Suzuki GSX 750 ES 1985
7.578 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX 750 ES
Årgang:
1985
Motor:
747 ccm. Har kun været delvist renoveret med nye ringe og slebne ventiler etc (1991). Forbedrede knastakseloverfald, da gevinder ikke holdt ret godt.
Motoren skralder meget i frigear, men det er vist helt normalt og betyder vist ikke noget.
Motoren er muligvis umulig at ødelægge (har en xtra) -så prøver tit! Kilometer ca. 135.000. - Ejer før mig- Per Johanson
Motoren skralder meget i frigear, men det er vist helt normalt og betyder vist ikke noget.
Motoren er muligvis umulig at ødelægge (har en xtra) -så prøver tit! Kilometer ca. 135.000. - Ejer før mig- Per Johanson
Hestekræfter
Tja... Ikke særlig mange, 86 hk er vist opgivet. - Burde ha 100 hk, men knasterne er vist ret "morfar".
Fælge
Ombygget til 17" 17" - marvic magnesium (måske lidt af et overkill på sådan en gyngehest. Men ser da ellers pænt ud syntes jeg selv.
Dæk
120/70 - 160/70 Pirelli. Og der er IKKE plads til mere i bagfælgen...
Topfart
-pinlig - men jeg tror det er lidt over 200...
Tuning
Er ikke tunet - udstødningen er uorg. 4 i en, gammel og giver ringe nedlægnings vinkel til højre, (venstre side sørger støtteben for ringe nedlægning), til gengæld er der plads til centralfod!
Styling
Har tilpasset en honda 600 baghugger (i plastic).
Nogen syntes denne MC er grim, nogen syntes den er pæn...
Hvad syntes du selv?
Nogen syntes denne MC er grim, nogen syntes den er pæn...
Hvad syntes du selv?
Ekstraudstyr
Brembo 320 flydende skiver med 4-pot nissin (flovt) kalibre -foran. DET virker! Originale skiver og kalibre var UFATTELIGT dårlige. Uoriginal bagskive med original kaliber (grim).
Bemærkninger
Fælg/bremse projectet var ret besværligt. Har originalt suzuki strømproblem. - Men er fixet.
Har haft den siden 88. ( et had/kærlighedsforhold der åbentbart holder længe) - bemærk "bedaget" nr plade.
Har haft den siden 88. ( et had/kærlighedsforhold der åbentbart holder længe) - bemærk "bedaget" nr plade.
Suzuki GSX 750 ES
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.414
apr 2011
Følger: 1 MC-er: 1
Har samme model, bare den japanske sendning ES(D).
God inspiration! Ekstra høj!
maj 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 75
Se, dét er jo kræs for kendere..!
Fand'me iorden at holde så dejlig en cykel i så fin stand - og så oven i købet trimme og optimere den med stil..!
Ekstra høj fra mig!
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1
Takk for kampen Hilsen HK
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 227
den motor er ikke til at smadre, glem alt om det røde felt og kør den på "øret" har selv kørt 2 år på en cykel magen til din - for pokker jeg elskede den cykel,- afmonteret alt hvad der lå under sidestøtte benet, for det gik altid i asfalten, men når du har haft cyklen siden 88" skal jeg ikke lære dig noget om det... kan dog ikke forstå at du har afmonteret "anti dive" på forgaflen - syntes selv det var lækkert at have,- kunne næsten køre på hoved ind i en kurve, og stadig trække en lige streg ud igen. men er det ikke gået ud over køreegenskaberne at du er gået en tomme op på forhjulet??
Mvh. Henrik.
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
well. ALT er skiftet, ændret eller modificeret. uden undtagelse. motoren er jeg ikke nervøs for. kun hvis de laver måling. 99% er org zuki. så det er støbt ind hvor de end måtte kigge. adskillige gange stoppet. intet bemærket. bliver der periodesyn, må jeg jo købe en tysker til den sag
prisen har nu ikke været så høj enda. tålmodighed og lidt gode forbindelser gør underværker til at finde de rigtige dele til fornuftige priser.
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
dejligt at se andre der bygger lidt om på denne fine model.
kig for min og se hvad der sker når man mister den sidste selvkontrol
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 20
Har du selv stået for at lave adaptere til din ombygning til Nissin? Skal selv til en lignene ombygning.
Jeg synes ikke din cykel er grim, men speciel. Kan godt lide ombygningen med fælge og bremser, da den nu kan bremse som den skal og det ikke er som at trykke en våd klud imod gashåndtaget. Fedt med huggeren. LIDT FLERE BILLEDER TAK!
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
Du får sg en xtra-høj!!!!!
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
..cykel! Og respekt til dig, for de flotte ombygninger! Nu mangler der blot lidt upside-down foril, hehe..
Høj herfra!!
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 495
Respekt at have en cykel i så mange år. Og sammenlignet med datidens VF'er og GPZ'er er den da drøn flot. En høj er sendt
dec 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 338
vildt nok at du har haft den siden 88. Høj