fejl i FI lampen {{forumTopicSubject}}
så er svaret kommet vedr. mit og andres problem, hvor hvis jeg køre ved stablie hastigheder på eller over de 130 km/t så blinker Fi lampen:
folkene der har med powercommander at gøre har tilsyneladende været lidt opmærksom på problemet. fejlen skyldes at visse modeller som kawa z750 og et par aprilla'er... det var lige de modeller jeg fik at vide... det er noget med frekvensen der ikke spiller overens. men dette har dog ingen betydning for motorcyklen og der sker ikke noget ved at køre med det... MEN være sikker på at fejlen skyldes dette, gå til en forhandler der kan teste den, lyder det.
powercommander sku lancere om ca. 2-3 uger, regner de med, en boks til en 500 las ca. regner de med. den skal efter sigende bare placeres mellem to stik og løse det. jeg har fået bestilt en hvor min cykel har været og følger op på det efter monteringen.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.308
sep 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 3
hehe... ja det ser squ så'n ud desværre... men så er det da lavet... og alternativerne er heller ikk særlig sjove, så syntes personligt at det er at fortrække.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
en almindelig lmb eliminator er bare en fast modstand
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.308
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
på andre, ændrer ECUen på fuel mappingen når cyklen har kørt et stykke tid (ca. 10 sekunder) med helt jævnt gas, og den ikke er tilfreds
med det den måler på lambdasonde ledningen, feks.: ZX 10 og Z1000 08
og nogle Aprillia Mille og Pegasso Factory.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 15
fejl i FI lampen