{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med sonos
  • #1   11. jun 2014 Har en veninde der har og hun er fuld tilfreds

• #2   11. jun 2014 Jeg har to af de store inde i vores shop..
    De spiller super godt ..
    Dog driller det engang i mellem og hopper af hvis forbindelsen til wifi bliver dårlig..
    Så det skal der i hvertfald være styr på først..
    Men ellers er den helt klart pengene værd.

• #3   11. jun 2014 Jeg har 'kun' en Sonos Connect, og så bruger jeg højttalerne, der i forvejen er tilkoblet min forstærker. Så jeg har ikke erfaring med selve højttalerne.

Men Sonos i sig selv er intet mindre end genialt. Det mest brugervenlige, intuitive og ikke mest velfungerende streamingsystem jeg har prøvet. ALT virker og jeg har ikke oplevet én eneste fejl med det.

• #4   11. jun 2014 Min ex har det.. Og det spiller fandeme godt. Skide smart smiley

• #5   11. jun 2014 Går ud fra der skal stå mindst istedet for mest Søren smiley

Hvad var det for nogle højttalere Thomas c

• #6   11. jun 2014 Fz1n opretter det ikke dets egen netværk ?

• #7   11. jun 2014 Korrekt - beklager forvirringen smiley

• #8   11. jun 2014 Jeg har lige installeret en Play:5.
    Super nemt og lige til at gå til uden tidligere erfaring med streaming. Den spiller glimrende, men den er svær at hænge på væggen, for der er ingen huller til det (i højttaleren!!) og strømstikket stritter lige bagud. Til gengæld er der en basrefleks port, så det er måske derfor at den er lavet til at hænge på væggen.

• #9   11. jun 2014 Niels J,

Du skulle gerne kunne købe et vægbeslag til Play:5 ude i butikken hvor du købte højtaleren??

/Kasper

• #10   11. jun 2014 Vi har sonos og er meget glade for det. Play1 er beregnet til at hænge på væggen via gevind på bagsiden hvis man ikke vil ha den stå på bordet. Den er iøvrigt beregnet på badeværelser da den tåler fugt.

Husk at hvis du vil udvide systemet, så er det kun ens højtalere der kan parrres til stereo lyd. Vi har 2 play 5 i hver ende af huset som er parret sammen så de spiller højre/venstre.

• #11   11. jun 2014 Husk også at du ikke kan få alle opsætningsmuligheder frem på selve telefonen. Men kræver ipad eller lign. Og her ska man også huske at dreje skærrme , for at få det hele frem

• #12   11. jun 2014 Nej man skal være på wifi for at bruge det..

Det i hvertfald den eneste måde vi har fået det til at virke på der inde..

• SC
    SC Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #13   11. jun 2014 Prøv lige at se denne hjemmeside. http://www.livingsmarttv.dk/sonos/

• #14   11. jun 2014 Jeg har en Sonos Playbar (mener jeg den hedder), og den er jeg mere end glad for. Med en Sonos Bridge bliver systemet trådløst, og fungerer fra både telefon og computer. Jeg bruger den til tv, playstation, musik, radio osv.
    Dog er prisen lige i den dyre ende, for jeg synes jeg i den grad mangler en subwoofer, men jeg er lidt for nærrig pt. til at lægge 5200kr for Sonos Sub.

• #15   11. jun 2014 Hmmm syntes ikk 5200 lyder af meget for en sub... Syntes ikk der er meget ved at bruge mange penge på musik og så ikk være helt tilfreds.

• #17   11. jun 2014 Har det i alle rum i huset. Har fungeret upåklageligt i flere år.

Play 1 er ok til badeværelser
    Play 3 er sådan lidt en mellemting. Ok men ikke rigtig god
    Play 5 er ok til børneværelse/køkken/soveværelse osv.
    Play connect med anden forstærker/højtalere fungerer fint i stuen
    Playbar er ok til fjernsyn. Har prøvet med 2 Play 3 som baghøjtaler, hvilket ikke var så imponerende

Systemet er supernemt og intuitivt. Selv små børn +8 år kan bruge det inkl. Spotify/wimp

• #18   11. jun 2014 Har 2 stk play 5 på bridge, virker upåklageligt og lyden er fin til mit brug. Vel er det ikke high-end hi-fi, men det er let at betjene, har vildt mange internetkanaler og betjenes let med smartphone)iPad, det dur smiley

• #19   11. jun 2014 Mine forældre har to stk. play 3 og en sonos sub. Nu har jeg selv at forholdsvis dyrt hifi anlæg, men det setup spiller overraskende godt! Har aldrig haft problemer med forbindelsen heller. Dog er det et minus at man ikke kan afspille fra f.eks. iTunes, altså lokal og ej heller fra mobiler og tablets. (pånær Apple)

• #20   12. jun 2014 Mener at hvis man har apple airport express, så kan man afspille itunes og diverse via sonos

• #21   12. jun 2014 Jeg har også Sonos hjemme, en Play 5 i stuen, en play 3 i køkkenet og en play 1 på badeværelset.

Vi er sindsygt tilfredse med systemet, det virker ALTID hver gang ikke noget med udfald eller lignende, hvis du har en stabil Wifi i hytten kører det bare.

Det er så nemt at sætte op og ændre efter behov at en 10 årig vil kunne gøre det, og så er der INTET forsinkelse på, det er virkelig lækkert at man kan gå fra køkken igennem stuen og ud på badeværelset uden af mæske man går væk fra musikken.

synes også at det er lækkert man kan overrule hinanden når man vælger musik, Hvis min dårligere halvdel f.eks hører Warfande eller sådan noget jammerligt lillebror musik på alle højtalere, når jeg så går i bad og vil høre Pink Floyd kan jeg overrule hende og skifte musik på badeværelset alene, så det er ikke sådan at den der startede musikken bestemmer.

Og man kan som Allan skriver købe en Apple Airport, og på den måde få muligheden for at lytte til musik fra itunes, youtube etc.

Så jeg tøver ikke med at anbefale det i hele byen, og skal bestemt også have udviddet derhjemme.

• #22   12. jun 2014 Hun har lidt forskellige.. Det eneste hun mangler er sub'en.. Men det er sq et fint system.. og ganske ok lyd.

Kommentér på:
Erfaring med sonos

Annonce