4.229 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Armadillo MC Garage Armadillo MC Garage

Vi flyttede jo til Aalborg i lejet rækkehus her i August, og på den konto kom jeg jo til at mangle en carport/garage til cyklerne. De står på skift herhjemme, alt efter hvad for en jeg lige kører på uge for uge, så jeg manglede jo en garage til den. Jeg faldt så over den her "Armadillo"-MC Garage, og den er nu blevet samlet og cyklen sat i læ. Ville lige dele det med jer, hvis der stod andre i samme situation og måske var i tvivl om hvad de skulle investere i? Og kan varmt anbefale den. Jeg fik den i Medium L283*B105*H155. Pris =1699,00 ved mmmotor...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Armadillo MC Garage
  • #1   11. apr 2017

profilbillede
  • #2   11. apr 2017

profilbillede
  • #3   11. apr 2017 En god alternative for dem uden garage

• #4   11. apr 2017 Smart, fedt du lige deler nogle fotos og muligheden! Jeg kendte ikke til den! smiley

• #5   11. apr 2017 Den er ellers fed,men hvad med blæse vejr ?

• #6   11. apr 2017 Ja, den er sgu faktisk rigtig rigtig fin smiley Fint med blæsevejr, der er expansionsbolte med til at fastgøre den med smiley Og virker til at være noget solidt stof, vandtæt og mulighed for udluftning i begge sider, så der ikke kommer kondendens. Har fundet ud af her senere at det er meget smartere at bakke den ind, hvis modsat med forenden, så hænger stoffet ned over kåbe og spejle og kan gribe fat og blir et irritationsmoment smiley Er meget tilfreds, og helt sikkert en kanon løsning...

• #7   11. apr 2017 Nu har jeg aldrig forstået, hvordan nogen kan finde på at bo i et hus UDEN værksted.

• #8   11. apr 2017 Det er fandme også total nederen, men den måtte vige pladsen for ønsket om belligenheden.. Men mon ikke jeg finder en løsning, Der viser sig nok noget fælles garage/værksted i nærheden lige pludselig smiley ... Har jo trods alt mit lille hyggeskur i mellemtiden smiley

• #9   11. apr 2017 jeg har en garage jeg flytter fra i øgaden/ Vejgaard, den kan du få de næste 2.5 måneder for 600 bobs, og derefter 400kr pr måned, den er med strøm, og der er mulighed for også at leje et ekstra kæder rum for små penge.
    Du må skrive hvis det kan bruges til noget smiley

• #10   11. apr 2017 Ser fin ud smiley

Mht. værksted, er det ikke bare at sløjfe den bette terrasse der, og banker et skur op i stedet? smiley

• #11   11. apr 2017 Tak for tilbuddet mikkel, men jeg klarer mig foreløbigt smiley Jeg har en garage et sted herude til at switche rundt mellem cyklerne, men kun parkering.. Så jeg tænker mere et stort værksted hvor vi er flere der kan have det sammen på et tidspunkt... Men fedt du tilbyder smiley MILLING. Har lige lavet det indgangsparti, og tror sgu ikke det kan forhandles rundt herhjemme smiley smiley Men har da fået "lov" til at sætte en "Dillo" op, så jeg er super oppe og køre, griner OBS: Tøjet til at smøre hende med blev forresten meget dyrere end garagen smiley smiley

• #12   12. apr 2017 Genialt! Jeg har altid bare brugt de billigere covere man selv trækker over til omkring 200-300 kr... men efter 2-3 år mørner de, og der begynder at gå huller rundt omkring.

Gade vide om denne gør det samme? Kan man få nyt gardin til den uden at skulle købe en ny ramme?

• #13   12. apr 2017 Jeg er fan.. den er sat på ønskelisten

• #14   12. apr 2017 Elias. Jeg tror absolut ikke lige det mørner nemt, det virker til at være rigtig stærkt materiale, slet ikke sådan noget stof som de billige covers... Tror ikke man kan købe betræk uden rammen, og igen det er ikke rammen der koster, det er helt sikkert stoffet smiley The man. Fedt, så er opslaget jo allerede tanken værd og ku bruges til noget, jeg havde heller ikke set modellen, så tænkte nok den ku gi andre ideer smiley

• Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #15   14. dec 2017 hvor var deu købte den henne ?

• #16   14. dec 2017 købte den ved mmmotor.dk og den er super ??

Kommentér på:
Armadillo MC Garage

Annonce