{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shop-usa
  • #1   27. nov 2013 HOLD KÆFT - GOOGLE ER EN GOD SIDE!! smiley
    http://www.google.dk/?gws_rd=cr&ei=qwWWUtmgLejoywOuvYDwAQ#q=erfaring+med+shop+usa

• michael .
    michael . Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #2   27. nov 2013 jeg har brugt dem meget og har ikke haft de store problemer med dem har fået sent ca for 60000kr igennem dem så har sparet en del postgebyr

• #3   27. nov 2013 ja jeg har også brugt dem meget.Har købt meget hjem til min Dodge van,derovre fra.
    og ingen problemer der.

• #5   2. dec 2013 Hvad med moms og afgift i dk ?

• #6   2. dec 2013 #5 man er i DK, selv forpligtet til at kontakte SKAT hvis en vare man har importeret, som skal fortoldes (værdi over 80kr excl forsendelse) er gået igennem toldvæsnet uden at blive fortoldet, og sørge for at få betalt den nødvendige moms, eller told (værdi over 1150 incl forsendelse)

At det så kun er ca 0.0000001% af folk der gør det, er en anden side af sagen.

Med shopusa.dk tjener de jo så bare ekstra, hvis de er heldige at en pakke kommer igennem tolden uden at blive fortoldet.

Vil kun mene det er noget værd, hvis f.eks en sælger på ebay kun vil sende til USA, men det er jo et fordyrende mellemled, for at sende en vare til 50 USD tager de f.eks 80kr for forsendelsen, hvilket man som regel kan få meget billigere fra sælgere direkte i USA hvis man snakker lidt med dem, shopusa.dk gør det bare lettere at handle, da man ikke skal til at forhandle med sælgere om fragt til DK, samt evt hurtigere fragt (vil gå ud fra de bruger GLS/UPS/FedEX istedet for alm brevpost)

Har aldrig selv brugt det, og kommer nok ikke til det, da jeg ikke kan lide at skulle have mellemled på at købe varer, samt et ekstra led, hvor pakken kan forsvinde, da man jo kun har klageret på f.eks ebay fra sælgeren til shopusa's adresse.

• #7   30. aug 2014 Jeg fik et tip herinde om Shop-USA, og tænkte at det skulle da prøves.
    Jeg finder et cover til en bærbar på ebay, som jeg gerne vil købe.
    Køber det på Ebay-USA. Forhandleren sender kun til en amerikansk adresse, men fragten er til gengæld gratis. Jeg betaler de 50$ coveret koster på Ebay.
    Varen bliver sendt til Shop-USA adressen, som så sender den til min adresse i DK.
    Jeg registrerer pakken hos Shop-USA, og skal betale 50$ til shop-USA for at få pakken til DK. Samlet pris for coveret 100$. Det betyder at jeg ikke har sparet en krone ved at bruge shop-USA. Jeg har ikke modtaget coveret endnu, men jeg regner med at de leverer som de lover.

• #8   30. aug 2014 Det man potentielt sparer ved shop USA er jo gebyret for fortolkning. Selve told+moms bliver jo betalt via dem.

• mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #9   30. aug 2014 Shop usa spille max, de er rigtige gode især hvis man bestiller fra flere steder og vil have en samlet levering, har brugt dem mange gange uden problemer

Jonny j usa bil nørder ?? :-))) entusiaster min ven entusiaster er det rigtige ord smiley

• #10   30. aug 2014 Jeg ved ikke lige hvad tolden er på et plastik-cover til 50 $ men jeg har svært ved at forestille mig at det også er 50 $ som Shop-usa tager. Hvad fragt angår, så kan det ikke koste meget at sende. Det hverken fylder eller vejer meget.

• #11   31. aug 2014 Jeg skal ikke forsvare deres priser, men de har da fuld åbenhed omkring dem. Hvis du var gået ind på deres side inden købet og tastet de $50 ind i deres beregner havde du fået din pris (ret tæt på 600kr)?

Du kan jo eventuelt prøve at taste det samme ind på http://www.toldpriser.dk/toldberegner og se hvad prisen ville blive hvis du selv skulle hive det hjem (antaget at du kunne få sælger til at sende til DK).

• #14   31. aug 2014 Har brugt det til at bestille forstærkere fra Emotiva. Det fungerede fint.

• #15   31. aug 2014 Jeg tastede ikke prisen på varen ind på shop-usa siden før købet.
    Jeg registrerede først varen efter købet og fik prisen på fragt. altså de 50 $

Jeg er bare lidt overrasket over at det koster så meget, men jeg kan se på den side Jakob linker til at prisen er nogenlunde det samme altså små 600.

Jeg har bare svært ved at se fidusen ved shop-usa, når man ikke sparer noget fragt ved at bruge dem. Så kunne jeg ligeså godt have gået ned i en lokal butik og fået varen med det samme.

• mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #16   31. aug 2014 Nu ved jeg hvad du shopper i usa men en del af de steder jeg har handlet har de ikke villet sende udenfor usa og jeg har flere gange bestilt ved flere leveradør og så fået det samlet hos shop usa smiley

• #17   1. sep 2014 Ja, det er selvfølgelig en fordel med shop-usa, hvis man går efter varer, der er svære at skaffe i Europa, eller måske sparer man lidt på fragten, hvir man køber mange varer og samler dem.

Men med mit eksempel med et plastik-cover til en bærbar kan det ikke betale sig.

• #18   1. sep 2014 Ja, pointen ved shop-usa er primært at man:

1. Sparer bøvlet og ikke selv skal stå for fortoldning osv.
    2. Kan købe varer der ikke sendes ud af USA
    3. Ofte kan spare de 160kr gebyr.

I dit tilfælde ville fragten fra sælger (hvis han ville sende ud af USA) nok også være noget mere end gratis som det er indenfor USA.

• #20   1. sep 2014 Det kan givetvis betale sig med andre varer end mit eksempel, men nej jeg synes ikke at det var billigt. Jeg registrerer mig i deres system, og køber sender varen gratis internt i USA til Shop-USA.
    Ja - jeg betaler told og fragt til Shop-USA og det meste af de 50$ jeg betaler til Shop-USA må nødvendigvis være den told jeg skal svare, for det koster ikke meget at sende en pakke med et plastik-cover. Det hverken vejer eller fylder.

Jeg skriver denne kommentar i tilfælde af at andre vil prøve Shop-USA.
    De skal vide, at man ikke nødvendigvis sparer noget på varen.
    Hvis man har brug for varer man ikke kan finde i DK eller Europa - så er det måske fint, men i mit tilfælde kunne det ikke betale sig.

• #21   1. sep 2014 Til gengæld kan jeg varmt anbefale miniinthebox.com
    Hvis man køber varer for mindre end 80 kr. skal man ikke svare told, og her er fragten gratis. Se det kalder jeg billigt.
    Det tager godt nok lang tid før man modtager varen, hvis man vil have sendt den gratis, men jeg har prøvet det flere gange, og de holder hvad de lover.

• #22   1. sep 2014 I det hele taget kan de sjældent betale sig med varer til et par hundrede medmindre det er markant billige ind indenfor EU. Holder man sig under toldgrænsen går det, men ellers skal man se om man ikke kan bundle noget af det man skal bruge så man bestiller for mere af gangen.

Kommentér på:
shop-usa

Annonce