{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Hvad model er min mc? {{forumTopicSubject}}

Hej..... er blevet lidt i tvivl om hvad min model egentlig hedder helt præcist..... Den er fra i år men en model fra 05......på reg. attesten står der den hedder YZF-R6S.....men er det ikke bare en YZF-R6?

Det er fordi jeg vil bestille en udstødning fra US....og der kan man vælge både til R6S og R6....vil bare være sikker på at det den rigtige der kommer hjem....mener jo min cykel er en årgang 07, men at modellen er 05....

Så hører gerne fra andre R6 ejere..og andre "know-it-alls" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad model er min mc?
  • #1   11. jun 2007 så vidt jeg ved er s blot til fordi det er en kampagne model..

  • #2   11. jun 2007 Din motorcykel er ikke FRA 2005, den er skam en 07 model, og den hedder Yamaha YZF-R6s
    Men ja, det er rigtig den er magen til 05 modellen.
    Det er samme historie som med FZR600 hvor produktionen fortsatte selvom der var kommet en FZR600r. Den gamle model blev abre kaldt US.


  • #3   11. jun 2007 oki så jeg går ikke helt galt i byen ved at bestille til den der hedder R6s?.....syntes også den udstødning jeg kigger på har præcis samme varenr. som dem til 03-05....

  • #4   11. jun 2007 selve modellen er magen til en 05 så den kan du bestille dele til, men derfor kan du jo have den købt som 07 da den stadig kan købes som ny, MEN STADIG en 05 model

  • #5   11. jun 2007 Jaa jeg vil da også lige sige at d r en 05 model, men indreg 07.. D jo ikk en 07 model...:-)

  • #6   11. jun 2007 Mads: De er skam en 07'er. Hvis jeg køber en CBR1100xx idag er det jo også en 07'er selvom den er teknisk magen til den der kom frem for en del år siden...
    Og i samme båd, så ret lige din egen gixxer til en 06'er...


  • #7   11. jun 2007 Har R6'eren ikke model numre som R1'eren ??.. min hedder feks RN12 og den tidligere hed RN09

  • #8   12. jun 2007 har hørt at nogle af dem de forhandllere der reklamere med som skulle være produceret i ´07, er lige som min, nogle maskiner de opkøbte som andre lande havde til overs....men ved ikke om det passer....Selv ville jeg kalde det en 05 model da den har de specifikationer som 05 modellen, og har intete til fælles med 07 modellen.



  • #9   12. jun 2007 Nu handler tråden heller ikke om hvad jeg kalder min model, eller hvordan det står i min profil.....men om min R6 skal have det der S på eller ej, når man bestiller dele smiley

    Der skal da nok være nogen der syntes det er underligt jeg skriver 2007 under "årgang"...men der er den jo fra....og skriver så i teksten at det er en 05´er smiley


Kommentér på:
Hvad model er min mc?

Annonce