{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki SV 1000 *SOLGT*

Stem fair ! Stem V2 !

Honda CBR900RR FireBlade

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2005
Årgang:
1998
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor med 2 x 2 overliggende knastaksler med kombineret kæde-tandhjulstræk. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 98,0 mm. Slaglængde: 66,0 mm. Slagvolumen: 996 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1. Indsprøjtning med 52 mm spjældhuse. 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 71,0 mm. Slaglængde: 58,0 mm. Slagvolumen: 919cm3. Kompressionsforhold: 11,1:1. 4 stk. 38 mm Keihin CV-karburatorer med fladt spjæld
Hestekræfter:
Maks effekt: 120 hk (88,3 kW) ved 9000 o/m. Maks drejningsmoment: 102 Nm ved 7200 o/m. Så blev den rullet hos Mr. Dyno. Maks effekt: 105 hk (78,6 kW) ved 9300 o/m. Maks drejningsmoment: 92 Nm ved 7200 o/m. Der skal mange flere til...
Hestekræfter:
Opgivet max effekt: 130 hk v/ 10.500 o/m. (Motor) Opgivet max moment: 92 Nm v/ 8500 o/m. (Motor) Målt max effekt: 118,63 hk v/ 10.000 o/m. (Baghjul) Målt max moment: 94,01 Nm v/ 7.500 o/m. (Baghjul)
Fælge:
For: 3,50" x 17" Enkei sølv alufælg. Bag: 5,50" x 17" Enkei sølv alufælg. Letvægtsfælge ville være skønt !
Fælge:
Front: 16" x 3,5" alufælg Bag: 17" x 5,5" alufælg
Dæk:
For: 120/70ZR17 Michelin Pilot Power 2CT. Bag: 180/55ZR17 Michelin Pilot Power 2CT.
Dæk:
Front: Bridgestone Battlax BT014 130/70ZR-16 Bag: Bridgestone Battlax BT021 180/55ZR-17
Topfart:
219 km/t ifølge MCRevyen. 260+ km/t ifølge spedometer
Topfart:
Topfart: 265 km/t Vægt: 180 kg Vægt/kraft-forhold: 1,38 kg. pr. hk. Acc. 0-100: 3,0 sek.
Tuning:
Akrapovic Carbon potter. Pipercross luftfilter. PAIR system fjernet. Alu blænddæksler monteret på topstykkerne. Lambdasonde fjernet og erstattet med en bolt. Dynojet Power Commander III USB rullet hos Mr. Dyno.
Tuning:
44T bagkædehjul (+2) DID 525 HV 114 leds kæde Akrapovic Carbon Bolt-On, Open (2,43kg lettere end standard) Factory Pro 2 degrees ignition advancer
Styling:
Indfarvet Hotbodies Racing undertail m. hvide blink. Indfarvet original Suzuki kombineret kædeskærm/hugger. Indfarvet original Suzuki sædeskal. Indfarvet original Suzuki plov. Hjemmebygget forlygteholder. Rizomatized - mat sort. Potter flyttet ca. 7 cm ud vha mellemlæg imellem forrør og potter.
Styling:
Indbygget blinklys i baglygte Mini-blink foran. DB-købeglas fra Puig Pazzo Racing Bremse- og koblingsgreb Galfer Wave bremseskiver + HH Sinter klodser 90 graderes race-ventiler Carbon sprocket cover + chain guard
Ekstraudstyr:
Suzuki GSX-R 1000 k3 USD forgaffel med Öhlins fjeder + olie. Specialfremstillet øverste gaffelbro, mat sort lakeret. Braking wave 320 mm skiver. Galfer G1375 sintered bremseklodser. Planen er Öhlins fjederben. Komplet Oxford Sport taskesæt, panniers + tanktaske + bagsædetaske.
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
Tanken er på 17L. Går ved pæn kørsel på hovedveje 18-19 km/L. På Tysklandsture går den ca 15 km/L ved hastigheder mellem 150 og 180 km/t, fuldoppakning og 2 personer. Tidligere MCer: 1981 Yamaha RD 350 LC - fed maskine, 55 hk på hjulet efter at den blev tunet hos Stan Stephens i UK men den kunne hverken styre eller bremse og var i det hele taget slet ikke brugbar til daglig brug, langtur eller overhovedet andet end fuld gas... og slet ikke til 2 personer !!! men en dejlig maskine var det sgu c",) 1984 Honda CB 400 N - Købte den primært fordi at jeg skulle bruge et transport middel til daglig brug hvor der også var plads til kæresten. Kedelig, langsom, grim, langsom (ved godt at det er 2. gang jeg nævner langsom men den var FANDME langsom når man kommer fra en RDer... og brormands TRXer) men på nær den ene gang hvor der gik overgang i tændingslåsen så startede den hver gang, altid og så igen. Kørte 11.500 km på den uden overhovedet at have nogen problemer selv om den brugte lidt olie af og til (primært når man skulle lege med de store drenge)....og så var den billig, solgte den efter 11.500 km for 3500,- mindre end den havde kostet mig... BILLIGT!!!
Bemærkninger:
Min forrige MC. Havde den fra 2006-2009. Og har nu skiftet til en VTR1000SP-1
Annonce