949 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Inddysning hos Lydmuren Inddysning hos Lydmuren

Heysa,

God som dårlige erfaringer med inddysning af MC hos Lydmuren ønskes! Jeg skal have min MC dysset ind hos dem senere på måneden og vil da lige høre hvad folk synes om det.

Dysningen skal primært afhjælpe ujævn motorgang fra tomgang til 3000rpm, hvilket Lydmuren siger ikke er noget problem at afhjælpe. Derudover har jeg også fået renoveret karburatorerne hos Dot-E men da Dot-E (Mr. Dyno) ikke har tid til selve inddysningen faldt valget på lydmuren.

Mvh.
Martin

Så kom frem med jeres erfaringer.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inddysning hos Lydmuren
  • #1   6. jul 2006 Sjovt du bringer emnet på bane, ville selv ha taget det op da jeg selv lige har været oppe hos dem og få kigget på min GSXR 600 som også går dårligt de første 3000 rpm. Jeg skal derop i morgen eftermiddag og ha den målt og så ville han se om det var noget han kunne afhjlælpe. Jeg spurgte ham om et KN filter og et jet-kit ville give cyklen mere overskud mm. men hans erfaringer er at ca halvdelen af de cykler (min model) der for det monteret ikke får noget ud af KN filteret, tværtimod og at jet-kittet ikke gør den bedre at køre på men i hvert fald dyrere da det bruger mere benzin.

    Men jeg vender lige tilbage efter jeg har været deroppe. Virker dog som et rigtig okay sted.



  • #3   6. jul 2006 Det er muligt de sælger factory pro produkter men de sælger da også KN, eller er jeg gal på den?

  • #5   6. jul 2006 Jeg har selv KN filter på, men har dog sat min std. potte på. Det er med dette setup den skal dysses ind.

    Ser frem til at se om han kan få den til at gå ordentligt Buus.


  • #6   6. jul 2006 i de mc bøger jeg har læst står der at racere som oftest ikke har det så godt i lave omdrejninger, tror nok det er fordi at tændingen bliver sat lidt tidligere for ellers kan den ikke nå at forbrænde den benzin der bliver smidt i cylinderne indenfor takt perioden pga af de hurtigere omdrejninger, så det er vel et spørgsmål om hvor man vil have kræfterne lige som med gearing. konklusion; ønskes mc der kører godt under 3000 omdrejninger =køb en chopper. men ok ved ikke så meget om det bare hvad jeg sådan tilfældigvis har læst. prøv at spørge ove (mr dyno) han plejer godt at ville svare på spørgsmål man ikke lige kan greje. mht jetkit og benzin forbrug kører min mc 23 med kn + jetkit og den er opgivet til kun at kører 19. og det er ikke fordi jeg ikke gir gas. slut

  • #7   6. jul 2006 Lige om lidt, så bliver det her til den sædvanlige V2 contra R4 ballade - skal vi vædde????

  • #8   6. jul 2006 he he, jeg stemmer på v3 bare for at være på tværs

  • #9   6. jul 2006 Ja, hold jer venligst til det oprindelige indlæg...

  • #10   7. jul 2006 Kwak > Tak for relevant info smiley

    En jeg snakkede med sagde at Lydmuren netop ikke kunne justere den rent neden i de lave omdrejninger, da de ikke har bremse på deres felt.


Kommentér på:
Inddysning hos Lydmuren

Annonce