Suzuki DR-Z 125 L 2008
2.020 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Kommentarer
Suzuki DR-Z 125 L
Årgang:
2008
Motor:
125ccm
på
en cylinder
standart krumtap
standart ventiler
2 ventiller
standart knastaksel
5-trins gearkasse 1-n-2-3-4-5
standart manuel kobling
Mikuni VM20 Karburator
på
en cylinder
standart krumtap
standart ventiler
2 ventiller
standart knastaksel
5-trins gearkasse 1-n-2-3-4-5
standart manuel kobling
Mikuni VM20 Karburator
Hestekræfter
14,25 hk
Fælge
fordæk 19*
bagdæk16*
bagdæk16*
Dæk
Kina knob dæk bagerst
japansk knob dæk forrest
japansk knob dæk forrest
Topfart
90 km/t helt ud ligemeget om det er op ad bakke eller ned
Tuning
NGK Racing Spark Plugs
Styling
NGS SPARK PLUGS
SUZUKI YELLOW MAGIC!
TEAM SUZUKI
MOTUL
Vstbyens Motorværksted
www.Bernlow.dk sponsor fars firma
SUZUKI YELLOW MAGIC!
TEAM SUZUKI
MOTUL
Vstbyens Motorværksted
www.Bernlow.dk sponsor fars firma
Ekstraudstyr
Sprit ny kæde skal på!
Sprit ny tandhjul skal på!
Sprit ny bagaksel skal på!
Sprit ny tandhjul skal på!
Sprit ny bagaksel skal på!
Bemærkninger
smid gerne en kommentar
det er en off-roader ikke en crosser
det er en off-roader ikke en crosser
Suzuki DR-Z 125 L
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 14
for de fine ord
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.463
Og så ligner den jo en rigtig en af slagsen. I modsætning til mange kinesere der har små 14"-hjul vandret liggende cylinder (Honda Dax-motor)
Velkommen til ...