Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil bytte med mc,
  • #1   23. jun 2012 Ja det må du gerne med de nye regler.

• #2   23. jun 2012 det må du gerne så længe focus er på at det er en mc du vil ha...

• #3   23. jun 2012 Kan så fortælle at det må jeg åbenbart ikke, annoncen er lige blevet slettet af admin

• #4   23. jun 2012 For lige at rede alle misforståelser ud, så er det IKKE tilladt at oprette en bil annonce, hvor man ønsker at bytte denne bort for en vilkårlig MC.

Det er derimod tilladt at oprette en <b>Motorcykel Købsannonce</b> hvor man søger en specifik MC, og det er her tilladt at tilbyde en bil som hel eller delvis betaling.

<b>Altså</b> bilen må ikke oprettes, men det man ønsker at købe må - Forudsat det man ønsker at købe er en MC eller er MC relateret.

• #5   23. jun 2012 Så man må ikke skrive man har xxx bil og ønsker en motorcykel i bytte.? Men man må gerne lave en købsannonce hvor man søger xxx cykel og har en bil man skal bytte med?

Kan du og ejeren af siden selv se hvor tåbeligt det lyder:P?

• #6   23. jun 2012 Nogge> Jeg er enig i at den formulering ikke er særlig tilfredsstillende, hverken for brugerene, og slet ikke for de hjælpeadministratorer der skal håndhæve det. Men ikke desto mindre er det præcis sådan det er, og jeg måtte selv spørge uddybende ind til det hos sidens ejere for at få det 100% klarlagt.

Der er fra undertegnedes side af foreslået en alternativ formulering, netop for at gøre det nemmere at forstå og for at gøre det mere meningsfyldt, men da man ikke "bare lige" laver om i brugerbetingelserne for 17 galleri sider, bliver det desværre nok ikke lige inden for den nærmeste fremtid at det bliver lavet om. smiley

Men som sagt, jeg kan sagtens forstå at nogen måske synes det virker lidt skørt.

• #7   23. jun 2012 Når det er en bil der er tilsalg. Er det så ikke smartere at oprette den på bg. Og der skrive at en mc kan indgå i handlen ??

Blot en tanke smiley

• #8   23. jun 2012 Brian, men så henvender du dig ikke til et MC publikum c")

• #9   23. jun 2012 Brian S Jeg har selv stået i Alexander P´s situation da jeg kiggede efter en gade cykel sidste sommer. Det er jo ikke ligefrem de fleste mennesker der sidder herinde som os sidder og kigger med inde på bilgalleri og derved får man ikke det optimale ud af annoncen.

Buggi Jeg kan godt se det er svært for jer hjælpeadmins at skulle forklare det for os brugere hvis man ikke selv forstår det:P Men det er jo åbenbart bare sådan og det må man desværre leve med. Det ville bare være en del nemmere hvis der blev lavet en sektion til bil og lign hvor man kunne bytte det til motorcykel relaterede ting, og omvendt på bilgalleri osv.

• #10   23. jun 2012 Tænkte bare at hvis det var en bil man var Interesseret i så kiggede man vel på bg.
    Det er vel de færreste som har svært ved at sælge en mc. Der hellere vil stå med en bil de skal af med.

Er man ikke i langt de fleste tilfælde bedre stillet ved at sælge det man har, ustyrligt billigt hvis det er det der skal til,og så købe det man gerne vil have. Istedet for at bytte med hvad ham der vil bytte nu engang har ??

• #11   24. jun 2012 Jo man får sikkert mest ud af at sælge sin bil først efter der er begyndt at komme "bytte" priser men før det så kunne man godt gøre en okay handel hvis der var en der bare stod og skulle af med sin bil, mc eller lign.

