{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.454 visninger | Oprettet:

Hyosung GT 650 "Kun henvendt til ejere {{forumTopicSubject}}

Vil høre jer der har en GT 650 om hvad i har af for og imod denne mobel, evt hvad jeg skal være opmærksom på omkring den, man høre jo en masse rygter, med ventiler der knækker osv....

men hvad er jeres erfaring?

håber i vil komme med input

tak tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung GT 650 "Kun henvendt til ejere
  • #2   24. mar 2010 ja okay, også det indtryk jeg har.. men hvad er det du har lavet på dem? noget kritisk? finish for man heller ikke til den pris, så det er jeg indforstået med, har kigget markedet igennem igen og igen, og kan ikke finde noget tilsvarende alt taget i betragtning, der er bedre....

  • #4   24. mar 2010 ja okay,, hmmm måske fordi det er en jern ramme og ikke alu at den er blød at skrue i?....men lyder ikke til der har været noget med motoren eller? ja har fået et tilbud på en til 26k for en 2006 på plade,, og kan ikke finde noget så nyt og billigt som det...

  • #5   24. mar 2010 Rust på stel er det primære.
    Første årgang havde problem med for meget slør i et ventilstyr. Kan du finde ligt om herinde: www.korider.com
    Men Hyosung har lavet MC'er siden starten af 80'erne, og med teknisk assistance fra Suzuki (hvad det så end er værd), så de ved godt hvordan det skal laves.
    Kritikpunkterne er dårligt virkende affjedring, men det kan klares billigt gennem Hyperpro, og en forbremse med manglende bid. Det kan så klares med blødere klodser og stålslange.


  • #6   24. mar 2010 Mener en 2006 er for gammel, men de seneste er blevet meget bedre da den danske importør har forlangt bedre finish.

  • #7   24. mar 2010 det med affjedringen havde jeg godt tænkt på at få skiftet hvis det var, og andre klodser på bremserne også, der var også noget med at tanken lavede vacum, så pumpen ikke kunne trykke benzin til karburatorne, det kunne vidst klares ved at bore et hul.... men mangler at høre fra dem som ejer en, og køre på den til hverdag, hvordan de oplever den? om de fortryder eller om de elsker den?

    inden jeg købte min ducati i sin tid var der også en hel del galt med dem, sådan var snakken, men jeg oplevede ikke en eneste ting med den jeg havde, den kørte perfekt...


  • #8   24. mar 2010 yes 2006 er med karburator og frem efter er med sprøjt, men nu er det en 2006 jeg har fået tilbudt, og har ikke mere end det at give ud af, har taget alt hvad overtrækket kan holde til også...;)

  • #9   24. mar 2010 Søg på den side jeg linkede til før.
    Selvom jeg kender til Stephans historie og hvad der ellers er af omtale, ville jeg ikke være bange for at springe på den til 26.000,-


  • #10   24. mar 2010 det er først i 2008 at der kom sprøjt på ;o)

    jeg har haft en 05´er, kørt næsten 6000km uden problemer.

    og har nu en 08, er også kørt snart 6000km uden problemer...

    enig, finishen er ikke som en japaner, men man får hvad man betaler for.

    og nej, man kan stadig ikke få en SV 650 med fuld kåbe for 70.000kr, lissom man kan få en sprit ny gt650r...... ;o)

    hyoen er ca 20kg tungere end sv, men har til gengæld også 10hk mere.

    vægten i hjulene tar uden tvivl en del effekt, MEN, skal du køre bane, er jeg sikker på du havde valgt en anden cykel.

    til alm hygge-kørsel, og sjov, og div søndags ture, er det en fed maskine til prisen.

    kan varmt anbefales


  • #11   24. mar 2010 okay, var heller ikke helt sikker på det med hvornår den kom med sprøjt;) men peter var der nogen grund til du solgte din første så hurtigt igen?

    stephans historie? har han haft en masse bøvl?


  • #12   24. mar 2010 Tror det var ham der fik hans ged nakket af Bent Bjerre, der vist var Hyosung forhandler. Der er muligvis en tråd om det herinde ellers på 123.

  • #13   25. mar 2010 Allan R: Præcis. Prøvede at linke til den i går, men røg direkte i fryseren.

  • #15   25. mar 2010 Narrowhead: Præcis, men der blev henvist til hans historie når kvaliteten af hyosung var på tale. Og det var sådan set samme pointe jeg havde.

  • #16   25. mar 2010 jeg solgte min første efter en sæson, fordi forsikringen var for dyr for mig dengang. (28k) idag gir jeg kun ca 5k...

  • #17   25. mar 2010 hehe hans jeg savner fanme også den 900SL`er...

    hmm ja det lyder ikke til stephan sagen har meget at gøre med selve cyklen, måske lidt, men ind til videre så skræmmer den mig stadig ikke helt, måske hvad reserve dele angår, er det helt umuligt at få resverve dele til den? er de dyre?



  • #18   25. mar 2010 Det er Scanmi der har importen i dag, samme firma som står bag MC nøglen, så nej, reservedele er ikke svære at få.

  • #19   25. mar 2010 Det der i gamle dage hed "Max MC Import"

Kommentér på:
Hyosung GT 650 "Kun henvendt til ejere

Annonce