{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor røg du i asfalten?
  • #1   25. feb 2008 Fordi en bil lavede en U-vending i et sving.... Den var svær at lave en katastrofeopbremsning på, når man har nedlægning på....

  • #2   25. feb 2008 For meget fart, og for lidt talent....
    ( havde kørt ca 5000 km i min første seson, da jeg kørte ud i en mark.... så var det prøvet )

    Mvh Jacob


  • #3   25. feb 2008 Ja jeg var så heldig at min mc ikke fik nok benzin af en eller anden grund og gik uden i det øjeblik jeg slap koblingen, så skred baghjulet ud inden jeg nåede at gøre noget som helst, så det er lige en ny venstre kåbe foran og kåbespejl. Herligt

  • #4   25. feb 2008 fordi der ar en bil der drejde til højre efter den havde lagt sig ud til et venstre sving og så tog jeg kølerhjelmen på bilen

  • #5   25. feb 2008 Skal lige ud i et lyskryds, der er 2 vognbaner i hver kørselsretning og jeg ligger i den venstre. I højre vognbane kører en bil hvis bagende er ud for mit forhjul.
    3 meter før lyskrydset finder han ud af han vil til venstre i krydset og drejer bare i rattet. resten giver sig selv...


  • #6   25. feb 2008 jeg er kørt ind i en hæk på en scooter tæller det? smiley

  • #7   25. feb 2008 Vejen drejede og det gjorde jeg ikk'....!

  • #8   25. feb 2008 To gange i fart on så et større antale "tabt cykel"

    Ene gang i fart forstår jeg stadig ikke cyklen kørteikke den vej jeg ville.

    Anden gang var pinlig. Gammel Triumph tiger, rundt om et hjørne, hvor der stod et par tøser, så dyret blev lagt rigtigt godt ned og så fikden ellers øre - højre fodhviler gik i asfalten, og cyklen legede snurre top. Det eneste der led skade var min 19 årige stolthed smiley


  • #9   25. feb 2008 ramte huld i vejen med mit baghjul mit i et sving.. resten giver sig selv.. se evt galleri.. næsten alt smadret på cyklen, men slap selv uden men så det var heldigt.. resten kan man betale sig fra..

  • #10   25. feb 2008 Jeg når lige at se patruljevognen komme bankende ud i krydset overfor rødt lys.

    Joh - de havde da blink på, men ingen lyd.

    Jeg laver en katastrofeopbremsning for at undgå at blive mejet ned fra siden, og ryger desværre en tur i asfalten.


  • #11   25. feb 2008 Jeg har ikke lagt cyklen ned endnu. Heldigvis.
    Det værste jeg har prøvet var dog på scooter.
    En hund uden snor sprang ud foran en ven som jeg kørte bagved. Han bremsede alt hvad han kunne for den her lille møg hund. Jeg bragede op i hans udstødning og fløj hen over hans bagende (der var blå streger fra mine sko på hans bagende). Tumlede hen af asfalten og endte med scooteren ovenpå mig selv efter den havde hoppet på snuden en gang.

    Tur til skadestuen og 2½ uge i sengen. Men hvad det kan jo ske.


  • #12   25. feb 2008 nyt dæk
    meget glat
    væltet
    skadet for 29000 kr. idiot fejl, men man lærer jo af det


  • #13   25. feb 2008 Læste om en herinde, der kyssede asfalten fordi forhjulet fangede en rotte i en rundkørsel. Ja, du læste rigtigt. En rotte...

  • #14   25. feb 2008 (26 år siden og eneste gang (7-9-13))

    Skulle blære mig over for en flok tøser !!
    Ned ad en grusvej til stranden:
    Gav gas - bremsede - gav gas - bremsede o.s.v. - o.s.v.....og til sidst bremsede oven på en mursten, der væltede forhjulet ud til siden.
    Tju-hej.....ækjdægdfgdgnæfj---------->
    :O/

    Hmmmmmm....fik da set op under kjolerne - nydeligt !!

    ;O)


  • #15   25. feb 2008 har taget adskellige ture da jeg var yngre og ikke så pivet
    altid fordi jeg kørte for stærkt ,eller skulle være smart og køre på baghjul.godt at min cykel idag ikke er egnet til den slags narrestreger


  • #16   25. feb 2008 Henrik: EN CX500 kan sagtens køre på baghjul. Selv min GL500 Interstate var ganske god til formålet :o)

  • #17   25. feb 2008 1. pga. komplett manglende kendskab til en MC's bremse egenskaber (og kørekort)
    2. Super motard hjul i sne er en uheldig blanding.
    3. slap koblingen for hurtigt og måtte ligge den lige så fint ned.
    4. Trak DT'ern hele vejen rundt på nr pladen og måtte stå af. og smide cyklen


  • #19   25. feb 2008 Ca 200 liter spildt dieselolie fordelt jævnt i udkørslen fra en rundkørsel - kombineret med tusmørke og støvregn...

