Suzuki Gsxr 750 k7
Stem på min MC!Aprilia Haga SBK Replica RSV1000R
Okay, lad os så prøve. En italiensk V-2´er mod en japansk R-4´er.
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2007
Årgang:
2002
Motor:
4-takt 4cylindret,vandkølet Dohc,F1
Motor:
998 ccm. 2 cyl. V 60 grader med indsprøjtning. Slipperkobling er standard.
Hestekræfter:
Suzuki siger 150 heste på motor.
Hestekræfter:
ca. 145 HK med komplet Haga kit (standard)
Fælge:
Fælge:
OZ racing fælge (helstøbte),
For: 17 x 3,5
Bag: 17 x 6,0
öhlins racing forgaffel, öhlins racing bagdæmper og öhlins styrdæmper er standard på Haga'en
Dæk:
120/70ZR17 TL
180/70ZR17 TL
Dæk:
Pirelli
Bagdæk 190/50/17
Fordæk 120/70/17
Topfart:
Fabrikken siger 280kmt,er ved at køre den til så jeg har ikke set det med egne øjne.
Topfart:
+ 280 km/t (målt til 286 km/t med én tand mindre i gearingen foran for hurtigere accelration og bedre træk i mellemområdet)
Tuning:
Standart fra fabrik.
Tuning:
Komplet Haga kit (alt standard) plus Power Commander USB III som er mappet ind hos MR. DYNO på hver cylinder + K&N luftfilter!!
Styling:
Rizola nummer plade holder.
Styling:
Komplet Haga kit (alt standard) plus Rizoma guld håndtag, Pazzo Racing guld greb, guld "Quick release" tank dæksel, carbon baglygte hus og en masse andet carbon som er standard!
Ekstraudstyr:
ingen endnu.
Ekstraudstyr:
Komplet Haga kit (alt standard)
Bemærkninger:
Super fed maskine som kører som en våd drøm,glæder mig til den er kørt til.
Bemærkninger:
Dette er mandens mc!!!!
Er nummer 100 ud af ialt 300 producerede!!!!
Den eneste i Skandinavien!!
Er blevet INDREGISTRERET den 08.03.2006 og har før udelukkende været brugt til udstilling hos importøren TMP.
Haga'en blev produceret i 300 stk. til hele verden hvor denne var den eneste der kom til Skandinavien. Det er en replica af den racer som den kendte og berygtede Noriyuki Haga kørte Superbike på i 2002 men kom først ud på markedet i begyndelsen af 2003. Fra en standard Mille er motoren ændret lidt ved en anden indsugning, komplet SBK Akrapovic udstødningssystem (2i2), Superchip.
Når man køber en Haga Replica medfølger lovlig udstødning med forrør og mellemrør i en kasse ved siden af samt et "dækken" med "Aprilia Racing" + Haga's underskrift og bagsæde samt bagfodhvilere og originalt for tandhjul.
Den 19.04.2006 : Har nu kørt 575 km og må desværre ikke komme over 6.000 omdr./min. pga. indkøringen men kan alligevel mærke at den trækker voldsomt meget mere i mellemområdet end en Mille. Glæder mig meget til, at kunne "blæse" den helt ud!!
5/5 2006: Nu må den "blæses" helt ud og man kan virkelig mærke hvor rent den rykker. Den "gamle" mille havde et "dyk" fra 5.200 mdr. og kom så voldsomt ved lige godt 6.000 omdr. men haga'en rykker helt rent fra 3.000 og op til 9.700 omdr. Mellemområdet er meget mærkbart bedre og det er jo det allervigtigste!!!!
Den går på baghjulet allerede ved 3.500 omdr./min.
Efter den har fået påsat Power Commandor USB III og er blevet mappet hos MR. DYNO trækker den rent fra 2.250 omdr./min og hele vejen op til 9.800 omdr.min. og den trækker knap 80 Nm allerede ved 2.400 omdr./min.