{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW S1000RR-M 2021

1.229 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Nick (Oslo)
Mand | 36 år | Oprettet: 3. aug 2011


BMW S1000RR-M

Årgang:
2021
Motor:
Type: Inline-4
Displacement: 999cc
Bore x stroke: 80 x 49.7mm
Maximum power: 207 horsepower @ 13,000 rpm
Maximum torque: 83 ft/lbs @ 11,000 rpm
Compression ratio: 13.3:1
Valvetrain: DOHC; 4vpc
Transmission: 6-speed w/ straight-cut gears
Final drive: 525 chain
Hestekræfter
207HK oplyst.
217HK Med dette fullsystem Akrapovic

Toppakningen og Throttle-body skiftet til titanium og race version.
Fælge
Carbon fælge. Det er det bedste jeg har prøvet at køre med. Den er så let at dreje at den føles som min Vitpilen 701 på 135kg. Men endnu lettere at svinge i høj fart.

Carbon Fælge:

Front wheel: 3.50 x 17
Rear wheel: 6.00 x 17
Front tire: 120/70 x 17
Rear tire: 200/55 x 17
Dæk
Der kommer Michelin power cup 2 på i næste uge.

120/70
200/70
Topfart
300+
Pt. kun prøvet omkring 280 på langsiden af Rudskogen.
Tuning
Full Akrapovic system som er kørt ind og justeret til i ECU.
Toppakningen og Throttle-body skiftet til titanium og race version.
Styling
Bobbins
mindre nummerpladeholder.

Der kommer:
Techspec - Til tanken så der er lidt at holde sig fast med.
Ny vindskærm.
Evotech beskytter til køler i froten.
Evotech Oliekøler beskytter.
Ego sæde i hvidt.
Ekstraudstyr
M Versionen med Carbon fælge:

Full Akrapovic system som er kørt til i ECU.
Toppakningen og Throttle-body skiftet til titanium og race version.

M Motorsport paint.
M Carbon wheels.
Ride Modes Pro.
M Sport seat.
M lightweight battery.
M Chassis Kit (Rear ride height and swingarm pivot point adjustments)
Indbygget Tracktimer.
Indbygget GPS.
Indbygget Dæktryk måler.
Next-Generation DDC (Dynamic Damping Control)
Varme håndtag
Cruise control
Samt selvfølgelig BMW Anti theft sikkerhedssystem!

Bemærkninger
Har drømt om BMW S1000RR siden 2009 da de kom med den første i acid green.

Nu var det så på tide at prøve den selv i M versionen med Carbon fælge som er det bedst jeg har prøvet at køre med.

I Race Pro Mode med lidt finjustering er det helt tosset så meget power den yder helt fra bunden til toppen på de 13.000rpm.
Det er bare med at holde fast om styret når højre hånd bliver vredet rundt!

Jeg hentede den hjem for 3 uger siden og måtte køre igennem fjeldovergange med minus 15 grader på toppen og sne på vejene. - Der er varme i håndtagene nu meget rart på en sports maskine :)

Har været på 3 banedage og har allerede booket 12 mere de kommende to måneder.

Kørt fra 0 km til omkring 3.500 km de sidste 3 uger.
Kommentér på:
BMW S1000RR-M
Annonce