Kawasaki ZX 10 R
Suzuki sv1000s[Öhlins]
jamen lad os da prøve
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2007
Årgang:
2005
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 76,0 mm. Slaglængde: 55,0 mm. Slagvolumen: 998 cm3. Kompression: 12,7:1. Indsprøjtning med 4 stk. 43 mm spjældhuse.
Motor:
996ccm, 2-cylindret, 4-takt, 90° V-TWIN, vandkølet, DOHC, 6-trins gearkasse.
Hestekræfter:
Standart
175 hk / 11,700 o/m
115 nm / 9,500 o/m
med ram air 184 hk
Nu efter en måling af Mccruisecontrol
Ove Christiansen
Tingvejen 40 B
6500 vojens DK
161,55 HK på dæket
125,03 NM på dæket
Hestekræfter:
den giver 116.7hk på baghjulet målt hos cvp
Fælge:
standart
Fælge:
std. 17¨ alu
Dæk:
for: 120/70-17 dunlop sportmax
bag: 190/55-17 dunlop sportmax
Dæk:
pilot power 2ct
Topfart:
omkring 110 km med mig på he he nok omkring de 299 km
Topfart:
265kmt
Tuning:
Akarpovic Hexagonal Lyddæmper
Power Commander 3 usb2
Power Commander Ignition Modul
Power Commander Quickshift
Power Commander O/2 Elliminatorer
K & N Filter
öhlins front fork spring kit
Tuning:
yoshimura trs bolt on powercommander 520 kædekit geart 3 tænder bag
Styling:
Rear stand suports fra Valter Moto
öhlins styrdæmper
MRA kåbeglas (db)
Akarpovic Hexagonal Lyddæmper
R & G tail tidy (nr plade holder)
xenon
Styling:
bagskærm fjernet og lucas nummerplade holdermed små blink carbon forskærm fra en gsxr 1000
Ekstraudstyr:
Rear stand suports fra Valter Moto
öhlins styrdæmper
MRA kåbeglas (db)
Akarpovic Hexagonal Lyddæmper
R & G tail tidy (nr plade holder)
Spyball motorcykel alarm
Power Commander 3 usb2
Power Commander Ignition Modul
Power Commander Quickshift
Power Commander O/2 Elliminatorer
K & N Filter
xenon
Ekstraudstyr:
komplet öhlins affjedring og stål arm bremseslanger for zzinder racing bremseklodser
Bemærkninger:
mine gl mc"er
suzuki gs 850 g 1981
suzuki gsx 750 f 2000
suzuki gsx 750 r 1999
honda vtr 1000 sp 1 2001 TOTAL SUPER FED MC
Bemærkninger:
alle originale stumper haves stadig