR 750 K7 forgaffel med K-Tech lineære fjedre. Øhlins bagdæmper med justerbar fjederforspænding. Lucas Superbike Lenker Umbau Kit + Rizoma Fatbar. Speedohealer.
Bemærkninger:
har købet den d 15/3-07 ;-) fra nye veje den 163 kr men er blive litte 10 kr
Annonce