Suzuki SV1000 K4 Nøgen
May the best bike win...!Suzuki GSX-R 750 TIL SALG
suzuki køre godt
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2004
Årgang:
2007
Motor:
Vandkølet 996ccm, 2-cylindret V-Twin i 90° med 2 x dobbelte overliggende knaster og 8 ventiler.
6-trins gearkasse - letløbende.
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl på 750 ccm
4 stk. 42 mm spjældhuse
Hestekræfter:
Et sted mellem 0,8 og 29,332 milliarder HK. Jeg er ikke en dyno queen, så det er totalt uvæsentligt.
De plejer at ligge omkring 110hk på dækket.
Hestekræfter:
Maks. effekt: 150 hk (110kW) ved 13,2000 omdr/min.
Maks. moment:86,3 Nm ved 11,700 omdr/min.
målt til 121 hk / 75 nm Træf på Toppen 2007
målt til 123 hk ¨på FYNS MC FESTIVAL 2007¨
efter den er tunte
måil til 127 hk hos KJ Motorcykler og Fuelmapping d. 26/3-08
nålt til 135.5 hos sigma / med Bikkini Vask d. 31/5-08
måil til 130 hk hos KJ Motorcykler og Fuelmapping d. 11-07-08
målt til 125,77 Træf på Toppen 2008
Fælge:
For: Enkei standard fælg 3,5 x 17"
Bag: Enkei standard fælg 5,5 x 17"
Begge sorte da de er fra en K7.
Fælge:
For: 3,50" alufælg.
Bag: 5,5" alufælg
Dæk:
For: 120/70-17 Pilot Power - justeret på rullefelt.
Bag: 180/55-17 Metzeler Roadtec M3 - justeret på rullefelt.
Dæk:
for: 120/70x17 bridgestone bt 014
bag: 180/55x17
Topfart:
225-230 ægte km/t.
Topfart:
acc 0-100 km/t på 2,8
acc 0-200 Km/t på 8,8 sek
Topfart 280 Km/t siger fabrikken
på felt 281 km/t
260 indtil vidre
Tuning:
Ikke tuning men optimering:
Powercommander 3 USB indkørt hos Mr Dyno.
O² Elimiminator kit.
KN Filter i org boksen.
Filterstuds fjernet.
Luftfilterkasse let modificeret.
Hjemmebygget 2i1 forrør med enkelt Akrapovic potte.
Tuning:
Yoshimura TRI-OVAL RACING TITANIUM (fuldsystem)
power commander
PiperCross luftfilter
Oxygen Sensor
Styling:
Rizoma spejle / styr / mushrooms.
Hugger + plov.
Pazzo 2-finger greb i rød/sort.
Lucas fodhvilersæt.
Styling:
Advarsels Klistermærker fjernet!
Nr.plade holder.
Tankpad
PAZZO greb
Yoshimura udstøning
Ekstraudstyr:
Alarm og god V2 lyd.
Saito Heissgriffe. (I må sgu selv gætte hvad det er).. :o)
Kagizume Wave skiver foran og bagved.
Ekstraudstyr:
cigarettænder und bag sæde
Bemærkninger:
Maskinen købt 29. oktober 2006 : Kilometerstand 9.143
Sæsonstart 2007 : Kilometerstand 10.155
16. Oktober 2008 : Kilometerstand 62.606
11. Marts 2009 : Kilometerstand 64.500
23. Maj 2009 : Kilometerstand 71.301
1. Juni 2010 : Kilometerstand 79.877
Sæsonstart 2011 : Kilometerstand 85.100
13. Juni 2011 : Kilometerstand 90.023
21. November 2011 : Kilometerstand 96.500
6. Maj 2012 : Kilometerstand 99.100 - K4 motor byttet ud med K7 motor : Kilometerstand 13.500
20. August 2012 : Kilometerstand 17.900
Skal vi lige blive enige om hvad en streetfighter er - for det er ihvertfald IKKE en naked bike med lidt rizoma gejl på...
Suzuki GSXR 750 K7 forgaffel med K-Tech lineære fjedre.
Øhlins bagdæmper med justerbar fjederforspænding.
Lucas Superbike Lenker Umbau Kit + Rizoma Fatbar.
Speedohealer.
Bemærkninger:
har købet den d 15/3-07 ;-)
fra nye veje den 163 kr men er blive litte 10 kr