{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda CBR 1000RR StreetBlade

Stem på min MC!

Suzuki SV 650S

Stem på en V2
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2006
Årgang:
1999
Motor:
R4 998 cm3 Kompressionsforhold: 12,2:1 4 ventiler pr. cylinder. 2 overliggende knastaksler.
Motor:
V2 90° 645 ccm Kompressionsforhold: 11,5:1 4 Ventiler pr. cylinder.
Hestekræfter:
Opgivet til 172 HK ved 11.250 rpm. Maks moment: 114,5 Nm ved 10.000 rpm.
Hestekræfter:
71HK ved 9000 rpm. :-) 62 Nm ved 7500rpm.
Fælge:
For: 3½" Alu. Bag: 6" Alu.
Fælge:
3,5" Alu 4,5" Alu
Dæk:
For: 120/70/17 Pirelli Diablo Corsa ->Michelin Pilot Power 2CT Bag: 190/50/17 Pirelli Diablo Corsa ->Michelin Pilot Power 2CT
Dæk:
120/60/17 Michelin Pilot Power dog ikke på billede 160/60/17 Michelin Pilot Power dog ikke på billede
Topfart:
Opgivet til 287 km/t (Endnu ikke testet af undertegnede) 282 km/t nu prøvet med stor pølsetaske bagpå på tværs i Tyskland forstås.
Topfart:
220km/t nu.
Tuning:
Arrow Slip-on potte. K&N Filter + Powercommander monteret 17/10-2007. Rullet og custommapped hos Mr. Dyno. Er nu en endnu bedre og endnu lettere kontrollerbar cykel, trods effektforøgelsen. BST Carbon fælge og Galfer skiver. Stålarmerede bremseslanger. Hyperpro 3D bagdæmper.
Tuning:
nej
Styling:
Pazzo Shorty greb.
Styling:
Rød tonet kåbeglas Røde bolte i motordæksler Ego sæde
Ekstraudstyr:
Spyball Alarm Scottoiler TomTomRider Camera stativ. LSL Crash Pads.
Ekstraudstyr:
MC computer
Bemærkninger:
Jeg har været utrolig glad for min Falco, så der bliver noget at leve op til. Vi får se. Indtil videre er jeg begejstret for den utrolig præcise styring, og positivt ovrrasket over det gode moment også ved lavere omdrejninger. Har nu rundet 13 kkm. uden problemer, og savner bestemt ikke længere Falcoen. Prøv at checke dette interessante link: http://www.youtube.com/watch?v=obRzUQHlzrA
Bemærkninger:
Min første bane dag på RING KNUTSTORP 21/05-2006 Min anden bane dag på RING STURUP 15/07-2006
Annonce