{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 1100`Street fighter "solgt'

Stem på min MC!

Yamaha Drag Star xvs 650

Stem på min :-)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1992
Årgang:
1997
Motor:
1100 ccm
Motor:
Yamaha 650 cc
Hestekræfter:
rigeligt til at den trækker 323,8 km/t på rullefeltet!!!!! Træf på Toppen. smiler
Hestekræfter:
omk 45 hk
Fælge:
for-3,5/17 Bag 7/17 bilfælge. special lakering. Lavet af min bror og jeg.
Fælge:
For fælge: Original, dog poleret nav og forkromet eger Bag Fælge: TTS 17 *7 med 210 dæk ;-)
Dæk:
200/50-17 bag, 120/40-17 for
Dæk:
Michelin sport
Topfart:
max 113....i 1gear
Topfart:
Ifølge yamaha 145 km/h men har aldrig været der oppe. køre bedst og mest behaligt omk de 90/ 100 km/h
Tuning:
specialbygget udstødning op under røven ellers ingen anelse
Tuning:
Den er ikke dissederet tunet men med hybercharger luftfilter og et 2 in 1 udstødning er der kommet et par flere heste.
Styling:
Ruf-2Mann-bagende som er bygget om og total ændret. Streetmaschins-streetfighterkåbe som også er modificeret. ABM gaffelbro SB-ombygning RaiRoTeck-fodhvilere Setrap-oliekøler armeret bremseslanger og olieslanger BC2000-Sport-underkåbe, Digital instrumentering, RC36 monosvinger, bilfælge, specialbygget udstødning, alle dæksler dyppet i Carbon folie. Se Starpaint.dk alt alu på hele cyklen er poleret. farve-Daylight fluor orange. Se Starpaint.dk
Styling:
Alt alu har jeg poleret, dvs. For og bag nav, bremsekaliber, forgaffelben, kardantræk og bag bremser (det skal lige siges at det tar lang tid) samt diverse ting er blevet forcromet. Benzintanken er blevet forlænget, lavet nyt benzindæksel og blevet lukket ved spedometeret. Bagskærmen er skåret op på midten og så har jeg lagt et stykke ind på 5 cm så der er plads til det bredere bagdæk.
Ekstraudstyr:
Ekstraudstyr:
Rizoma: Gaffelbroer, Forlygte, Greb, Fremflyttersæt. H-M Deluxe: Bagskærm - Ombygget/ tilpasser til et 210 dæk. Thunderbikes: Skivebremse, Ombygning af bagsvinger, Led baglygte. Geilt-Bikes: Udstødning, Luftfilter/ Hybercharger - Ombygget så det passer til en XVS 650. Hjemmelavet: Sæde, Tank og Bagskærm (se styling), diverse afstandstykker ved forhjulet, Bagfjeder eller mangel på samme.
Bemærkninger:
Bygge tid....meget lang tid og der kommer sikkert flere timer. griner.. Tak til min bror som har hjulpet mig så meget med alt. ved slet ikke hvor jeg skal starte og tak til Rolf . Uden disse menneskers hjælp var det nok ikke lykkes. !!!!!!!!!!!!!!!!!SOLGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bemærkninger:
Hele iden med ombygningen af cyklen var at jeg ville have en lav og bred cykel. Så bagfjedren røg og der blev sat en rostfri stang ind istedet og forgaflen er lagt 7 græder ud, uden forlængelse, så afstand mellen understel og vej er 5,5 cm og min sæde højde er ca. 50 cm. Det gør selfølgelig at den er lidt hård at køre på, men jeg har vændet mig til det efter 5 år. Rigtige mænd kører på stivstellet mc`r :-)
Annonce