    Odds er sq ikke for gode under de forhold!


  • #20   25. feb 2008 Ingen på motorcykel endnu smiley

    Men scooter:
    2 x pga. sne
    1 x klodser forbremsen på grusvej
    1 x kantsten smiley
    1 x hold stille og vælte smiley

    og syntes der var en til .. men kan ikke lige huske det.
    Men aldrig ødelagt mer end et par ridser i mig og scooter smiley


  • #21   25. feb 2008 skagentræf 07 en trike lavede en Uvending uden at orientere sig og så måtte mig og kæresten sQ lige stå oven af cyklen... RIP fireblade smiley

  • #22   25. feb 2008 var ikke selv skyld i der men fik hjælp af en bil der kørte mig ned bagfra med 80km/t, da jeg stod stille for rød lys, det krøllede mcén meget godt, nyt stel, bagsvinger, alt plastik, bag fælg, højr styr og spejl og lidt andre små dele...


  • #23   25. feb 2008 Kørte for stærkt i et sving i forhold til hvad dæktemperaturen tillod af vedhæftning.

  • #24   25. feb 2008 den modkørende bil skulle dreje til venstre og troede hun kunne nå det. men nej. og kørte kun 50-60 stykker men det var også inde i byen

  • #25   25. feb 2008 En gammel mand mente han ville lave et venstre sving, da jeg kommer kørende imod ham og er 15 meter fra ham.. Noget nær den mest klassiske!

  • #26   25. feb 2008 jeg skulle spille smart og blære mig med min total renoverede honda og kørte alt alt alt for hurtigt igennem et sving ved kfk på århus havn, der lå så lige en dejlig klat olie i svinget og så måtte jeg ned og hilse på asfalten, ved i hvor meget skade togskinner ka gøre ved en mc, det ved jeg, min honda blev total skadet.
    selv slap jeg med en øm forbrændt og forslået venstrearm og 14 dages av av på sofaen med smerter i hele korpusset


  • #27   25. feb 2008 Fabriksmonteret "sports"-touring-fucking-lorte-skod dæk.... GRRRR (BT057)
    Husk! ALTID at få sat nye lakridser på - også selv om biken er sprit ny!!


  • #28   25. feb 2008 Fordi at Hjelmen havde stået udenfor (en kold morgen med meget dug)
    Og vesiret slog ned i et S sving hvor jeg kom med godt 100km/t. og et helt dugget vesir kan man ikk se noget som helst ud a. så det var ellers ind i kantstenen og udover styret. (går jeg udfra, kunne sjovt nok ikk se det)


  • #31   25. feb 2008 Jord smidt af en traktor i et sving ude på landet. Forhjulet begyndte at skride. Jeg rettede op og kørte lige ud i marken. Det var der så en grøft og jeg tog mig en flyvetur med motorcyklen. Meget sjovt at tænke tilbage på nu. Men hold da kæft en smertefuld og dyr oplevelse... Hehe...

  • #32   25. feb 2008 Vejen drejede og det gjorde jeg ikke? Kørte nok en anelse for stærkt til mine evner smiley

  • #36   25. feb 2008 Fordi jeg kiggede efter en lækker pige i sommertøj og derfor ikke så at de andre biler bremsede op. Det blev lig med en blokering for at undgå at køre ind i bagerste bil..

  • #37   25. feb 2008 Skønt at kunne sige, at man har noget til gode C",)

    Til trods for, at jeg som helt ung kørte med hovedet under armen, har jeg aldrig været nede. Og det er heller ikke noget jeg venter på skal ske Men til forskel for tidliger, så køre jeg i dag med omtanke.
    Når jeg køre sammen med de unge, og noget "for friske", så lader jeg dem ganske enkelt tro at de er nogle satans karle, og holder mig bagerst. Men hvis det går lige ud.............. får de en passende røvfuld. Hvis jeg vurder at forholdene er ok.


