{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.106 visninger | Oprettet:

TopDanmark nye mc tilbud er kommet! {{forumTopicSubject}}

Fordi TopDanmark har fået konkurrence på mc forsikringer nu, så har de lavet endnu billigere mc forskringer nu. Jeg ringet ind. Jeg fik ændret min forsikringer på mine to mc'er og jeg kom til, at spare 600 kr. på hver mc. 1200 kr. i alt om året sparet jeg. (Har kun ansvar) Så vidt jeg forstod, så var deres kasko også faldet.

Er du medlem af MC Touring, så får du 20% rabat. Og har du din indboforsikring hos dem, så får du oveni 8% rabat. En rabat på i alt 28%.

Så hvis du har TopDanmark, så syntes jeg bestem du skal ringe ind og høre ad. Måske kan du også spare penge. smiley

Deres ansvar er faldet så meget, at en knallert forsikring er dyre. smiley

Fx. min 125 er næsten 200 kr. billigere i ansvar end en knallert 30/45 nu. For helårs forsikring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TopDanmark nye mc tilbud er kommet!
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #1   16. mar 2015 Eller... Hvis man har TopDumnok, skal man været temmelig irriteret over at de ikke henvender sig selv og fortæller at man kan spare penge, når nu de allerede skummer fløden i så rigelige mængder på deres kunder...

Havde ETU - har DFA nu.

• #3   16. mar 2015 Gælder dette også eksisterende kunder? Jeg er i forvejen på højeste pristrin, men spare da GERNE!

• #4   16. mar 2015 Ja. Det gør det. Jeg er jo allerede selv kunde i forvejen. smiley

• #5   16. mar 2015 Man forstår jo ikke, hvorfor folk ikke har lært at man bare skal bruge GF. 2000 kr årligt for ansvar. bum.

• Sajmon ™

#6   16. mar 2015 En af årsagerne er nok at ETU tager 1400 kroner for ansvar årligt. Bum.

• #7   16. mar 2015 Og Top tager 661 for ansvar

• #8   16. mar 2015 Gf vil ikke forsikre mc'er over en værdi på 180.000
    Top Dk er for dyre...
    Codan er billigst på min....

Det kommer an på MANGE ting smiley
    Desværre er det jo ikke til at gennemskue smiley

• #9   16. mar 2015 Har endnu første gang til gode at opleve, at GF har været konkurrence-dygtige på mine samlede forsikringer.... (bil-hus-mc-ulykke)

De sidste to assurandører jeg har haft på besøg, gik igen med bøjede hoveder... Så herfra skal lyde en kæmpe anbefaling af Gartnernes Forsikring.... Og nej, man skal ikke være gartner for at have forsikret hos dem.............

• #10   16. mar 2015 tja de koster 200kr mere end gf for mig dog er der en føreforsikring på

og så har gf vist ikke med regnet en lille skad for 1,5år siden

• #12   16. mar 2015 Forsikringspriser afhænger af mange faktorer:

Assaurandør
    Hvilke forsikringer skal man bruge?
    Hvilke forsikringer kan danne en pakke?
    Hvor bor man.?
    Hvor gammel er man?
    Hvilken Historik har man?
    Størrelse på sevlrisiko
    Krav til Trackere.
    Bonustab eller ej?
    Friskader?

Man er nødt til at tage fat i det enkelte selskab hver eneste gang!!!!

Og der er med sikkerhed flere variable end jeg allerede har nævnt

• #13   16. mar 2015 men skal man ikke være pensionist (over 25år) for at få det billigt hos Top DK?

• #14   16. mar 2015 Er overasket over hvor mange der kun har ansvar? Kasko er must have for mig, ellers kan jeg sgu ikke sove roligt om natten.

Jeg har Top Danmark. 34 år, elite, Suzuki SV1000 fra 2007/2008. Kasko, max km imellem 7000-9000 om året, Vejhjælp EU, ikke vinterforsikret og en selvrisiko på 5329 kr.-

Det koster 579 kr.- om måneden, dvs en årlig præmie på 6948 kr.-

• #16   16. mar 2015 Vi bor vel bare på landet hvor der ikke er så mange/ingen muhammeddaner smiley boede jeg inde i kbh havde jeg også kasko

• #17   16. mar 2015 TopDK er super fine indtil man faar brug for deres taksator, saa proever de at slange sig ud af at betale...men saadan er det maaske med alle forsikringsselskaber.

