{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Honda vf 750 karburator {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle her inde der kan hjælpe mig jeg har en honda vf 750 s
Den er længe om og falde i omdrejninger selv om jeg har sluppet gassen den er med returkabel og karburatorne er renset og nye pakninger er der nogle der har nogle ideer hvad det kan være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda vf 750 karburator
  • Bib
    Bib Tilmeldt:
    okt 2017

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 86
    #1   7. maj Er pilotskruerne trimmet rigtigt?

    B


  • Don D
    Don D Online Tilmeldt:
    sep 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 110
    #2   7. maj Er de synkroniseret efter rensning og gennemgang?

  • #3   7. maj Er indsugningsgummierne tætte? Test ved at sprøjte dieselstarter på gummierne, når motoren går i tomgang: Hvis omdrejningstallet stiger, er gummierne utætte.

    En anden mulighed er utætte og/eller "skævt" monterede membraner. Check at karburatorens fire templer lukker helt og i en jævn bevægelse, når du løfter dem med en finger.

    En tredie mulighed er snavs i karburatoren, få dem renset i ultralydsbad.


  • #4   15. maj Nu ved jeg ikke om du har fundet ud af det, men og pege lige på hvad det kan være er svært..

    Du har svaret lige for, du skriver adskilt og nyrenset, og derfor samlet igen.

    Det eneste rigtige svar er at du skal have dem af igen, adskille og forfra. "Noget" er ikke rigtigt et sted, da jeg prøvede det samme var min afdækning/gummikappe der skal forhindre det hele støver til, kommet med ned i klemme ved 2 af indsugning studserne. Så ved jeg det en anden gang, og fejlen var hurtigt fundet.... Men du skal i gang fra en ende af.

    Og ja! Det ER røv for at sige det mildt, men vi er mange der har prøvet det


Kommentér på:
Honda vf 750 karburator

Annonce