{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
271 visninger | Oprettet:

Suzuki gsx600f vil ikke falde ned i rpm igen. {{forumTopicSubject}}

Jeg kan simpelthen ikke finde fejlen på min gsx600f fra 1995... Med choker på tager den fint gas og falder med det samme ned igen. Uden choker vil den ikke falde ned i omdrejninger igen.... Jeg har tætnet mellem indsugning gummi og topstykke, og sprøjtet det hele for at finde en utæthed uden held. Jeg har haft dyser ude og blæse igennem og karburatorer var i øvrigt virkelig rene indvendigt. Så hvad har jeg overset her?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gsx600f vil ikke falde ned i rpm igen.
  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 123
    #1   4. maj Jeg ville starte med en fin justering af blandingsskruer. Altså blive ved med at skrue ud til den går bedst muligt på gehør

  • #2   4. maj Den står fint i tomgang, men bare man puster på gashåndtaget stiger den til 3-4000 rpm og bliver der og vil ikke gå ned i tomgang igen

  • #3   5. maj Prøv grund justering 2,5 omgang ud med blandingsskrue. Mere ud mere brændstof, mere ind mindre brændstof. Det lyder som om din mangler lidt ud af.

  • #4   5. maj Har du prøvet og vippe dine spjælde med en finger, de skal bevæge sig helt frit og let. Du kan komme til dem når luftfilteret er pillet af.
    Kan du ihvertfald på min Yamaha og jeg tror det er lidt skåret af den samme pind


    profilbillede
  • #5   5. maj Ser sådan ud på min, spjældene/hullerne er proppet med vitavrap så der ikke kommer skidt ned i

    profilbillede
  • #6   5. maj Ja, det har jeg prøvet. syntes de bevæger sig fint og falder fint ned igen. Ja, min umiddelbare tanke er også for mager blanding. Jeg har fjernet et a2 drosling kit som bare var de 4 skiver i indsugning gummier. Den skal synes og så skulle de jo ud først så jeg kan få den synet som standard a maskine igen.

  • #7   5. maj Hvad er standard dyser i sådan en 600 fra 1995? Der sidder 2 stk 112.5 og 2 stk 110?



  • #8   5. maj Er det de 2 midterste der har 112,5.?

  • #9   5. maj nej, c 1 112.5 c 2 110 c3 112.5 og c 4 110. eller omvendt så det starter med c4...Men alt jeg kunne finde på tekst er det c1-4 som har den større dyse....Tænker det er fordi at luften er varmere i c2 og c3 og derfor minre ilt...Men har bestilt 2 stk 112.5 dyser just in case....Min haynes siger nemlig bare 112.5 og ældre årgange skifter lidt...

Kommentér på:
Suzuki gsx600f vil ikke falde ned i rpm igen.

Annonce