• #19   16. mar 2015 Sajmon, alle eksisterende kunder får et brev pr 1/4-15 om de selv kan gå ind på nettet og lave deres forsikring om til den nye.. Og meld dig iøvrigt ind i GF hvis du er træt af at forsikringsselskaberne i Danmark tjener penge.

• #20   16. mar 2015 For sent med et brev fra Topdanmark 1/4. Jeg spurgte priser sidste år, men de var rigtig højrøvede og ville ikke noget. Har ellers været kunde der i 28 år. Har skiftet selskab!!!

• #21   16. mar 2015 2400kr om året for ansvar og kasko med en selvrisiko på 3000kr på en 650.. har intet hus at forsikre. Har en indbo på lejlighed, en heltidsulykke og en mc forsikring. Jeg har ikke kunne få det billigere andre steder.. alle mine forsikringer er billige.
    Har haft Top DK.. aldrig igen..

• #22   16. mar 2015 Det er ikke et spørgsmål om pris, men et spørgsmål om religion.. GF for life.. bum!

• #23   16. mar 2015 Hverken tryg, alka, gf, alm brand osv. Kunne klare en samlepakke for mig billigere end Topdk. De lå alle på en årlig præmie der var MINIMUM 1500 dyrere. Har dog heldigvis ikke haft brug for deres 'ydelse' endnu, og håber heller ikke det kommer til at ske. Men priserne kan ikke sammenlignes, da der spiller så mange variabler ind.

Den med muhammeddanere og tyveri................ Jeg bor i et ikke så pænt set område, og jeg har da ALDRIG haft problemer??? Føler ikke kaskoen er det værd.

• #24   16. mar 2015 Med andre ord. Det kaskoen kostede inkl selvrisiko, havde allerede nu været en dårlig forretning for mig smiley

• #25   16. mar 2015 Håber at du låser den meget godt. Har heller ikke selv kasko på mine cykler

• #26   16. mar 2015 Topdanmark kostede det samme i ansvar som jeg giver for kasko hos tryg ;).

og var bestemt uretfærdige med bilforsikring også :(.

• #27   16. mar 2015 Ved I hvad?? Jeg - og formentlig også Rasser mener I er nogle paranoikere. Man kan for ret små penge købe en skivelås, der laver en fandens larm når den flyttes. Der er ikke mange tyve, der har nerver til at flytte noget, der støjer! Dertil kommer at sådan en lås gardere en fører mod at glemme sin skivelås:-) Smart!!!

Vi har begge - ude antydning af spekulationer stillet temmelig tyvetækkelige MC er ved Middelhavet på den måde. Det bliver vel som lokation ikke værre - DE BLIVER IKKE RØRT! Lad være med at stille jeres cykler, hvor der er mørkt, øde og meget fredeligt!!!

• #28   16. mar 2015 Så venter jeg spændt på hvad topdk kan gøre billigere.. Dog skal jeg med e nye policer tage stilling til KM årligt, det skal jeg ikke hvis jeg lader min nuværende police fortsætte.
    De siger, at det kasko forsikringen som er blevet mere attraktiv, da selvrisikoen ved tyveri fjernes! Men så skal man vælge hvor mange km man kører...

• #29   16. mar 2015 #28 du kan stadig vælge fri km det var der min pris var 200 kr dyre

• #30   16. mar 2015 giver 900kr pr år med helårs forsikring og fri km

• #31   16. mar 2015 #27

præcis, desuden er det 100% ligegyldigt hvordan den er låst, en tyv der ved hvad han laver, og driver forretning af tyvekoster som mc'ere. Han skal sgu nok få den med alligevel, hvis han vil.

• #32   17. mar 2015 Jeg har også Topdanmark og kan ikke finde billigere smiley

Min kæreste på 18 år giver 700kr ansvar om året på din yamaha ybr125.

Jeg giver 3500kr kasko om året for min Intruder m800 22 år.

Men har hus, indbo, ulykke og alt andet ved dem,

• #33   17. mar 2015 Rasmus S.. så fordi du aldrig har haft problemer er det samme som det ikke kommer?

Bare verden var skruet sådan sammen.

• #34   17. mar 2015 3.200,- med fuld kasko og 4k i selvrisk. hos minforsikring smiley smiley
    Var i TopDk før men flyttede alle forsikringer og sparede derved 5k om året smiley smiley

• #35   17. mar 2015 puha næsten 30000 kr for en lille zzr 1400 de er jo syge i topdk

• #36   17. mar 2015 #33

Det har jeg da aldrig sagt noget om?

