Suzuki Sv 650 n "SOLGT"
Bare et bette SVinSuzuki RF600R
Fine cykel.
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2004
Årgang:
1993
Motor:
4-takts, væskekølet, DOHC, 90 graders V-Twin.
Boring; 81,0 mm
Slaglængde; 62,6 mm
Slagvolumen; 645 cm3
Kompressionsforhold; 11,5 : 1
Med elektronisk indsprøjtning.
Motor:
599 ccm. 4-cylindret vandkølet rækkemotor med 16 ventiler og dobbelt overliggende kædetrukne knastaksler. Boring: 65,0 mm. Slaglængde: 45,2 mm. Kompressionsforhold: 12,0:1.
Hestekræfter:
Standart 72, på motor. Målt ved Rydberg til 69.44 på hjulet
Hestekræfter:
Maks. effekt: 100 hk (73.5 kW) ved 11500 o/m
Maks. moment: 64.2 Nm ved 9500 o/m
Orig. oplysninger, den er ikke blevet målt endnu.
Fælge:
Ja 2stk, standart 17"
Fælge:
Originale guldfarvede Suzuki fælge, 17"
Dæk:
120/60-17 for og bag 160/60-17 Pilot road
Dæk:
Dunlop for og bag,
For: Dunlop Sport Radial D202F, 120/70-ZR17
Bag: Dunlop SportMax Radial D207, 160/60-ZR17
Topfart:
200 iflg. bogen - 210 på klokken
Topfart:
Ca. 235 km/t. efter Mc-Revyen.
Tuning:
hmm dobbelt Ixil potter...
Tuning:
Ingen tuning, den har tværtimod været droslet ned, drosselkit er dog fjernet og maskinen nyindstillet inden jeg købte den..
Styling:
Blå WRP Cross styr, Chrom styrvægte, Rizoma zero LED blink, Ixil dobbelt potter, kompo-tech plov,
Styling:
Sort kåbevisir, klæbemærke på forskærm, Rizoma styrender, TiTax bremse & koblingsgreb.....
Ellers ingen form for styling endnu, regner med at få fjernet den mega bagskærm, og få en lille nr.plade holder på senere på året.. Satser på en omlakering, og måske lidt airbrush på et tidspunkt..........
Ekstraudstyr:
Hjælm: Schuberth S1 Carbon
Ekstraudstyr:
Topcase, navigation & fartpilot...
Bemærkninger:
Bemærkninger:
En dejlig maskine, der fuldt ud har levet op til mine forventninger, håber da på at få nogle flere gode mc-dage i år, vejret lige i øjeblikket er jo ikke til det helt vilde..