Kawasaki Zxr 400
kom frisk folkens og stem fair ;DSuzuki GSX 600 F
Suki vs kawa Tjaae.. plejer jo at ende med hvem som har flest "venner" men lad os se.
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1992
Årgang:
1993
Motor:
Vandkølet, 4 takt, 4 cylindre, dobbelt overliggende knastaksel, 4 ventiler pr. cylinder.Slagvolumen 398 ccm. Boring 57 mm slaglængde 39 mm. Kompression 12.1:. Karburering 4 x 32 mm Keihin karburatorer. Gearkasse : 6 trins manuel.
Motor:
Motor: 4-cylindret, 4-takts luft/olie kølet rækkemotor.
2 overliggende knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 599 cm3
Boring/Slaglængde: 62,6/48,7 mm/mm.
Kompression: 11,3:1.
Karburator: 4 stk, Mikuni Ø 33 mm.
Hestekræfter:
Maks effekt 65 hk ved 12000 omdr. m.
Maks moment 40 Nm ved 10000 omdr. m.
Hestekræfter:
Ydelse: 86 hk (63,0 kw) ved 11000 o/m
Moment: 59 Nm ved 9600 o/m
Acceleration (0 - 100): 4,5 sek
Fælge:
Std Sorte
Fælge:
17 tommer 3 egeret pulverlakeret sølv.
med røde reflex rim stripes.
Dæk:
BT-016ér
Dæk:
Front
» Avon Azaro-ST - Size 110/80ZR17 (57W) 2.5 bar (36psi)
Rear
» Avon Azaro-ST - Size 140/80ZR17 (69W) 2.9 bar (42psi)
Topfart:
Hmm det siges at den ligger lige over de 200km/t men det bliver først i næste seson det skal prøves. ;D Og det er nu prøvet og Speedo siger 220km/t men det passer nok mere med 210km/t??
Topfart:
Efter www.bikez.dk skulle den kunne rende 220 km/t.
Har selv haft den på 225 efter speedo, og det er rigeligt til mig.
Tuning:
Tuning:
4-1 Yoshimura potte, omdyset.
Styling:
Remus Innovation pot
Styling:
Special lakering sortmetalic med andre stafferinger, 2 gange klar lak. "OG SORT ER HURTIGST"
Koksmetal styrbrille og instrumentholder.
Bagsvinger, fjederben, fælge er pulverlakeret i sølv.
Sort-tonet touring kåbeglas.
Diode nummerpladelys
Reduceret nummerpladeholder i rustfri.
Micro blink for og bag.
Røde dioder i instrumenter, grønne blinkdioder i instrumentet
Ekstraudstyr:
Std. + En føre
Ekstraudstyr:
Mig
Bemærkninger:
Den er mega god at køre på og den styre let.
Bemærkninger:
Harley Davidson:
The most efficient way to turn gasoline into noise without the biproduct of horsepower........