• #37   17. mar 2015 Til dem der siger at folk er paranoide i den her traad

Skal lige siges at laas ikke altid er nok for at gardere sig mod tyve, heller ikke med alarm i!.

Da jeg boede i Aarhus vaagnede jeg klokken 3 om natten ved at min ABUS detecto gik i gang. Da jeg kom ud til min altandoer saa jeg 2 svin staa og rode med min kvaern. De havde koben og kaempe hammer med. Jeg raabte dem an og de loeb vaek, men det kostede en ny bremseskive og en ny ABUS laas.

Det skal lige siges at den var laast med 3 laase!

1 Abus Detecto paa skiven foran
    1 Alm. skivebremse laas bagpaa
    1. Kaede omkring en lygtepael

DET VAR IKKE NOK, saa hvis man bor i byen skal man sgu passe paa. Det var i oevrigt 3 tyveri forsoeg paa min cykel, den havde vaeret stjaalet 2 gange foer. Hver gang puttede jeg extra beskyttelse paa den og taenkte "Nu er der fandme ingen der loeber med den" men intet er nok! Man kan blive ved i en uendelighed.

• #38   17. mar 2015 #37 Hvor boede du henne i Aarhus? Og stod den bare udenfor lejligheden?

• #39   17. mar 2015 Nikolaj:

Der er ingen der siger at du ER paranoid. Der er en, der mener at du er paranoid, og det er noget andet!!!

• #40   17. mar 2015 Elias G:

Ad #13, nej, det afhænger ikke af alder - Se en gang på Rasmus S og han er ikke 25!

• #41   17. mar 2015 Aabyhoej og ja den stod uden for lejligheden.

Knud, naar du siger paranoid implicere du at der ikke er noget at frygte, at man bekymre sig overdrevet uden grund. Det er tydeligt ud for mine egne erfaringer at der ER grund til at bekymre sig. Men hvis man bor i forstaderne og har sin kvaern i en garage saa lyder det maaske paranoidt, det betyder ikke at det er det hvis man bor i midt byen taet paa et omraade med folk med lange fingre!

• #42   17. mar 2015 Nikolaj, jeg siger ikke, at det ikke kan ske, men at sandsynligheden ikke er nær så stor som den gøres til, hvis man bare tænker sig en smule om. Det er rigtigt, at i en garage i et forstadskvarter, er sagerne rimeligt sikre, men som nævnt har min VFR mere end en gang stået udendørs om natten ved Middelhavet, Den har da også stået i Aabyhøj,Århus Midtby, i Viby, herudenfor lige nu med nøgle i - slap dog af!!! Man kan se bussemænd alle vegne:-)

• #43   17. mar 2015 2 tyveri og 1 mislykket forsoeg paa halvandet aar, det vil jeg ikke kalde for at "se bussemaend alle vegne."

Hvis du har parkeret din MC med noegle i om natten i Aabyhoej har du vaeret MEGET heldig. Du kan jo bare se alle de traade der har vaeret de sidste par aar om tyverier i Aarhus.

I oevrigt tror jeg der er mindre tyveri syd paa end i Aarhus. Her i Berlin staar der i hvertfald MC over alt, i Aarhus ville jeg ikke turde.

• #44   17. mar 2015 Selvfølgelig står vfren ikke i en fremmed by med en nøgle i. Jeg ved da også godt at Århus har et skidt ry, men det har Nice, Cannes og Marseilles gudhjælpemig også.

• #45   17. mar 2015 Er det virkelig så slemt i Åbyhøj? smiley

• #46   17. mar 2015 Du gambler og du har vaeret heldigt, det betyder ikke at du ikke loeber en stor risiko hvis du ikke sikre dine egendele ordenligt disse stedder.

Jeg har boet der i 6 aar og har foerste haands erfaring, du har vaeret paa besoeg og har vaeret heldig. Sidste aar var der i snit en anmeldelse om ugen her paa MC galleri om tyveri i Aarhus, og det var bare dem som kom paa MCgalleri, der forsvandt sikkert flere som aldrig blev slaaet op her. Synes overhovedet ikke det er paranoia at vaere forsigtig i en by som Aarhus.

