1.624 visninger
|
Oprettet:
GPZ ruller i tomgang {{forumTopicSubject}}
Har problemer med tomgangen på min kawazaki gpz 600.
Den står og ruller ret meget i tomang. ca. 800 omdr.
Den har været hos en mc mekker 2 gange hvor de har set på den.Sidste gang havde de kaburatorene skilt ad og samlede et sæt ud af to sæt kaburatore.
Efter hånden er jeg lidt træt af hans dårlige undskyldninger om at det er fordi motoren er renoveret og først skal køres til før den kan justeres rigtigt ind.
Så må være nogen her inde der kan hjælpe?
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
Brok dig, for faen.
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
har du prøvet at skrue den lidt op i tomgang
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 386
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 611
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 54
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 677
Den står vel ikke og får falsk luft ?
jul 2007
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 102 Svar: 334
Regnede også med at den de bare skal justeres rigtig ind. Har også brokket mig. Gider bare ikke mere. Han kommer bare med tusinde undskyldninger. Og tror ikke han er helt ærlig om hvad han siger.For første gang han havde den oppe for og justere den sagde han jeg skulle prøve og køre lidt på den og se om den blev bedere før han ville justere den igen. Og at den model plejede og gå hårdt i tomgang pgr højt løft på knasterne. Blev selvfølgelig ikke bedere. Og næste gang jeg kom der op var hans søn der også. Og det var ham der havde justeret den ind. Og han han sagde at det nok godt kunne være mine kaburatoer der var dårlige. Og at det havde de snakket om. Skulle han jo bare ha sagt første gang i stedet for. Men de fik så et andet kaburator sæt op jeg havde liggende til reservedele og så ville han samle et sæt der kunne bruges. Da jeg hentede den anden gang sagde han at han havde skiftet lidt forskelligt, men at han ikke kunne se at mine orginale kaburatore fejlede noget. Men at nu kørte den perfekt. Jo den gik pænere. men langt fra perfekt. For den ruller i tomgang. Har så efterfølgende selv svejst en gevindbøsning i hvert forrør så jeg kan komme ind og måle på hver cylinder med en 4 gas tester. Burde vel så kunne justere den rigtigt ind?
Håbede bare jeg kunne få lidt hjælp her inde fra da jeg aldrig har justeret kaburatore ind på en motorcykel før.
Lykkes det mig ikke og få den justeret ind selv overvejer jeg meget kraftigt og køre til sverige og få det gjort der.
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 434
Evt. falsk luft et sted, hvis alt dette er ok, og den stadig går skidt i tomgang ,vil jeg gætte på tomgangsdyserne, er klar til udskiftning.
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 386
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
den skal stadig stå på 1200
: )
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 32
jul 2007
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 102 Svar: 334
Nogen der ved ca hvad sådan en gammel cykkel skal ha i co?
GPZ ruller i tomgang