  • #38   25. feb 2008 Min årsag ligner meget Jabbekot's. En varm sommerdag på strandvejen kompineret med en kvindelig billist der absolut skal bremse i en lyskurv der er grøn. Resultat: blokerede for- og bagbremser, en bøjet kofanger på en Mercedes Benz samt en totalskadet cykel. Øv.

  • #39   25. feb 2008 Lidt for meget forbremse med nedlægning, på min gamle CB400.. fik en ordenlig kure tur. og landede til sidst med et par kolbøtter på en mark.
    det tog fuldstændig livet af mit goretex tøj. plus en ordenlig blodansamling på venstre knæ, som jeg stadig døjer lidt med idag. har siden kørt med læder tøj


  • #40   25. feb 2008 Havde i 92 lige fået min lækre og noget anderledes Suzuki GSX750EX (shark, den med vippelygten) og skulle en tur til Langå for at køre tur med en makker, ville så overhale en bil og klaskede den en pind ned og gav gas lige da jeg trak ud til overhaling, jeg store idiot, baghjulet begynder at spinne og cyklen og jeg laver en eftersigende meget smuk hisider,alt imens billisten kigger forskrækket ud af sideruden på mig og den flyvende knallert i alt for høj fart, jeg lander direkte på hovedet og cyklen lander et par meter bag mig, turen endte med at banke ryggen ind i et træ for derefter at få cyklen ind i mig.....

    Super herligt når man har haft den i 3 dage, det tog "kun" en måned at få den ud at køre igen selvom stumperne var og er lidt sjældne...


    Kim.


  • #42   25. feb 2008 1. is på kørebanen
    2. overhæling af kammier i taxa i sving efter fest ( %)
    3. sidst men mest AV rådyrs pludslig arriverende på kørebanen i skoven ved sorø. kreet blev til steg.


  • #43   25. feb 2008 Smed en bremseklods for enden af langsiden på Padborg Park - interresant oplevelse smiley Man kan slå vejrmøler i sand!!

  • #45   25. feb 2008 Der er vist nogle af jer gutter der lige burde rykke i piben og tage trykket inden i sætter jer på MC'en sådan som i vælter rundt så snart der er kvinder på fortovet smiley

  • #46   25. feb 2008 1. gang : På kørteknisk da jeg skulle starte på at tage pappet, troede at jeg havde evner nok til at køre gennem en snedrive... meeeeen nej,.... Men det var med lav hastighed!!!

    2.gang : Skulle lave en u-vending på en lille vej, på en XJ 600, super lav hastighed, men da jeg er færdig med u-vendingen kommer jeg for langt ind til kantstenen, og den vælter lige så langsomt, kunne ikke holde den oppe og det resulterer i et smadret blinker glas.... !!!

    Og så har jeg været tæt på at vælte, da en bil vælger at bremse ned og blinke ca 5 meter før det sted de vil dreje, så fik bemset hårdt ned, så baghjulet begynder at slå ud til siden, men det gik heldigvis... men er sgu glad for at der er ABS på den nye maskine smiley


  • #47   25. feb 2008 Første gang.... Tja vejen drejede go det gjorde jeg ikke.... mest fordi der var grus på vejen.... Anden gang var der en lastbil der synes han skulle bruge min vejbane.... hvilke endte i frontal sammenstød.... Men ellers en dejlig tråd til at afskrække nogle modige begyndere.....

  • #49   25. feb 2008 som man nu også gør i bil sommetider..
    1. kørte for tæt på den foran
    2. for stærkt i forhold til vejret.
    3. skulle lige bremse og undvige (fordi jeg kørte for tæt) og bum så ramte jeg en rist og forhjulrt blokkerede oc cyklen lagde sig ned


  • #50   25. feb 2008 jeg har et enkelt styrt på min liste . det var på bane (er kørt af flere gange men kun væltet en ) .
    mit styrt var for meget gas ud af svinget . en lille highsider blev det til .

    på pocketbike er jeg væltet ca 200 gange . grunden til det er at jeg var for hjernedød smiley .


  • #51   25. feb 2008 jeg har til gengæld lavet mange ture hvor ANDRE er stået af eller fortsat ud i marken .

    ca halvdelen af mine ture har faktisk haft det udfald i 2007 smiley .


  • #52   25. feb 2008 ha ha ha . ja det tør de faktisk godt . det ER jo ikke mig der køre dem i grøften :-D.
    den del står de selv for .


  • #53   23. jan 2009 fordi en go klat mudder valgte at lægge sig under mit forhjul XD

Kommentér på:
Hvorfor røg du i asfalten?

Annonce