Triumph Speedmaster - Byttet
Samme pris, engelsk eller japansk ?Kawasaki VN900 Custom
Ja listigt nok med tøser på billederne Jørgen, men lad os se hvilken stil folk er til :)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2011
Årgang:
2010
Motor:
865ccm
Fuel injection
air & oil-cooled
DOHC
parallel twin engine with a 270º firing interval.
Motor:
Liquid-cooled, 4-stroke V-Twin
903 ccm
Boring & Slaglængde 88.0 x 74.2 mm
Kompressionsforhold 9.5:1
Ventilsystem: SOHC, 8 valves
Benzinsystem: Fuel injection: ø34 mm x 2 with
dual throttles
Tænding: Digital Fuel Injection system (DFI)
Starter: Electric
Tandremstræk
Hestekræfter:
Peak power of 61bhp arrives at 6800rpm, with maximum torque of 75 newton meter available at just 3300rpm.
Hestekræfter:
Maks. Power 37 kW (50 hk) / 5,700 rpm
Maks Power 78 N·m (8.0 kgf·m) / 3,700 rpm
Fælge:
Cast aluminium spoke.
Fælge:
21" 18-spoke sort støbt fælge for
15" sort støbt fælge bag
Dæk:
Front Tire (Full Spec) 110/80 R18
Rear Tire (Full Spec) 170/80 R15
Dæk:
80/90-21M/C 48H Dunlop
180/70-15M/C 76H Dunlop
Topfart:
180 km/h
Topfart:
130 er der da i hende, men har ikke været højere oppe endnu
Tuning:
Thunderpipes, originale Triumph og Re-mapped ECU.
+ ca. 5 hk and 5 nm.
Tuning:
Raask pipes
Får også lige taget nogle flere/bedre billeder når vejret bliver bedre
Styling:
Lille vindskærm - mest til pynt !
Single gel seat i læder.
Bagage rack.
Styling:
Har fået en skærm på fra en Thunderbird
Ekstraudstyr:
Gel twin seat (stort grimt, men behageligt) - org. Triumph
Triumph bamse :=)
Købt 08.04.2011
1st service 20.04.2011 (800 km)
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
Har lige fået den, havde kørt 300 meter da jeg hentede den :=) Check også mit lille videoklip, der kan maskinen høres.
Her er en lille test af cyklen:
http://www.triumph-kbh.com/tests/200402-speedmaster.pdf
Andre sjove links:
http://www.returnofthecaferacers.com/2009/07/triumph-worlds-longest-continuous.html
Bemærkninger:
Har sparet op til dette svin i næsten to år. Første gang jeg har købt noget helt nyt. Går fra en 35+ Honda CB750 til denne her, og det er sgu et skift der kan mærkes!
Elsker at køre på den
UPDATE: 1000km eftersyn klaret. Nye potter sat på som lyder som lyn og torden! Har haft mange gode ture indtil videre og nyder hver en kilometer!