{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Moto Guzzi Le mans mk 1 1976

2.754 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Christopher D
Mand | 35 år | Oprettet: 4. nov 2015


Moto Guzzi Le mans mk 1

Årgang:
1976
Motor:
Den er født med 850 ccm originalt, men der er sat 1000ccm kit på af forrige ejer, der kørte classic race med den på Formel 1 banen Spa i Belgien.
Hestekræfter
En 70-80 stykker
Fælge
Standard 18* alu. Pulverlakerede blank sort.
Dæk
Metzeler: 4*18 for, 4,25*18 bag. Der skal nyt gummi på til vinter
Topfart
Opgivet til 230+ Km/t
Tuning
36mm Dellorto karburatorer skiftet til 40mm. Det giver lidt på topfarten.
Jeg overvejer at skifte tilbage til 36 mm, da der giver lidt bedre acceleration.
Styling
Moto Guzzi 850 Le Mans mk.1 er originalt bygget som cafe racer til i 70'erne (76-78) at skulle give bank til Honda CB750, Kawasaki H2, Ducati 850GT etc. på cafestyling og på præstationer. Jeg synes meget af den 70'er styling holder i dag, og den er også fra før de firkantede 80'ere.
Ekstraudstyr
Marzocchi støddæmpere med gas.
Komplet Mistral Le mans 1 rustfri udstødning - Indiskustabelt den bedste udstødning til modellen - de giver fed lyd uden at lave larm.
Bemærkninger
Det er en rigtig moto guzzi Le mans mk 1 med nogle opgraderinger på motor, kaburatorer og støddæmpere og ikke en mk2 ombygget til mk1.
Le mans mk.1 er kun produceret i 2 år i ca. 6800 stk, som gør den til lidt af en sjældenhed. Jeg har haft Honda CB400, 500 etc. og en cb750 K0-K8 er til sammenligning produceret i 445900 stk world wide. Derfor møder man også ca. 80 honda CB750 på vejen før du møder en Guzzi Le mans mk1. Det forhold passer også med, at jeg synes en Guzzi Le Mans er 80 gange federe end en CB750 selvom det bestem også er en sjov motorcykel.
Kommentér på:
Moto Guzzi Le mans mk 1
Annonce