{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki ZX 10 R

SV vs VTR

Suzuki SV 1000 *SOLGT*

Kom frisk .. Det er ikke nogen skam i at tabe til en der er bedre ;o)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2007
Årgang:
2005
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 76,0 mm. Slaglængde: 55,0 mm. Slagvolumen: 998 cm3. Kompression: 12,7:1. Indsprøjtning med 4 stk. 43 mm spjældhuse.
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor med 2 x 2 overliggende knastaksler med kombineret kæde-tandhjulstræk. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 98,0 mm. Slaglængde: 66,0 mm. Slagvolumen: 996 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1. Indsprøjtning med 52 mm spjældhuse. 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Hestekræfter:
Standart 175 hk / 11,700 o/m 115 nm / 9,500 o/m med ram air 184 hk Nu efter en måling af Mccruisecontrol Ove Christiansen Tingvejen 40 B 6500 vojens DK 161,55 HK på dæket 125,03 NM på dæket
Hestekræfter:
Maks effekt: 120 hk (88,3 kW) ved 9000 o/m. Maks drejningsmoment: 102 Nm ved 7200 o/m. Så blev den rullet hos Mr. Dyno. Maks effekt: 105 hk (78,6 kW) ved 9300 o/m. Maks drejningsmoment: 92 Nm ved 7200 o/m. Der skal mange flere til...
Fælge:
standart
Fælge:
For: 3,50" x 17" Enkei sølv alufælg. Bag: 5,50" x 17" Enkei sølv alufælg. Letvægtsfælge ville være skønt !
Dæk:
for: 120/70-17 dunlop sportmax bag: 190/55-17 dunlop sportmax
Dæk:
For: 120/70ZR17 Michelin Pilot Power 2CT. Bag: 180/55ZR17 Michelin Pilot Power 2CT.
Topfart:
omkring 110 km med mig på he he nok omkring de 299 km
Topfart:
219 km/t ifølge MCRevyen. 260+ km/t ifølge spedometer
Tuning:
Akarpovic Hexagonal Lyddæmper Power Commander 3 usb2 Power Commander Ignition Modul Power Commander Quickshift Power Commander O/2 Elliminatorer K & N Filter öhlins front fork spring kit
Tuning:
Akrapovic Carbon potter. Pipercross luftfilter. PAIR system fjernet. Alu blænddæksler monteret på topstykkerne. Lambdasonde fjernet og erstattet med en bolt. Dynojet Power Commander III USB rullet hos Mr. Dyno.
Styling:
Rear stand suports fra Valter Moto öhlins styrdæmper MRA kåbeglas (db) Akarpovic Hexagonal Lyddæmper R & G tail tidy (nr plade holder) xenon
Styling:
Indfarvet Hotbodies Racing undertail m. hvide blink. Indfarvet original Suzuki kombineret kædeskærm/hugger. Indfarvet original Suzuki sædeskal. Indfarvet original Suzuki plov. Hjemmebygget forlygteholder. Rizomatized - mat sort. Potter flyttet ca. 7 cm ud vha mellemlæg imellem forrør og potter.
Ekstraudstyr:
Rear stand suports fra Valter Moto öhlins styrdæmper MRA kåbeglas (db) Akarpovic Hexagonal Lyddæmper R & G tail tidy (nr plade holder) Spyball motorcykel alarm Power Commander 3 usb2 Power Commander Ignition Modul Power Commander Quickshift Power Commander O/2 Elliminatorer K & N Filter xenon
Ekstraudstyr:
Suzuki GSX-R 1000 k3 USD forgaffel med Öhlins fjeder + olie. Specialfremstillet øverste gaffelbro, mat sort lakeret. Braking wave 320 mm skiver. Galfer G1375 sintered bremseklodser. Planen er Öhlins fjederben. Komplet Oxford Sport taskesæt, panniers + tanktaske + bagsædetaske.
Bemærkninger:
mine gl mc"er suzuki gs 850 g 1981 suzuki gsx 750 f 2000 suzuki gsx 750 r 1999 honda vtr 1000 sp 1 2001 TOTAL SUPER FED MC
Bemærkninger:
Tanken er på 17L. Går ved pæn kørsel på hovedveje 18-19 km/L. På Tysklandsture går den ca 15 km/L ved hastigheder mellem 150 og 180 km/t, fuldoppakning og 2 personer. Tidligere MCer: 1981 Yamaha RD 350 LC - fed maskine, 55 hk på hjulet efter at den blev tunet hos Stan Stephens i UK men den kunne hverken styre eller bremse og var i det hele taget slet ikke brugbar til daglig brug, langtur eller overhovedet andet end fuld gas... og slet ikke til 2 personer !!! men en dejlig maskine var det sgu c",) 1984 Honda CB 400 N - Købte den primært fordi at jeg skulle bruge et transport middel til daglig brug hvor der også var plads til kæresten. Kedelig, langsom, grim, langsom (ved godt at det er 2. gang jeg nævner langsom men den var FANDME langsom når man kommer fra en RDer... og brormands TRXer) men på nær den ene gang hvor der gik overgang i tændingslåsen så startede den hver gang, altid og så igen. Kørte 11.500 km på den uden overhovedet at have nogen problemer selv om den brugte lidt olie af og til (primært når man skulle lege med de store drenge)....og så var den billig, solgte den efter 11.500 km for 3500,- mindre end den havde kostet mig... BILLIGT!!!
Annonce