Honda Cbr 1100 superblackbird X
Stem på min MC!Suzuki SV1000R ¤Hillerød¤
Tja heste er jo ikke alt... ;-)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1998
Årgang:
2003
Motor:
1138 kubik opboret 50 kubik til 1188 efter stempel skade.
Motor:
1000ccm V2 90 grader
Hestekræfter:
org. 164 hk,.. titanium 4 i1 og dyno kit stage 3 samt anden tændings styrenhed
Sidste test 159,6 på dækket.
Hestekræfter:
113,47 på hjulet målt hos Lydmuren
102NM
Fælge:
org
Fælge:
Standart
Dæk:
org.
Dæk:
120/70R17 Michelin pilot power
180/55R17 Michelin pilot power
Topfart:
304 på Gps. og 325 på spedo,,
Topfart:
275 på uret og 252 målt hos lydmuren
Tuning:
titanium komplet 4 i1 flerner 21 kg incl central støttefod
Tuning:
K&N filter
Hævet tank
Modificeret luftfilterkasse.
Arrows carbon potter
TRE-mod
The PAIR System-fix.
Rapid-bike (powercommander) FJERNET IGEN, DA JEG IKKE VAR TILFREDS MED DEN
Quickshift FJERNET IGEN, DA JEG IKKE VAR TILFREDS MED DEN
USD-forgaffel fra GSXR ´04 med radialmonterede bremser, og Hyperpro progressive fjedre.
SBS sintermetal bremseklodser. DET VIRKER!!!! ;-)
Affjedring bag er: Hyperpro progressiv fjeder købt og monteret hos: www.alex-mc.dk
Nu med ZX10R ´06 bagdæmper
Nuværende gearing: 1 tand mindre foran og 3 tænder mere bag. (svarer til 6 tænder mere bag)
Så nu er den væsentligt mere wheelie-glad ;-)
Styling:
ombygget undertail i carbon, nummerplade holder fjernet samt andre diode blink i carbon hævet 3cm i bag.. hugger i carbon
Styling:
Mørkt kåbeglas.
Forblink bygget ind i forlygterne.
Blink bag indbygget i fodhvilerne.
Bagskærm fjernet.
Carbon hugger og forskærm.
Skjult nummerpladelys med dioder.
Sædeskal.
Poly26 bundkåbe oprindeligt til en sv650s som er ændret med glasfiber og monteringspunkter som ikke passede på en 1000ccm er spartlet ud.
Malet i British racing green.
Ekstraudstyr:
Defa 2 kreds startspærre og alarm
Ekstraudstyr:
Speedohealer.
Bemærkninger:
lige rundet 10000km.. står som ny.. flere carbon dele på vej. forskærm samt sidespejle. samt sædecover til bagsæde delen.
vil male den op til vinter.. nogen gode farve tips..??
Bemærkninger:
Efter alle mine ændringer i affjedring og bremser + monteringen af fuldkåbe har jeg valgt at kalde min SV1000s for SV1000R, da jeg mener sådan en burde se sådan ud.
ALLE SUZUKI SV EJERE KIG FORBI WWW.SVRIDER.DK