Men vi bliver ikke enige kan jeg godt hoere. Saa fortsaet du bare med at goere som du goer Knud, men det er altsaa IKKE paranoia naar folk er forsigtige, der er god grund til at vaere det. smiley

• #47   17. mar 2015 Mads, folk fra Gaellerup, Bispebjerg og Trillegaarden stjaeler alt paa 2 hjul som de kan komme i naerheden af. Om sommeren om natten havde vi ofte "tyve raids" i vores lejlighedsomraade. Skumle typer paa scootere koere rundt og lede efter ting de kunne stjaele. Alt fra havegriller til aeldres el-scootere over til Motorcykler blev nakket eller forsoegt nakket. Der roeg ogsaa nummerplader fra biler og diverse traedecykler med jaevne mellemrum.

• #48   17. mar 2015 #42 - Jeg er ked af at sige det, men du er altså helt væk fra vinduet omkring "at se spøgelser alle vegne" og at kalde for bekymrede MC-ejere for paranoide er ærlig talt en kende provokerende. Tyvene er der, og der er desværre også rigtig mange af dem i vores lille land. Så jeg forstår skam udmærket dem der boltre deres MC til alt de kan komme i nærheden af. De klamme svin må stjæle alt jeg ejer, bare ikke min fucking MC!

• #49   17. mar 2015 Dem der stjæler i Århus, har ikke kræfter til at tumle Knuds færge smiley alt med en lidt mindre vægt forsvinder ( med nøgle eller ej, og også gerne med en skrigende skivelås, med forhjulet plantet på en stjålet møbelhund.......)

SBT ! smiley

• #50   17. mar 2015 jeg giver 900 per sæson hos GF i ansvar. 27 år 3 år ancinitet på en GSX-R 600 og har kun en ulykkes forsikring ved dem udover det. men er uden vinterdækning

• #52   17. mar 2015 det kommer jo an på hvor i århus man bor. men ja åbyhøj er lidt midt i hvebse reden!

• #53   17. mar 2015 Til paranoid snakken:
    Jeg har kørt MC i 4 år. Jeg har aldrig haft kasko. Iden periode har jeg:
    - Fået en Yamaha XTZ 600 stjålet i Aalborg ved universitetet (aldrig set den igen)
    - Min Honda VFR forsøgt stjålet, i centrum af Aalborg og tabt adskillige gange, til de mislykkedes.
    - Min Yamaha DT 125 R stjålet kl 21 om aftenen i Århus C kæde i baghjulet - båret væk af 3 personer af anden etnisk herkomst ifølge øjenvidner, som alarmerede politiet, men åbenbart ikke lige gad at hindre tyveriet.. Politiet fandt den efterladt, godt og grundigt ødelagt, 2 uger senere.

Ville gerne have kasko, men faktum er at når jeg er under 25 er det for dyrt, og på de billige offroadere starter selvrisikoen ved tyveri alligevel på MC'ens værdi.. Og hondaen er så gammel, at selvom jeg har skiftet alt på den, og lavet den som ny, så vil taksatoren jo bare vurdere den som skide gammel, og ikke ret meget værd..

• #54   17. mar 2015 Ja politiet er ikke en skid vaerd. Da min blev hugget var der en vicevaert der ringede til politiet og fortalte han stod og saa paa min MC med opbrudt taendingslaas. Politiet ringede saa til mig og fortalte hvor den var, en vogn kunne de ikke lige sende der ud. Da jeg ankom til steddet 30 minutter senere var den selvfoelgelig vaek.

Stor tak til Dansk politi for den modige indsats. Det var nok vigtigere at skrive boeder ud til cyklister uden ringklokke.

Men vi er jo bare paranoide Silas, stil du bare trygt din MC i Aarhus C med noeglen i ligesom Knud smiley

Og FUCK de taksatore i oevrigt.

• #55   17. mar 2015 #53: Jeg føler sgu med dig smiley

• #56   17. mar 2015 #54, du har så evigt ret. Nøjagtig det samme der skete for mig. Politiet havde modtaget anmeldelse, imens det var ved at ske, men kunne ikke undvære en vogn til at stoppe det. Politiet er efterhånden bare en gren under finansministeriet, med det ene formål at krasse ekstra penge ind..

• #57   17. mar 2015 Nikolaj

Vi er og bliver ikke enige, men gør lige dig selv og alle andre en stor tjeneste: "citer korrekt!" - ellers kunne man jo få den tanke, at du ikke en gang er i stand til at læse indenad!!