• #13   24. jun 2012 Jeg har INGEN problem med det.. For min skyld kunne der sagtens være en kategori hvor man solgte alt muligt andet end mc. Så var det jo let for dem som kun er mc interesseret at undgå disse annoncer smiley

Men jeg hilser de tiltag som er kommet i markedsdelen velkommen, Vi bliver mindre og mindre kommunistiske på mcg smiley

• #15   24. jun 2012 på baboom, kan man oprette alt!! altså herinde sker det på de betingelser, som hjælpeadmin, har formuleret.. end off story:)

• #16   24. jun 2012 Hvad mener du med det Steffen?

• #17   24. jun 2012 at det som du har skrevet længere oppe, er reglerne her.. og hvis man vil bytte eller handle på tværs af markederne, så kan man gøre det på baboom..

• #18   24. jun 2012 OK, jeg læste det lidt som fanden læser biblen, og troede fejlagtigt at du mente at det var noget jeg havde fundet på, sorry smiley

Men jeg er enig, på Baboom kan man sælge som man vil på kryds og tværs. Men jeg synes det er dejligt at reglerne herinde, nu er sådan at man trods alt godt selv må bestemme hvad man vil tage i mod som betaling for sin MC, også en bil eller andet hvis det er det man ønsker. Det måtte man ikke med de gamle brugerbetingelser.

• #19   24. jun 2012 Som stefen skriver, reglerne er klare ALT kan handles på Babyboom, med mindre det falder under den regel som Buggi forklarer så fint..

SÅ er det bare ærgeligt, for os der føler os for seriøse til at bruge Babyboom!!!!
    VILLE sku være rart med en kategori, der var for MC relaterede handler, (feks. bytte med bil, båd eller lignende....) så kunne de intereserede vælge den kategori, og vi andre lade være!

• #20   24. jun 2012 det er da et stort skridt i den rigtige retning med de nye regler. og skulle man nu evt, finde sin drøme mc herinde, så tag da for helved den tlf, og ring.. det der med at ringe, det er folk sku ikke så ville.. men være smart i en annonce, med en masse latterlige bud, det kan alle:)

hvis man så gerne vil bytte sin bil for en mc, så start med at kig i markedet efter den mc du vil ha, og så skriv eller ring til vedkomne, og send ham et link i PM med bilen.. det er simpelthen nemmere, end at trække vejret;) bare min mening..

• #21   24. jun 2012 alt forladt buggi:) fik det også lige kigget efter en xtra gang, og det kunne drejes på mange måder:)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #22   24. jun 2012 Jesper L (Hvidovre) S - Jamen det er jo tilladt nu?

• #23   24. jun 2012 Sajmon, JA hvis man eftersøger GSX600F 2002 købes. hvis bil kan indgå som en del af handlen!

MEN som jeg forstår reglerne desværre kan en person ikke skrive, BIL byttes til MC nyere model, sport/touring kom med forslag?

ELLER har jeg misforstået Buggi's forklaring af reglerne? (vil jo gerne sikre mig jeg forstår korrekt!)

MEN som andre, er jeg glad, for at der er blødt op på reglerne fra ejerens side. bruger trods alt en hel del tid her smiley

• #24   24. jun 2012 Jesper> Du har forstået det korrekt smiley

• #25   25. jun 2012 YEAH, skolepengene er kun 99% tabt så, noget synker ind lol

• jim m
    jim m Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #26   10. sep 2013 jeg har en mc vi kan bytte med hvilken bil ??? mvh
    jimm@ofir.dk

• #27   10. sep 2013 Jim... Tråden er 15 mrd gammel...

Mon ikke trådstarter har fundet en løsning..:-)

• #28   10. sep 2013 Jo, jeg har da købt bil og cykel siden...
    men vis du er intra i at bytte har jeg en Peugeot 406 stc 3.0 V6 fra 97 nysynet for 2 måneder siden, skal ha ny fordør pga lille bule og ny bagklap pga rust, der er lavet en masse rust og bremser i forbindelse med syn

Kommentér på:
Bil bytte med mc,

Annonce