1.247 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
530 -> 520 stål/alu kædekit 530 -> 520 stål/alu kædekit
Jeg påtænker at udskifte det originale 530 kædekit med et 520 på min CBR1K, og vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med trækstyrke og holdbarhed på:
- (eks.) DID 520ZVM2, AFAM DC520MZX-G
- hårdanodiseret alu-bagtandhjul (kontra det org. stål)
NB:
Fortandhjulet vil jeg under alle omstændigheder bibeholde i stål.
Desuden overvejer jeg at at gå 16->15 foran og 40->42 bagpå.
På forhånd tak
0 synes godt om
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Smider du en 520´er på skal du regne med et skifte ved omkring 5000-7000km fik jeg af vide af en eller anden tysk proff der havde styr på det. Turde sq ikek en 520´er på TL´eren, selvom det nok sagtens kunne holde
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Nøjes med 2-3tænder bagpå Det er mere end rigelig på de fleste cykler.
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
- har du iøvrigt samme erfaring som Hekto vedr. alu-tandhjul (Renthal el. lign?)
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Har før kørt med DID alu bagtandhjul. Ingen problemer ved nogen af dem. Bare smid et på. De er helelr ikek vildt dyre
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
jeg kører med omkring 200 hk... ja omkring 240 når vi har max ladetryk og det er på gummiet... hihi...
men vil da gerne høre hva folk har gode erfaringer med, har nemlig ikke købt ind endnu... (ps den skal kun køre drag næste sæson)....
mvh Offslow
530 -> 520 stål/alu kædekit