• #58   17. mar 2015 Nej selvfølgelig ikke Knud og godt ord igen, jeg ved godt hvad du skrev - synes bare det var lidt provokerende så jeg synes lige jeg ville give lidt igen af samme skuffe ved at sætte en stråmand op smiley

Men som sagt godt ord igen smiley

• #59   17. mar 2015 Har skiftet til Topdanmark. For hvem vil ikke spare 4900,- om året? Har fået ansvar til 1665,-

• #60   17. mar 2015 Topdanmark kunne slet ikke tilbyde noget der nærmede sig gf på min gsxr desværre

• #61   18. mar 2015 de burde justere priserne så det er kvaliteten (service) der afgør hvilke selskab man vælger. Jeg ringede til 4 forskellige da jeg i sin tid skulle have ansvar på Hondaen. 5000,- første sted, 3700 andet sted, 3000 det tredie sted (hvis jeg flyttede alle mine forsikringer over så det samlet blev 15.000 dyrere om året.

og til sidst 950,- med helårsforsikring, fri km (siden faldet til 900,-)

• #62   18. mar 2015 Jeg har faktisk ikke kunne spare noget, ud over at få en km begrænsning på min police, så den forbliver uændret og billigere om året!

• #63   18. mar 2015 Jeg er også kunde i TopDanmark... Bliver min præmie automatisk sat ned d. 1/4 ?

• #64   18. mar 2015 Sajmon: Ringede lige til ETU og fik et tilbud på en Yamaha R1, ansvar. Jeg er 28 år og har 5 års anciennitet ved andet selskab. Han vidste ikke hvad en Yamaha R1 var.

15000 kroner for kun ansvar.. Saten det ETU er billigt!

Har du aktier i det eller sådan noget? Hehe

• Sajmon ™

#65   18. mar 2015 Jeg gav 1455 kroner for min SV1000 hos dem, og skulle give 995 kroner for min XT.

Aner ikke hvem du har snakket med. smiley

• #66   18. mar 2015 Min faldt til under det halve hos top dk.

• #67   18. mar 2015 hej jeg er også i top med mine 2 mc og bor i hjørring jeg giver for scooter mc 532 kr ansvar om året og så har jeg min honda vt1100 den giver jeg 693 kr for ansvar om året og er MC Touring medlem. og har top avtale hus-bil-campingvogn med dem så jeg vil da prøve i morgen om de kan komme mere ned i pris smiley men det bliver nok ikke ret meget men lidt har også ret. smiley

• #68   19. mar 2015 Sajmon: Ulrich fra Århus.

• Sajmon ™

#69   19. mar 2015 Aner ikke hvem det er...

• #70   20. mar 2015 Nå okay, jamen så må de være billige nok..

De der små selskaber er altid sygt dyre..

GF forever til MC, BUM..

• #71   20. mar 2015 Assaurandøren er nok den vigtigste brik i dette spil. BUM!

• Sajmon ™

#72   20. mar 2015 DFA lige nu til mine forsikringer. Bum bum...

• #73   20. mar 2015 INGEN ændringer til FAR - BUMELUMELUM

• #74   20. mar 2015 Tja 3958 kasko helårlig mærke forsikring. og den dækker alt tasker og andet udstyr.. never topdk mc forsikring igen, bin there done that, got the T-shirt og fik engang under deres pris flip sat 2 cykler op med 1900 i stedet for det fald på ca 1000 jeg skulle ha efter 14 års kørsel.Solgte begge cykler inden for få måneder efter det nummer. Topdk har jeg stadig til hus,bil og person forsikringer med min mc får de aldrig mere. Bort set fra det har jeg kun super erfaringer med topdk når man skal anmelde skader og ha hjælp... men mc priser No go smiley

• #75   1. apr 2015 Er der nogen der har modtaget brev fra TopDanmark i dag så?

• #76   1. apr 2015 Har ikke tjekket endnu - men jeg har snakket med min forsikringsmand og fået forbedret min aftale grundet det nye tiltag.

• #77   23. maj 2015 Så fik jeg tid til at få tjekket MC forsikringerne..
    Harleyen koster nu 1860,-/år med kasko og selvrisiko på 6000,- ( også tyveri)
    Gixxeren koster 960,-/år kun ansvar.....

Jeg synes det er så billigt at jeg er bange for det er "varme" policer de sælger smiley

• #78   23. maj 2015 det billigt. meget billigt .

mvh

• #79   23. maj 2015 Fik også deres tilbud på e-boksen i dag... Efter 2 min arbejde foran computeren spare jeg nu 1400 kr om året.

Kommentér på:
TopDanmark nye mc tilbud er kommet!

Annonce