Honda VFR 750 RC36-2 1997
4.133 visninger
|
Oprettet:
Honda VFR 750 RC36-2
Årgang:
1997
Motor:
V4 motor, vandkølet med 2x2 overliggende tandhjulstrukne knastaksler.
4 ventiler pr. cylinder.
Slagvolumen: 748ccm.
Boring x slaglængde: 70 mm x 48.6 mm
Kompressions forhold: 11:1
4x 34mm Keihin CV type
Fed lyd!
4 ventiler pr. cylinder.
Slagvolumen: 748ccm.
Boring x slaglængde: 70 mm x 48.6 mm
Kompressions forhold: 11:1
4x 34mm Keihin CV type
Fed lyd!
Hestekræfter
Maks. Effekt : 100 hk/73,6 kW ved 10500 o/min.
Maks. moment: 73 Nm ved 8000 o/min.
Maks. moment: 73 Nm ved 8000 o/min.
Fælge
Std sorte med rød fælgkant.
Dæk
Michelin Road Pilot 2
Topfart
243 km/t
Dog ikke testet ;)
Dog ikke testet ;)
Tuning
Venom slip on udstødning
Styling
Sort kåbe glas
Grå blinklys glas (meget federe end de gule)
Den røde ego skal! Ganske vist original, men så mange fjerner den hvilket er synd! Synes den er hammer fed med.
Grå blinklys glas (meget federe end de gule)
Den røde ego skal! Ganske vist original, men så mange fjerner den hvilket er synd! Synes den er hammer fed med.
Ekstraudstyr
GPS på styret. 12V trukket fra batteri og koblet til tændingen så det slukker når nøglen drejes.
Kan meget hurtigt fjernes da man jo ikke kan komme udenom at det er pænere uden.
Kan meget hurtigt fjernes da man jo ikke kan komme udenom at det er pænere uden.
Bemærkninger
Min anden motorcykel. Købt sidst på sæsonen i 2013. Havde set på brugt markedet på den model hele sommeren og havde først tænkt mig at købe til foråret, men så var den der lige pludselig. En 97, 50xxx på klokken, Rød, med ego skal, sort kåbeglas og til den rigtige pris og i rigtig lækker stand! Så måtte jeg jo slå til.
Den blev kørt direkte fra Kolding og til min far på Fyn hvor den blev sat indenfor på gæsteværelset. De nye kørekort regler har desværre ramt mig, og jeg skal til ny køreprøve for at den må køres lovligt, selvom jeg bare burde være blevet opgraderet af sig selv, som den gamle lovgivning sagde. Så der er afsindig længe til foråret og glæder mig vildt meget til at komme ud og køre på den rigtigt!
Bedre billeder kommer til foråret når den er ude igen!
Den blev kørt direkte fra Kolding og til min far på Fyn hvor den blev sat indenfor på gæsteværelset. De nye kørekort regler har desværre ramt mig, og jeg skal til ny køreprøve for at den må køres lovligt, selvom jeg bare burde være blevet opgraderet af sig selv, som den gamle lovgivning sagde. Så der er afsindig længe til foråret og glæder mig vildt meget til at komme ud og køre på den rigtigt!
Bedre billeder kommer til foråret når den er ude igen!
Honda VFR 750 RC36-2
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
Men ellers, hvis man skulle samle gode køreegenskaber, power og samtidig en rimelig let maskine, hvad finder man så, hvis det heller ikke må koste spidsen af en jætjawer? Måske en VF750 som din?
Den lyder suverænt og har fornuftig power! Og så er det en Honda, som generelt har det bedste ry, når vi snakker japan maskiner:-)
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 9 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 226
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 9 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 226
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 9 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 226
jul 2011
Følger: 43 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 326
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 9 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 226
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.557
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.557
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 9 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 226
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 17
Høj sendt.
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633