{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

god service (synes jeg) {{forumTopicSubject}}

Der har tit været spørgsmål i forum, hvor man kunne få fat i en stump til kværnen og ofte foreslår jeg cmsnl.com, de har da godt nok også det hele (gode tegninger o.s.v) så kommer problematikken med at købe dansk, så jeg ville lige dele denne oplevelse med jer,,,,,

Hos Onlineparts.dk bestilte jeg org nye dele til min kværn, 18 stk for at være helt korrekt, luft/oliefiltre, og lidt forskellige dimser, der står på deres side at der går omkring 14 dage når man bestiller org dele inden man modtager dem, lavede for sjov den samme bestilling hos cmsnl.com og der var regningen kun 200.-kr billigere alt ialt, men nu siger min sparsomme erfaring mig at der går en lille md tid inden man modtagere det bestilte fra cmsnl.com, så jeg besluttede mig for at give lidt mere for at købe dansk hos Onlineparts.dk, de 17 dele dukkede op søndag på addresse blot 7 dage efter det bestilte og den sidste dims bliver eftersendt, se det er sku da service 7 dage hurtigere end lovet,,, og dette er ikke en engangforestilling,,, da jeg har oplevet det før...
Så det er måske et godt tip for nogen, hvis din kværn findes på deres liste, min gjorde ikke helt så jeg tog partsnr fra cmsnl.com tegnigere over min model og skrev dem ind på bestillingssiden hos Onlineparts.dk og det virkede (Nice)

Vil lige sige at dette er et tip til dem der skal bruge en bestemt del (hurtigt) og jeg intet har med foretningen at gøre.....og der sikkert også er mange andre gode steder, jeg synes bare det er hurtigt og nemt, og nu kan jeg uventet komme igang med at skruge i påsken.....

God sæson

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god service (synes jeg)
Kommentér på:
god service (synes jeg)

Annonce