{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki RF 600 R

Suzuki vs. Honda...

Honda CBR 600 F2 (PC25)

yes sir ... bring it on
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1997
Årgang:
1991
Motor:
599 ccm. 4-cylindret vandkølet rækkemotor med 16 ventiler og dobbelt overliggende kædetrukne knastaksler. Boring: 65,0 mm. Slaglængde: 45,2 mm. Kompressionsforhold: 12,0:1. 4 stk. 36 mm Mikuni slingshot CV-karburatorer. "DOHC 16 STRAIGHT INTAKE"
Motor:
599ccm, 4 cylinder række motor, 4 Ventiler pr. Cylinder, Boring 63mm Slaglængde 48mm, Kompression 11,3:1, Vandkølet, Gået 73000 Km
Hestekræfter:
Opgivet til 100 HK ved 10.600 o/m og 63 NM ved 9.800 o/m. Målt til 88,3 HK på baghjulet ved Bikeshoppen i Viborg den 28. april 2007 (km 31.300) Målt til Thy Træf den 10. august 2007 (km 32.600) - 85,47 HK på baghjulet http://www.suzukicycles.org/RF-series/RF600R.shtml
Hestekræfter:
100 hk (74,0 kw) ved 12000 o/m (efter bogen)
Fælge:
for: 3,50" alu sort 3 egers bag: 4,50" alu sort 3 egers
Fælge:
Standart sort
Dæk:
for: 120/70-17 ZR Metzeler ME Z4 bag: 160/60-17 ZR Metzeler ME Z4
Dæk:
Michelin For : 120/60 ZR 17 Pilot Sport Pirelli Bag : 160/60 ZR 17 MTR24
Topfart:
Opgivet til 230 km/t Oplysninger fra test i Touring Nyt 1993: 0-60 1,7 sek. 0-80 2,4 sek. 0-100 3,5 sek. 0-120 4,8 sek. 0-150 7,3 sek. 0-200 16,4 sek. Målt med stopur: 0-220 ca. 20 sek. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=3885 -> http://www.rf-klubben.dk/diverse/manualer/RF600R-test.pdf
Topfart:
Omkring 235 km/t, Acceleration (0 - 100): 3,8 sek
Tuning:
Jet-kit, KN filter samt carbon Micron racerpotte "NOT FOR ROAD USE" (dyb lyd - lyder godt uden at "larme")
Tuning:
Akraprovic Preformence potte "slip-on"
Styling:
Speciallakering, stålarmerede slanger, små blinklys med mørkt glas, carbon Micron racerpotte (den originale udstødning har jeg til at ligge), pulverlakeret stel, carbon forskærmforlænger (beskytter køleren), MRA tonet kåbeglas, forhvilere bag fra RF 900, kædeskærm importeret fra USA
Styling:
Ikke endnu men når der kommer lidt mere viden i hovedet kan det da godt være.. Planer om at tone kåbeglas på et tidspunkt
Ekstraudstyr:
Anden termostat monteret for højere driftstemperatur (82 grader i stedet for 76,5 grader) samt hurtigere opvarmning (1 flowhul i stedet for 5). Forgaffel og bremser fra en RF 900 (310 mm skiver og 4 stemplede calipere). 43 mm gaffelben. Jeg har desuden monteret en olietemperaturmåler fra Moto Detail. Forhjulsløfter og baghjulsløfter samt wire-lås og skivebremselås samt støvgarage.
Ekstraudstyr:
Mc udstyret: Jakke: Iss X-Jacke URUKAI (BLack) Bukser: Iss X-Hose Lancer EVO (Black) Sko: Daytona støvler (Black) Hansker: Iss Hansker (Black) "sommer" / Iss Hansker (sort) "Vinter" Hals: Gybe Turtle Neck (Black) ZENA XN14 skivebremselås med alarm Kort sagt jeg er egenlig meget sort på vejene =)
Bemærkninger:
Monteret fortandhjul fra RF 900 (15T mod 14T som standard). Bagtandhjul 42T i stedet for 43 T. Betyder at omdrejningstallet er faldet fra 5.200 o/m til 4.700 o/m i 6. gear ved 100 km/t. Købt i april 2005. Dengang havde den kørt km 25.280. Jeg er cyklens 3. ejer. Før havde jeg en Suzuki GS 500 fra 1998. Min store drøm har altid været en Suzuki RF 600 R - denne drøm blev så endelig realiseret Efter min mening et perfekt mix mellem design og fart/effekt til en fornuftig pris Se desuden mine biler -> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=170073&ipc=522564 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=112016&ipc=348393 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=96390&ipc=301515
Bemærkninger:
MC købt med ny udstødning, nye bremseskiver samt ny kæde Kit.. Den har lidt skønhedspletter, men ikke noget alvorlig kan fixes Min første MC: Honda CBR600F2 -------------- d. 9/11-05 Kl. 14:45 bestod man teoriprøven med en enkelt fejl d. 18/11-05 kl. 10:30 Bestod man køreprøven d. 2/3-06 kl 15:45 Fik dyret sku NR. Plade på
Annonce